Owain متخصص در موضوعات مرتبط با تجارت و بازاریابی، با بسیاری از آژانس های بازاریابی، ارائه دهندگان نرم افزارهای تجاری و سایت های رسانه ای کار کرده است تا به آنها کمک کند محتوایی با ارزش و عملی ایجاد کنند. او همچنین با چندین برند برتر B2C کار کرده است.
در سال 2017، اوین تصمیم گرفت به دنبال علاقه خود به محتوا و کمک به رشد کسب و کارها باشد. تقریباً 12 ماه بعد او راه اندازی شد آن را MANA کنید – استراتژی محتوایی و تجارت نوشتن او. از آن زمان Owain چندین پروژه محتوایی در مقیاس بزرگ را مدیریت کرده و صدها (احتمالاً هزاران) محتوا را تحقیق و نوشته است.
Owain که در رویکرد خود به تحقیق و نوشتن دقیق است، محتوای با کیفیت را در طیف وسیعی از موضوعات برای متخصص وب سایت ساز ارائه می دهد. با این حال، متوجه خواهید شد که اشتیاق او به حوزههای بازاریابی کلیدی مانند بازاریابی تأثیرگذار، رسانههای اجتماعی و محتوا واقعاً میدرخشد.