مردم جوایز را دوست دارند – به جوایز فکر کنید، کدهای تخفیف ویژه، امتیازها، یا تخفیفهای شخصیشده. در حقیقت، 75 درصد از مصرف کنندگان به نفع مشاغل با طرح های پاداش. البته، شما نمی خواهید از مرز رشوه عبور کنید، اما تشویق مشتریان خود به گذاشتن نظرات با پاداش های بی گناه یک استراتژی عالی است. شما نه تنها نظرات خوب را میخواهید، بلکه نظرات منفی نیز میخواهید، که سطح شفافیت و اعتماد بین مشتریان و کسبوکار را نشان میدهد.
#2. گذاشتن نظرات را آسان کنید
89 درصد از مشتریان نحوه پاسخ یک کسب و کار به نظرات را بخوانید و مصرف کنندگان بیشتر از کسب و کاری استفاده می کنند که با مخاطبان خود در تعامل است. آن روی سکه، 57 درصد از مصرف کنندگان احساس میکردند اگر اصلاً به نظرات پاسخ ندهند، خرید از یک کسبوکار را به تعویق میاندازند، بنابراین تعامل با مخاطبان باید بخش مهمی از استراتژی کسبوکار شما باشد. سوالات مرتبط بپرسید، گفتگوها را جرقه بزنید و به طور منظم با بازخورد مشتری تعامل داشته باشید.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: مردم دوست دارند به آنها گوش شود! اگر کسب و کار شما به طور واضح به بازخورد پاسخ دهد، مشتریان می بینند که نظرات آنها ارزشمند است و احتمال اینکه در آینده نظرشان را بنویسند بیشتر خواهد بود.