استراتژی برند | 10 مثال برای الهام بخشیدن به شما در سال 2022

تسلا برندی است که علیرغم داشتن یک پیشنهاد خاص، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

تسلا نمونه کامل یک برند هدفمند است. این شرکت در سال 2003 تأسیس شد، زمانی که خودروهای الکتریکی تقریباً به اندازه موجودات فضایی در جاده ها رایج بودند، تلاش کرد تا ثابت کند که خودروهای الکتریکی نیازی به سازش در کیفیت رانندگی ندارند.

با مشاهده شکاف در بازار، تسلا توانسته است خود را به عنوان ارائه دهنده پیشرو خودروهای الکترونیکی لوکس معرفی کند.

شاید هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چقدر این موضوع در سال 2022 مهم می شود.



منبع

مثال استراتژی برند تسلا
تسلا یک استراتژی برند مبتنی بر هدف را اجرا می کند.

تسلا با داشتن یک هدف روشن، ایجاد اختلال در صنعت خودرو و ارائه مزایای نجات سیاره، توانسته است نسلی را برای تغییر به سمت خودروهای برقی الهام بخشد.

از همان ابتدا، بیانیه ماموریت تسلا در مورد چیزی بسیار بزرگتر از خودروها بود، این در مورد نجات سیاره بود.

ارائه چنین محصول نوآورانه‌ای می‌تواند با چالش‌های برندسازی همراه باشد و مهم است که چرایی نام تجاری خود را به تصویر بکشید. چرا مردم به محصول شما نیاز دارند؟ چرا نیاز به وجود برند شما وجود دارد؟