با ما تا الان؟ عالی! بیایید به نحوه الگوریتم یوتیوب بپردازیم در حقیقت آثار. همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم دقیق یوتیوب یک راز کاملا محافظت شده است. موفقیت این پلتفرم تقریباً به طور کامل نتیجه این است، و آشکار کردن نحوه عملکرد آن، آن را در برابر رقبا و دستکاری آسیبپذیر میکند.
میانگین ویدیوی یوتیوب حدود 11 دقیقه است و به طور کلی پذیرفته شده است که ویدیوهای بین 7 تا 15 دقیقه بهترین عملکرد را دارند. استثناهایی برای این قاعده وجود دارد، بسیاری از سازندگان با ویدیوهای طولانی مدت حداکثر یک ساعت به موفقیت دست پیدا می کنند.
#6. فرکانس ارسال ویدیو در کانال
با این حال، عواملی وجود دارند که برای تأثیرگذاری بر الگوریتم شناخته شده یا به طور گسترده پذیرفته شده اند. در اینجا به آنها اشاره شده است و چگونه می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید:
#1. تطبیق نزدیک متادیتا با عبارات جستجو
فراداده عنوان، برچسب ها و توضیحات ویدیوی شما است. مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما و آنچه کاربران شما در جستجوی آن هستند را به دقت منعکس می کند. به علاوه، به یاد داشته باشید که میتوانید ابردادهها را حتی پس از بارگذاری داراییهایتان بهروزرسانی کنید.

#2. عملکرد ویدیوی گذشته
محتوایی مانند فیلمهای پشت صحنه، توضیحدهندهها، آموزشها، و ویدیوهای ملاقات با تیم بهویژه برای برندها و کارآفرینانی که امیدوارند کانال YouTube خود را ایجاد کنند، خوب است. این چیزی است که هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی باید به خاطر داشته باشید. سعی نکنید خیلی حرفه ای یا براق باشید، به یاد داشته باشید – محتوا مهم تر از تولید است.

#4. ویدیو چقدر سریع محبوبیت پیدا می کند
این یک موضوع آنلاین است که به شدت مورد بحث است. بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید، برخی از صاحبان کانال موفقیت خود را به پست روزانه نسبت می دهند و برخی دیگر به صورت هفتگی. برخی از موفق ترین یوتیوبرها حتی کمتر از این پست می گذارند، شاید هر ماه یک بار. از آزمایش کردن نترسید یا به تدریج فرکانس ارسال خود را افزایش دهید.
#7. بازخورد بیننده
در 24 ساعت اول، YouTube به محتوای جدید «تقویت» مصنوعی میدهد تا ببیند بینندگان چگونه به آن واکنش نشان میدهند. پس از آن، 48 تا 72 ساعت اول بسیار مهم است و یک ویدیوی موفق در این زمان بیشترین بازدید را خواهد داشت. با این حال، این یک قانون سخت و سریع نیست. به یاد داشته باشید که بسیاری از ویدیوها می توانند دارای دم بلند باشند، به طوری که برخی از ویدیوها ماه ها یا سال ها پس از آپلود به محبوبیت می رسند.
#5. طول ویدیو
قالب، برچسبگذاری، نامگذاری، تعامل و عملکرد ویدیوهای گذشته شما همگی به موفقیت محتوای جدید کمک میکنند. ثبات کلیدی است، و اگر چیزی برای شما خوب عمل کرد، از امتحان مجدد همان تکنیک نترسید. به علاوه، اگر ویدیویی ضعیف اجرا شود، همیشه می توانید آن را حذف کنید!
#3. نوع محتوا
این کار با بررسی تدریجی کاربران هنگام تماشای محتوا، به علاوه عواملی مانند پسندیدن، دوست نداشتن، اشتراکگذاری و نظرات انجام میشود. یک روش رایج این است که از بینندگان خود بخواهید در پایان ویدیوهای شما را “لایک و مشترک” کنند.
#8. جمعیت شناسی
اگر مایلید درباره بازاریابی آنلاین کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، فهرست کوتاه ما از بهترین دوره های بازاریابی آنلاین را بررسی کنید تا سایت خود را تقویت کنید!
این یکی ساده است. کاربرانی که دارای مشخصات دموگرافیک مشابه با یکدیگر مانند سن، مکان و جنسیت هستند، احتمال بیشتری دارد که ویدیوهای مشابهی به آنها نشان داده شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید مخاطبان هدف خود را در ذهن داشته باشید، محتوا ایجاد کنید و از برچسبها و کلمات کلیدی استفاده کنید که احتمالاً جستجو میکنند.