اکنون با کمک WooCommerce آنلاین


در منطقه هجدهم پاریس، «مارشه سن پیر» قرار دارد. معروف به تاریخچه غنی خود در منسوجات فرانسوی، اینجاست که تصمیمات مهمی برای سال آینده در مد، اثاثه یا لوازم داخلی، ملافه و موارد دیگر گرفته می شود. اینجا جایی است که مردم محلی، گردشگران و متخصصان مسافرت به طور یکسان برای دیدن آخرین روندها و همچنین سبک های کلاسیک به آن می روند. می‌توانید نگاهی اجمالی به یک طراح مشهور در حال قدم زدن در خیابان‌ها بیندازید، در حالی که با علاقه‌مندانی که به دنبال الگوی جدید کامل هستند، معاشرت می‌کنید.

از سال 1990، این مکان همچنین جایی است که می توانید پیدا کنید پارچه های لیونلشرکتی که توسط Houri Lionel و متخصص در عمده فروشی و نیمه عمده فروشی منسوجات تاسیس شده است. با چهار مغازه ها – فرانسوی برای مغازه ها – تنها در بازار سنت پیر، تیسوس لیونل حضور ثابتی در منسوجات پاریس دارد.

در سال 2017، تیسوس لیونل به دنبال گسترش حضور خود در صنعت نساجی با استفاده از قابلیت های خرده فروشی آنلاین خود بود. در حال حاضر، موفقیت آنها با شرکای مانند مشهود است دیزنی لند پاریس، لیدو دی پاریس، و معتبر اپرای ملی پاریس.

لیست شرکای دارای آرم

نه چندان دور از کلیسای جامع تاریخی سنت وینسنت دو پل و تنها کیلومترها از طاق پیروزی، یکی دیگر از مکان‌های فیزیکی آن‌ها را خواهید یافت – اولین فروشگاه آن‌ها، متخصص در منسوجات سرگرم‌کننده برای هنر و سرگرمی.

فروش به پاریس و فراتر از آن: رشد با تجارت الکترونیک

تیسوس لیونل بیش از 20 سال به شهرت بی عیب و نقص دهان به دهان و فروش حضوری خود متکی بود. در سال 2012، آنها یک سایت ساده مبتنی بر HTML ایجاد کردند. تا سال 2016، مشتریان می توانند یک کاتالوگ آنلاین را بررسی کنند و از طریق تلفن برای سفارشات تماس بگیرند.

هدف آنها تبدیل شدن به رهبر در منسوجات با کیفیت آنلاین با قیمتی بی نظیر بود. در سال 2017، آنها با یک آژانس برای ایجاد یک راه حل تجارت الکترونیک در مقیاس کامل کار کردند و با بیش از 900 پارچه راه اندازی کردند.

مدتی بعد، آنها با توسعه دهنده برجسته جولین جراردین همکاری کردند تا چیزی بسازند که همگام با دنیای تجارت الکترونیک در حال پیشرفت و مقیاس رشد و چشم انداز آینده تیسوس لیونل باشد.

نتیجه TissusLionel.com بود، یک سایت تجارت الکترونیک کاملاً پاسخگو که می‌تواند نیازهای خریداران فردی و حرفه‌ای را برآورده کند.

در این سایت و در فروشگاه‌های آن‌ها، پارچه‌های عمده فروشی – از پنبه و جرسی گرفته تا نمد، چرم، گزینه‌های ضدآب و موارد دیگر – با طیف وسیعی از بودجه‌ها و علایق را خواهید یافت.

منوی کشویی با انواع پیوندهای دسته بندی

در مجموع، تیسوس لیونل اکنون بیش از 4500 SKU را در سایت خود فهرست کرده است.

انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک

تیسوس لیونل زمان و توجه زیادی را صرف انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک عالی کرد. این تیم قبل از تصمیم گیری تعدادی از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) را ارزیابی کردند.

با شهرت جهانی، این پلت فرم باید از کسب و کار فعلی آنها پشتیبانی کند و فضایی برای مقیاس فراهم کند. با وجود هزاران SKU، سایت باید بر روی یک پایه محکم ساخته می شد که زمینه را برای توسعه دهنده آنها فراهم کند.

ماکت سایت Tissue Lionel

تیسوس لیونل در نهایت WooCommerce را به دلیل انعطاف پذیری، CMS قوی و امنیت و پشتیبانی ارائه شده توسط جامعه وردپرس انتخاب کرد. توانایی ادغام تدارکات ساختار تجارت الکترونیک موجود آنها نیز عامل مهمی در تصمیم آنها بود. افزونه‌های WooCommerce در زمان تیم در توسعه و مدیریت و گسترش پیشنهادات فروشگاه در آینده صرفه‌جویی کردند.

با داشتن افزونه‌هایی که برای WooCommerce مهم هستند، تیسوس لیونل از چندین مورد در وب‌سایت خود استفاده می‌کند. برای پرداخت، آنها از کیف پول Viva استفاده می کنند – کیف پول محبوب پلت فرم پرداخت برای بازرگانان اروپایی – و پی پال

آنها نیز استفاده می کنند توله برای مدیریت لجستیک، اگرچه یک API ویژه مورد نیاز است.

کیف پول ویوا

یکی از مشکلات رایج پرداخت برای فروشگاه های اروپایی، تنوع ارزهای مورد استفاده و مقررات و مدارک مربوط به تبدیل این ارزها به یک واحد پول بومی است. این می تواند منجر به دردسرهای جریان نقدی و ساعت ها کاغذبازی اضافی برای مدیریت شود.

کیف پول Viva این مشکلات را حل می کند، به همین دلیل است که فروشگاه ها آن را بسیار مفید می دانند.

تیسوس لیونل از طریق توصیه یک تاجر همسایه از کیف پول Viva مطلع شد – نشانه خوبی در مورد کیفیت و مفید بودن پلتفرم. تیسوس لیونل اکنون از آن به عنوان یکی از با ارزش ترین ابزار خود یاد می کند.

فراتر از توصیه شخصی، تیسوس لیونل به دلیل تنوع گسترده روش‌های پرداخت و توانایی پیوند پرداخت‌های آنلاین با مکان‌های فیزیکی، کار با کیف پول Viva را انتخاب کرد.

در فروشگاه های خرده فروشی خود از پایانه های پرداخت مدرن قدردانی می کنند. در سایت خود، تیسوس لیونل از اینکه می توانند مستقیماً در صفحه سفارش پرداخت کنند، هیجان زده است.

جراردین جولین، مدیر پروژه تجارت الکترونیک تیس لیونل، می گوید: «پیاده سازی کیف پول Viva بسیار سریع بود. “نرخ تبدیل ما بیش از 2٪ افزایش یافت و قیف تبدیل ما یک مرحله کاهش یافت.”

تیسوس لیونل می‌گوید از زمانی که استفاده از کیف پول Viva را آغاز کرده‌اند، هیچ مشکلی را تجربه نکرده‌اند. جولین همچنین خاطرنشان کرد که «فرایند راه‌اندازی یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که در مقایسه با روش‌های پرداخت مختلف مانند Stripe، PayBox و PayPal تجربه کرده‌ایم.»

سایتی که به آن افتخار می کنند

استانداردهای تیسوس لیونل برای برتری، برای موفقیت مداوم آنها بسیار مهم است. وب سایت تفاوتی ندارد. در یک پست اعلامیه در سایت خود، آنها مشتریان را از طریق پیشرفت هایی که به آنها افتخار می کنند راهنمایی می کنند.

این شامل ثبت نام با یک کلیک از طریق نمایه های فیس بوک و گوگل موجود بازدیدکنندگان، اقدامات امنیتی پیشرفته، ردیابی سفارش و ویژگی های لیست علاقه مندی ها، امکان درخواست نمونه، تحویل محلی رایگان و موارد دیگر است.

ابزارهایی مانند Viva Wallet مدیریت مالی را برای کارکنان آسان‌تر می‌کند و در عین حال گزینه‌های یکپارچه را برای مشتریان فراهم می‌کند. نتیجه کارایی عملیاتی و نرخ تبدیل بالاتر است.

سفر به پاریس ممکن است در آینده نزدیک شما نباشد، اما با سایت تجارت الکترونیک Tissus Lionel – که با WooCommerce و WordPress ساخته شده است – می توانید از راحتی خانه خود به یکی از معروف ترین شرکت های نساجی در جهان دسترسی داشته باشید.

سایت خود را در عمل در TissusLionel.com.



منبع