از مردمی تا جهانی با تبلیغات گوگل


در عمودی شلوغ مراقبت از پوست، علم ریشه از قدرت Google Ads و انعطاف‌پذیری WooCommerce برای دستیابی به مشتریان جدید و ارائه یک تجربه خرید یکپارچه استفاده کرد – در حالی که بازده قابل توجهی در هزینه تبلیغات (ROAS) به دست آورد.

اشتیاق به سود تبدیل شد

توسط Gigja Wesneski و Derek Reynolds تأسیس شد. علم ریشه به عنوان تلاش گیجا برای حل کردن پوست بسیار حساس خواهرش آغاز شد.

استفاده از محصول Root Science روی دست
روت ساینس با کمک WooCommerce و Google از پروژه اشتیاق در مقیاس کوچک به برند جهانی مراقبت از پوست تبدیل شد.

Gigja دریافت که بسیاری از محصولات طبیعی نتوانسته اند به ادعاهای زمینی خود عمل کنند. بنابراین، او تصمیم گرفت تا چیز جدیدی بسازد. Gigja با تولیدکنندگان منفرد کار کرد تا مجموعه‌ای از فرمول‌ها را ایجاد کند که به‌جای عطرها، رنگ‌ها و گرایش‌ها، به علم پشت هر ماده متکی است.

Gigja و Derek که حرفه خود را ترک کردند و روی Root Science متمرکز شدند، به یک خانه دیجیتال قابل اعتماد برای تجارت خود و راهی برای رساندن پیام، در مقیاس، به مخاطبان کامل نیاز داشتند. آنها راه حل های خود را در WooCommerce و Google پیدا کردند. و هنگامی که در سال 2019 به طور غیرمنتظره ای در کسب و کار آنها به نمایش گذاشته شد، آنها ثابت کردند که برای رشد باورنکردنی آماده هستند.

از یک تلاش مردمی تا یک برند جهانی

بدون محل خرده فروشی خود، روت ساینس بازاریابی و توسعه محصول خود را برای ایمن کردن فضای قفسه در فروشگاه هایی مانند Anthropologie، Free People، Neiman Marcus و Bloomingdale اصلاح کرد. مطبوعات متوجه شدند.

در سال 2019، کورتنی کارداشیان به طور اتفاقی یکی از ماسک های سم زدایی صورت خود را در یک ویدیوی Vogue به نمایش گذاشت. این ویدیو با بیش از 17 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد.

بطری سم زدایی ریشه علوم
محصولات روت ساینس با مواد گیاهی غنی از مواد مغذی و مواد با پشتوانه علمی ساخته شده اند.

با وردپرس و ووکامرس، وب‌سایت آن‌ها می‌توانست حجم ترافیک مرتبط با یک ویدیوی ناگهانی و ویروسی را مدیریت کند – و آنها می‌توانستند از آن استفاده کنند. امروزه روت ساینس یک تجارت رو به رشد است که 20 درصد از درآمد خود را در بازاریابی سرمایه گذاری می کند.

دو چالش بزرگ برای هر کسب و کاری

دو چالش بزرگ بر سر راه رشد روت ساینس با افزایش شتاب قرار داشت:

  1. ارائه محصولات به خوبی
  2. رسیدن به مخاطب مناسب

برای یک کسب و کار آنلاین، ارائه محصول بیشتر از زیبایی است – وب سایت شما باید یک تجربه فوق العاده برای مشتری ارائه دهد. باید به سرعت بارگیری شود، برای پیمایش شهودی باشد و دسترسی از صفحه محصول به پرداخت را آسان کند.

یک وب سایت عالی نیز به راحتی پیدا می شود. فراتر از آن، شما نیاز دارید افراد مناسب برای پیدا کردن آن، به ویژه زمانی که محصول نشان دهنده جایگاهی در بازار گسترده تر باشد.

روت ساینس فقط فروش یک برند دیگر برای مراقبت از پوست به توده مردم نبود. آنها مخاطبان بسیار خاصی دارند: افرادی که فعالانه به دنبال محصولات مراقبت از پوست طبیعی و با فرمول علمی هستند.

نمایش محصولات خود با WooCommerce

WooCommerce Root Science را قادر می سازد تا یک فروشگاه تجارت الکترونیک زیبا و کاربردی داشته باشد. و از آنجایی که بر روی وردپرس ساخته شده است، بدون نیاز به توسعه سفارشی مداوم، با ابتکارات بازاریابی محتوای آنها کاملاً کار می کند.

وردپرس همیشه در رادار من بود… چیزهای زیادی در مورد عملکرد خوب آن با سئو شنیده بودم. بنابراین من به وردپرس نگاه می کردم و سپس WooCommerce یک گزینه عالی برای روشن کردن یک فروشگاه بود.

در واقع، درک خود برای طراحی و سفارشی کردن سایت تجارت الکترونیک خود با استفاده از مزایای نرم افزار منبع باز، مانند پشتیبانی جامعه محور و طیف گسترده ای از افزونه ها و افزونه ها، کار کرده است.

“من در سایت کمی سر و صدا کرده ام. ما لیست بزرگی از پلاگین ها را داریم، که در مورد وردپرس و ووکامرس بسیار عالی است… یک افزونه برای همه چیز وجود دارد. بنابراین هر زمان که به چیزی نیاز داشته باشیم – مانند یک برنامه ارجاع یا یک برنامه وفاداری مشتری – وجود دارد.

گرید سه محصول در سایت روت ساینس
روت ساینس وب سایت خود را با وردپرس و ووکامرس سفارشی کرده است

رابط کاربری بصری ارائه خدمات به مشتریان درجه یک و اجرای یک روند اجرای روان بدون نیاز به دانش فنی متخصص را آسان می کند.

بنابراین، با اولین چالش بزرگ با استفاده از WooCommerce، Root Science برای مقابله با چالش بعدی – ترسیم ترافیک مناسب – قرار گرفت.

دستیابی به مخاطبان جدید با فهرست‌ها و تبلیغات Google

از طریق WooCommerce، Root Science بیش از یک سال است که از فهرست محصولات گوگل استفاده می کند.

از آن زمان، آن‌ها توانسته‌اند «معرض ما را در پرس و جوهای جستجو افزایش دهند و به رقابت با برخی از مارک‌های بزرگ‌تر کمک کنند». Root Science شاهد افزایش 5 درصدی ترافیک سایت خود و افزایش 10 درصدی در فروش بوده است.

ترافیک با کیفیت بالا به Root Science کمک کرد تا لیست ایمیل خود را افزایش دهد و حفظ مشتری را افزایش دهد – جام مقدس موفقیت شرکت.

بازده فعلی آنها در تبلیغات (ROAS) 2:1 است و تعداد کلیک آنها در حال افزایش است. برخی از محصولات ROAS 4:1 کسب می کنند. همانطور که آنها به کار با توصیه های کلمات کلیدی، کلمات کلیدی منفی، پست های وبلاگ مبتنی بر SEO، آموزش مشتری و انواع دیگر بازاریابی ایمیلی ادامه می دهند، انتظار دارند درآمد و سود آنها همچنان افزایش یابد.

لیست محصولات Root Science در گوگل
Root Science با Google Ads ROAS 2:1 کسب می کند

به‌علاوه، Google Ads آنها را قادر می‌سازد تا به مخاطبان کشورهای دیگر دسترسی پیدا کنند، که اکنون از طریق ارتقاء تبلیغات چند کشوری حتی آسان‌تر است.

در حال حاضر، روت ساینس 50 درصد از کل بودجه بازاریابی خود را به تلاش های تبلیغاتی خود در گوگل اختصاص می دهد.

پلاگین ها و افزونه هایی که موفقیت Root Science را تقویت می کنند

Google Ads یک تغییر دهنده بازی برای Root Science بوده است که می تواند از طریق WooCommerce با افزونه Google Listings & Ads ساده شود.

Derek به طور مداوم برای سفارشی کردن کمپین های تبلیغاتی و بهینه سازی نتایج کار می کند، که برای به دست آوردن بهترین ROI ممکن کلیدی است. Root Science همچنین از مجموعه‌ای از افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی دیگر برای کمک به عملکرد و رشد تجارت الکترونیک خود استفاده می‌کند.

AutomateWoo تأییدیه های سفارش محصول، درخواست های بررسی محصول، ایمیل های خوش آمدگویی، تأییدیه های حمل و نقل و سایر اعلامیه ها را که به صورت خودکار منتشر می شوند، ارسال می کند. Mailchimp ابزاری است که برای ایمیل‌های تبلیغاتی هفتگی استفاده می‌کند.

آنها از Stripe به عنوان پردازشگر پرداخت اصلی خود استفاده می کنند، اگرچه PayPal را نیز ارائه می دهند. درک توضیح داد: “ما متوجه شدیم که از هر ده مشتری، شاید دو نفر پی پال را ترجیح دهند، فقط به این دلیل که یک حساب دارند و ورود به سیستم و پرداخت آسان است.”

با استفاده از Stripe، آن‌ها می‌توانند گزینه‌های پرداخت سریع مانند Apple Pay، Google Pay و غیره را ارائه دهند.

نوشتن داستان رشد خود با فهرست‌ها و تبلیغات Google

همانطور که Gigja بیان کرد، “ما واقعاً یک تجارت خانوادگی هستیم. ما یک تیم کوچک هستیم مادرش با ما کار می کند. برادرم با ما کار می کند. ما همه چیز را در خانه انجام می دهیم، به معنای واقعی کلمه هر چیزی که در وب سایت ما می بینید – مانند عکس ها توسط برادرم گرفته شده اند، برخی از آنها توسط من گرفته شده است. من تمام مسیرهای خلاقانه را انجام می دهم. آره ما واقعاً یک پروژه پرشور هستیم که تبدیل به تجارت شده است.»

اگر چشم انداز خلاقانه ای دارید، میل به ایجاد تغییر یا ایجاد مسیر جدیدی در زندگی خود دارید، ابزار مناسب می تواند تمام چیزی باشد که برای موفقیت به آن نیاز دارید.

WooCommerce پلت فرم ایده آل برای ساخت فروشگاه شما است. افزونه‌هایی مانند فهرست‌های Google و تبلیغات را اضافه کنید، و هر دو مؤلفه برای حل رایج‌ترین چالش‌های کسب‌وکار مورد نیاز است – ارائه محصولات خود و ارائه آنها در مقابل افراد مناسب.

یک نسخه خودکار از همان سرویس وجود دارد – از طریق افزونه موجود است – به نام کمپین‌های Performance Max. این یک سرویس عالی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر و متوسط ​​است که نمی‌توانند هر هفته ساعاتی را به کمپین‌های تبلیغاتی گوگل اختصاص دهند، اما همچنان می‌خواهند از افزایش بازدید و ترافیک بهره ببرند.

کمپین‌های Performance Max همه چیز را خودکار می‌کنند، از جمله ایجاد و کپی تبلیغات، انتخاب تصویر محصول، هدف‌گیری مخاطبان، و بهینه‌سازی برای تبلیغات و محصولات با بهترین عملکرد، بنابراین از پول شما به‌طور مؤثر استفاده می‌شود. این الگوریتم به گونه ای کار می کند که مرتبط ترین تبلیغات را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارائه دهد.

پس بله، کسب و کار شماست می توان مثل روت ساینس باشید

حتی اگر قبلاً یک فروشگاه WooCommerce دارید، ممکن است متوجه نشده باشید که یک کمپین خرید هوشمند خودکار با استفاده از فهرست‌ها و تبلیغات Google چقدر می‌تواند به فروش شما کمک کند. می خواهید نگاه عمیق تری بیندازید؟

با نحوه ادغام WooCommerce با Google Ads آشنا شوید.

فهرست‌ها و تبلیغات Google را دریافت کنید



منبع