آمار بررسی آنلاین کلیدی 2022


ایمیل بررسی نمایشگاه تجارت الکترونیک
درخواست بازخورد از طریق نظرسنجی و نمونه ای از تشویق مشتریان با شانس برنده شدن کوپن.

اکنون اهمیت و تأثیر بررسی های آنلاین را درک کرده اید، ارزش آن را دارد که چند نکته را برای تشویق گفتگو با مشتریان خود انتخاب کنید. ما به مراحل بازاریابی که می توانید برای هدف قرار دادن نسل های مختلف بردارید نگاه کرده ایم، اما بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید بازخورد بیشتری را تشویق کنید، مشتریان را حفظ کنید و خریداران جدید را تشویق کنید.

این است مهم است که همیشه یک خوراک ثابت از نظرات داشته باشید85 درصد از مصرف کنندگان احساس کنید که هر بررسی آنلاین بیش از سه ماه دیگر مرتبط نیست، بنابراین باید چیزها را تازه نگه دارید!

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا نظرات بیشتری را به صورت آنلاین دریافت کنید؟

#1. مشتریان خود را تشویق کنید

مردم جوایز را دوست دارند – به جوایز فکر کنید، کدهای تخفیف ویژه، امتیازها، یا تخفیف‌های شخصی‌شده. در حقیقت، 75 درصد از مصرف کنندگان به نفع مشاغل با طرح های پاداش. البته، شما نمی خواهید از مرز رشوه عبور کنید، اما تشویق مشتریان خود به گذاشتن نظرات با پاداش های بی گناه یک استراتژی عالی است. شما نه تنها نظرات خوب را می‌خواهید، بلکه نظرات منفی نیز می‌خواهید، که سطح شفافیت و اعتماد بین مشتریان و کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

#2. گذاشتن نظرات را آسان کنید

یکی از مهم ترین راه هایی که می توانید نظرات بیشتری را تشویق کنید، انجام آن است آسان تا مشتریان نظرات خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. اکثر سازندگان وب سایت دارای عناصر فرم تماس یا بررسی قابل استفاده هستند که می توانید آنها را به صفحات خود اضافه کنید، و ابزارهای زیادی برای اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای استفاده از تلفن همراه وجود دارد. گذشته از همه اینها، 50 درصد از نسل Zs و هزاره ها نظرات را از طریق تلفن های خود به اشتراک بگذارید و 95 درصد از Gen Xs از تلفن ها برای اتصال و جستجوی آنلاین استفاده کنید. و کانال های نقد جایگزین مانند Google، Yelp یا برنامه های رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید.

#3. چندین کانال ارتباطی را باز کنید

همچنین می‌توانید با باز کردن چندین خط ارتباطی با مخاطبان هدف، ارسال نظرات را آسان‌تر کنید. این با نکته قبلی ما برای تشویق بررسی ها همراه است. این مهم است که به مشتریان خود راه‌های متفاوتی برای بازخورد ارائه دهید، زیرا برخی ممکن است ترجیح دهند نظر خود را مستقیماً در وب‌سایت کسب‌وکار بگذارند (مخصوصاً رونق‌ها)، یا یادداشت معمولی‌تری را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنند.

#4. از بازاریابی ایمیلی برای پیگیری مشتریان استفاده کنید

استراتژی دیگری که می‌توانید برای تشویق بیشتر به بررسی‌ها استفاده کنید، ارسال پیام‌های بعدی برای مشتریان پس از انجام خرید است. این نه تنها راهی عالی برای یادآوری کسب و کار شما به مشتریان است 80 درصد شرکت ها برای حفظ مشتریان به بازاریابی ایمیلی تکیه کنید – اما این ابزار مفیدی برای درخواست بازخورد در مورد یک محصول یا تجربه کلی مشتری است.

#5. نظرسنجی ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

مشابه بازاریابی ایمیلی، اشتراک گذاری نظرسنجی ها با مشتریان راه عالی دیگری برای درخواست بررسی آنلاین است. به طور متوسط، کمی زیر 25 درصد از مشتریان به نظرسنجی‌های ایمیلی پاسخ می‌دهند، که ممکن است کوچک به نظر برسد، اما بازخورد زیادی است که ممکن است در غیر این صورت دریافت نکرده باشید. می‌توانید آن‌ها را از طریق ایمیل ارسال کنید، پنجره‌های بازشو در وب‌سایت خود قرار دهید، یا آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید تا مخاطبان گسترده‌ای را درگیر کنید.

#6. با مشتریان خود درگیر شوید

89 درصد از مشتریان نحوه پاسخ یک کسب و کار به نظرات را بخوانید و مصرف کنندگان بیشتر از کسب و کاری استفاده می کنند که با مخاطبان خود در تعامل است. آن روی سکه، 57 درصد از مصرف کنندگان احساس می‌کردند اگر اصلاً به نظرات پاسخ ندهند، خرید از یک کسب‌وکار را به تعویق می‌اندازند، بنابراین تعامل با مخاطبان باید بخش مهمی از استراتژی کسب‌وکار شما باشد. سوالات مرتبط بپرسید، گفتگوها را جرقه بزنید و به طور منظم با بازخورد مشتری تعامل داشته باشید.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: مردم دوست دارند به آنها گوش شود! اگر کسب و کار شما به طور واضح به بازخورد پاسخ دهد، مشتریان می بینند که نظرات آنها ارزشمند است و احتمال اینکه در آینده نظرشان را بنویسند بیشتر خواهد بود.



منبع