تسلا برندی است که علیرغم داشتن یک پیشنهاد خاص، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.
تسلا نمونه کامل یک برند هدفمند است. این شرکت در سال 2003 تأسیس شد، زمانی که خودروهای الکتریکی تقریباً به اندازه موجودات فضایی در جاده ها رایج بودند، تلاش کرد تا ثابت کند که خودروهای الکتریکی نیازی به سازش در کیفیت رانندگی ندارند.
با مشاهده شکاف در بازار، تسلا توانسته است خود را به عنوان ارائه دهنده پیشرو خودروهای الکترونیکی لوکس معرفی کند.
شاید هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چقدر این موضوع در سال 2022 مهم می شود.