آیا باید این گزینه را به مشتریان ارائه دهید؟

اجرای اقدامات ایمنی: برای جلوگیری از سرقت یا کلاهبرداری با اثبات تحویل، هر کاری می توانید انجام دهید، مانند ردیابی تحویل و نیاز به امضا توسط شخص تعیین شده که از طرف مشتری شما بسته را تحویل می گیرد.



منبع

تکنولوژی و ابزار مناسب را انتخاب کنید: تحقیق کنید و نرم افزار و سخت افزاری را انتخاب کنید که کاربر پسند و قابل اعتماد باشد. برای مواردی مانند به‌روزرسانی به مشتریان و عکس‌برداری برای اثبات تحویل، به آن نیاز دارید.

ارتباط موثر با مشتریان: اگر مشتریان همه بخش‌های فرآیند تحویل بدون تماس را بدانند، در واقع برای شما بهترین است. آنها به دستورالعمل‌های روشنی در مورد آنچه که باید انجام دهند، و انتظارات روشن در مورد زمان تحویل نیاز دارند.

راه اندازی یک گزینه تحویل بدون تماس می تواند راهی عالی برای بهبود تجربیات مشتریان و افزایش فروش شما باشد. از نظر جنبه عملی اجرای آن، اکثر سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک خوب، گزینه های تحویل قابل تنظیم را دارند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: دانش تحویل بیشتر = مشتریان راضی تر و سورپرایزهای بد کمتر

در همین حال، در اینجا برخی از بهترین شیوه های حمل و نقل تجارت الکترونیک وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید:

آموزش کارکنان در مورد روش های تحویل بدون تماس: کارمندان آموزش دیده اطمینان حاصل می کنند که فرآیند را کاملاً درک می کنند، می توانند به سؤالات پاسخ دهند، از مشکلات اجتناب کنند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

به درستی اطمینان حاصل کنید بسته بندی تجارت الکترونیک و برچسب زدن: اطمینان حاصل کنید که بسته های شما به درستی برچسب و بسته بندی شده اند تا از آسیب در هنگام تحویل جلوگیری شود.