نتیجه TissusLionel.com بود، یک سایت تجارت الکترونیک کاملاً پاسخگو که میتواند نیازهای خریداران فردی و حرفهای را برآورده کند.
آنها نیز استفاده می کنند توله برای مدیریت لجستیک، اگرچه یک API ویژه مورد نیاز است.
کیف پول ویوا
تیسوس لیونل از طریق توصیه یک تاجر همسایه از کیف پول Viva مطلع شد – نشانه خوبی در مورد کیفیت و مفید بودن پلتفرم. تیسوس لیونل اکنون از آن به عنوان یکی از با ارزش ترین ابزار خود یاد می کند.
با داشتن افزونههایی که برای WooCommerce مهم هستند، تیسوس لیونل از چندین مورد در وبسایت خود استفاده میکند. برای پرداخت، آنها از کیف پول Viva استفاده می کنند – کیف پول محبوب پلت فرم پرداخت برای بازرگانان اروپایی – و پی پال
سایت خود را در عمل در TissusLionel.com.

جراردین جولین، مدیر پروژه تجارت الکترونیک تیس لیونل، می گوید: «پیاده سازی کیف پول Viva بسیار سریع بود. “نرخ تبدیل ما بیش از 2٪ افزایش یافت و قیف تبدیل ما یک مرحله کاهش یافت.”
در این سایت و در فروشگاههای آنها، پارچههای عمده فروشی – از پنبه و جرسی گرفته تا نمد، چرم، گزینههای ضدآب و موارد دیگر – با طیف وسیعی از بودجهها و علایق را خواهید یافت.

تیسوس لیونل زمان و توجه زیادی را صرف انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک عالی کرد. این تیم قبل از تصمیم گیری تعدادی از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) را ارزیابی کردند.
تیسوس لیونل میگوید از زمانی که استفاده از کیف پول Viva را آغاز کردهاند، هیچ مشکلی را تجربه نکردهاند. جولین همچنین خاطرنشان کرد که «فرایند راهاندازی یکی از سادهترین روشهایی است که در مقایسه با روشهای پرداخت مختلف مانند Stripe، PayBox و PayPal تجربه کردهایم.»
سایتی که به آن افتخار می کنند
نه چندان دور از کلیسای جامع تاریخی سنت وینسنت دو پل و تنها کیلومترها از طاق پیروزی، یکی دیگر از مکانهای فیزیکی آنها را خواهید یافت – اولین فروشگاه آنها، متخصص در منسوجات سرگرمکننده برای هنر و سرگرمی.
فروش به پاریس و فراتر از آن: رشد با تجارت الکترونیک
از سال 1990، این مکان همچنین جایی است که می توانید پیدا کنید پارچه های لیونلشرکتی که توسط Houri Lionel و متخصص در عمده فروشی و نیمه عمده فروشی منسوجات تاسیس شده است. با چهار مغازه ها – فرانسوی برای مغازه ها – تنها در بازار سنت پیر، تیسوس لیونل حضور ثابتی در منسوجات پاریس دارد.
فراتر از توصیه شخصی، تیسوس لیونل به دلیل تنوع گسترده روشهای پرداخت و توانایی پیوند پرداختهای آنلاین با مکانهای فیزیکی، کار با کیف پول Viva را انتخاب کرد.
هدف آنها تبدیل شدن به رهبر در منسوجات با کیفیت آنلاین با قیمتی بی نظیر بود. در سال 2017، آنها با یک آژانس برای ایجاد یک راه حل تجارت الکترونیک در مقیاس کامل کار کردند و با بیش از 900 پارچه راه اندازی کردند.
کیف پول Viva این مشکلات را حل می کند، به همین دلیل است که فروشگاه ها آن را بسیار مفید می دانند.
این شامل ثبت نام با یک کلیک از طریق نمایه های فیس بوک و گوگل موجود بازدیدکنندگان، اقدامات امنیتی پیشرفته، ردیابی سفارش و ویژگی های لیست علاقه مندی ها، امکان درخواست نمونه، تحویل محلی رایگان و موارد دیگر است.
در مجموع، تیسوس لیونل اکنون بیش از 4500 SKU را در سایت خود فهرست کرده است.
انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک
استانداردهای تیسوس لیونل برای برتری، برای موفقیت مداوم آنها بسیار مهم است. وب سایت تفاوتی ندارد. در یک پست اعلامیه در سایت خود، آنها مشتریان را از طریق پیشرفت هایی که به آنها افتخار می کنند راهنمایی می کنند.
با شهرت جهانی، این پلت فرم باید از کسب و کار فعلی آنها پشتیبانی کند و فضایی برای مقیاس فراهم کند. با وجود هزاران SKU، سایت باید بر روی یک پایه محکم ساخته می شد که زمینه را برای توسعه دهنده آنها فراهم کند.

در فروشگاه های خرده فروشی خود از پایانه های پرداخت مدرن قدردانی می کنند. در سایت خود، تیسوس لیونل از اینکه می توانند مستقیماً در صفحه سفارش پرداخت کنند، هیجان زده است.
تیسوس لیونل بیش از 20 سال به شهرت بی عیب و نقص دهان به دهان و فروش حضوری خود متکی بود. در سال 2012، آنها یک سایت ساده مبتنی بر HTML ایجاد کردند. تا سال 2016، مشتریان می توانند یک کاتالوگ آنلاین را بررسی کنند و از طریق تلفن برای سفارشات تماس بگیرند.