آیا برای فروشگاه خود در سال 2023 به آن نیاز دارید؟

آنها همچنین به دانش فناوری های توسعه نیاز دارند – React، Next.js و Jamstack همگی کار می کنند. و تجربه قابل اثبات در ایجاد یک UX (تجربه کاربر) سازگار، سفارشی و یکنواخت – در چندین فروشنده.

شماره 2: اهداف و معیارهای موفقیت خود را درک کنید

آماده پذیرش اکنون هستید، به آینده نگاه کنید و از تمام مزایایی که یک استراتژی تجاری ترکیبی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد استفاده کنید؟

قبل از انتخاب یک ارائه دهنده، حتماً مقایسه و مقایسه کنید. به دنبال هزینه، سطح پشتیبانی مشتری و نحوه راه اندازی و استفاده از آنها باشید. مطمئن شوید که از محدودیت‌های هر پلتفرم نیز مطلع هستید – ایده کل تجارت قابل ترکیب این است که تا حد امکان آزاد و انعطاف‌پذیر هستید، بنابراین مراقب هر چاپ کوچکی باشید!



منبع

در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.

شماره 1: تیم فنی خود را استخدام، تجهیز و آماده کنید

آیا ویژگی یا نوع خاصی از عملکرد وجود دارد که بخواهید به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید؟ یک هدف مشخص، مانند کاهش 20 درصدی هزینه های جذب مشتری؟ یا یک هدف گسترده تر، مانند داشتن یک سایت انعطاف پذیرتر، یا مقیاس بندی سریعتر؟

هر چه که هست، فهرستی از اولویت‌های اصلی خود و قابلیت‌های تجاری قابل ترکیبی تهیه کنید که به شما در دستیابی به آنها کمک می‌کند. همچنین مطمئن شوید که برخی از اهداف SMART (مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط، زمانبندی) و برخی KPI (شاخص های کلیدی عملکرد) را یادداشت کرده اید – تا دقیقا بدانید موفقیت چگونه به نظر می رسد.

برخی از پلتفرم های تجاری قابل ترکیب که ما توصیه می کنیم عبارتند از:

  • گوینده
  • مسیر الاستیک
  • VTEX
  • پارچه
  • ابزارهای تجاری

اگر عملیات شما به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند در تجارت ترکیبی ضربه بخورد، باید تیم فنی خود را برای تغییر آماده کنید. این می تواند به معنای استخدام مهندسان نرم افزار با تجربه یا ارتقاء مهارت های موجود خود باشد. در هر صورت، آنها باید در اتخاذ رویکرد اول API برای ادغام اجزای باطن مهارت داشته باشند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تجارت ترکیبی به سطوح بالایی از بلوغ دیجیتالی نیاز دارد. این برای کسب و کارهای کوچکتر، یا آنهایی که تیم فنی مشترک، منسجم و مجهزی ندارند، مناسب نخواهد بود. (اگر این شما هستید، ما به جای آن یک سازنده وب سایت را توصیه می کنیم. برای اینکه بدانید چرا باید از سازنده وب سایت استفاده کنید، راهنمای ما را در مورد آن بررسی کنید!)

اول از همه، شما این کار را نکنید دارند برای انتخاب یک پلت فرم تجاری قابل ترکیب. (در واقع، کل اخلاق تجارت قابل ترکیب این است که شما با یک فروشنده گیر نکرده اید، یا به یک راه حل خاص متعهد نیستید – پس این امر خلاف واقع خواهد بود!) با این حال، می تواند کمک کند.

در مرحله بعد، باید اطمینان حاصل کنید که در مورد آن واضح هستید چرا شما می خواهید یک استراتژی تجاری ترکیبی را پیاده سازی کنید.

این به نوبه خود به شما کمک می کند…

شماره 3: یک پلتفرم تجاری قابل ترکیب را انتخاب کنید