استراتژی برند | 10 مثال برای الهام بخشیدن به شما در سال 2022


مثال استراتژی برند تسلا
تسلا یک استراتژی برند مبتنی بر هدف را اجرا می کند.

تسلا برندی است که علیرغم داشتن یک پیشنهاد خاص، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

با مشاهده شکاف در بازار، تسلا توانسته است خود را به عنوان ارائه دهنده پیشرو خودروهای الکترونیکی لوکس معرفی کند.

ارائه چنین محصول نوآورانه‌ای می‌تواند با چالش‌های برندسازی همراه باشد و مهم است که چرایی نام تجاری خود را به تصویر بکشید. چرا مردم به محصول شما نیاز دارند؟ چرا نیاز به وجود برند شما وجود دارد؟

تسلا نمونه کامل یک برند هدفمند است. این شرکت در سال 2003 تأسیس شد، زمانی که خودروهای الکتریکی تقریباً به اندازه موجودات فضایی در جاده ها رایج بودند، تلاش کرد تا ثابت کند که خودروهای الکتریکی نیازی به سازش در کیفیت رانندگی ندارند.

تسلا با داشتن یک هدف روشن، ایجاد اختلال در صنعت خودرو و ارائه مزایای نجات سیاره، توانسته است نسلی را برای تغییر به سمت خودروهای برقی الهام بخشد.

از همان ابتدا، بیانیه ماموریت تسلا در مورد چیزی بسیار بزرگتر از خودروها بود، این در مورد نجات سیاره بود.

شاید هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چقدر این موضوع در سال 2022 مهم می شود.



منبع