بازارهای آنلاین جهانی | 10 مکان برتر برای فروش آنلاین در سال 2022


ما 10 بهترین بازار آنلاین جهانی خود را گرد هم آورده ایم تا به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام پلتفرم به بهترین وجه با نیازهای تجارت الکترونیک شما مطابقت دارد.

#1. آمازون

آمازون
آمازون بدون شک بزرگترین و محبوب ترین بازار آنلاین در جهان است.

به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهان، جای تعجب نیست که آمازون همچنان یک انتخاب محبوب برای خرده فروشان و مشتریان است.

آمازون نه تنها یک بازار آنلاین عمده برای خرید و فروش کالا است، بلکه دومین موتور جستجوی بزرگ در اینترنت است.

آمازون خدمات حمل و نقل و تکمیل بی رقیب را ارائه می دهد و می تواند برند شما را در سطح بعدی دیده شود. بسیاری از برندهای بزرگ ترجیح دادند ابتدا در آمازون راه اندازی شوند و به ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار قبل از راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اختصاصی کمک کردند.

آمازون مجموعه ای از محصولات را به فروش می رساند و دارای دسته بندی هایی است که همه چیز را پوشش می دهد: از محصولات خانه و باغ گرفته تا مد، کتاب و اقلام زیبایی.

اگر تصمیم به فروش از طریق آمازون دارید، در هر فروش که انجام می دهید، به طور متوسط ​​حدود 15 درصد با کارمزد کمیسیون مواجه خواهید شد.

برای راه اندازی فروشگاه آمازون، ابتدا باید برند خود را در رجیستری برند آمازون ثبت کنید. پس از آن، می توانید فروشگاه آمازون خود را بسازید، موضوعی را انتخاب کرده و صفحاتی را درست مانند یک سازنده وب سایت اضافه کنید.

هنگامی که آمازون فروشگاه شما را تأیید کرد، شما آماده هستید!

#2. Etsy

Etsy
Etsy بازاری است که مخصوصاً در میان خرده فروشان فروش اقلام دست ساز یا منحصر به فرد محبوب است.

Etsy یک بازار آنلاین است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و عمدتاً به خرده فروشان در بازار هنر و صنایع دستی خدمات می دهد.

این پلتفرم میزبان فروشندگانی است که همه چیز را از اقلام قدیمی گرفته تا محصولات شخصی سازی شده و اقلام کلکسیونی ایجاد و می فروشند.

Etsy با سایر بازارها متفاوت است زیرا اغلب اقلام لیست شده برای خرید آنلاین در هیچ جای دیگری در دسترس نیستند (به جز، شاید، فروشگاه آنلاین خود فروشنده)، که آن را به یک پلت فرم منحصر به فرد هم برای فروشندگان و هم برای خریداران تبدیل می کند.

اگر تصمیم دارید که فروش در Etsy برای شما مناسب است، شروع کار بسیار ساده است. شما فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به لیست کردن موارد خود کنید.

مانند سایر بازارها، شما باید برای هر فروش 6.5 درصد کارمزد تراکنش بپردازید و همچنین برای هر کالایی که فهرست می‌کنید، 0.20 دلار کارمزد دریافت خواهید کرد.

#3. eBay

eBay
eBay از یک سایت حراج دست دوم به یک بازار آنلاین بزرگ جهانی تبدیل شده است.

eBay زمانی تنها به عنوان یک خانه حراج آنلاین برای اقلام دست دوم در نظر گرفته می شد، و در حالی که هنوز این عملکرد را دارد، به یکی از بزرگترین بازارهای جهان تبدیل شده است که تقریباً در هر دسته بندی قابل تصوری اقلام می فروشد.

فروش اقلام در eBay مزایای مختلفی دارد. این دومین بازار بزرگ در ایالات متحده است (فقط توسط آمازون شکست خورده است)، و خریداران برای خرید نیازی به یافتن فروشگاه eBay شخصی شما ندارند. آنها فقط باید لیست های شما را در نتایج جستجو ببینند.

eBay همچنین دارای یک برنامه حمل و نقل جهانی است که به شما امکان می دهد حمل و نقل را به eBay بسپارید تا محصول شما را بین بیش از 60 میلیون خریدار در سراسر جهان توزیع کند.

مهمترین عاملی که باید در هنگام فروش در eBay در نظر گرفت، قیمت است. از آنجایی که بازار بسیار بزرگ است، این احتمال وجود دارد که چندین فروشنده محصولات مشابه یا بسیار مشابه را ارائه دهند. بنابراین، باید مطمئن شوید که قیمت شما رقابتی است تا شما را متمایز کند.

وقتی صحبت از کارمزد به میان می‌آید، eBay برنامه‌های قیمت‌گذاری متفاوتی را ارائه می‌دهد که مزایای مختلفی از جمله افزایش لیست و کاهش هزینه‌های کمیسیون را به همراه دارد.

یادگیری نحوه فروش در eBay ساده است، فقط باید برای یک حساب تجاری ثبت نام کنید، خط مشی های حساب خود را تنظیم کنید، مانند حمل و نقل و برگرداندن، و سپس موجودی خود را آپلود کنید.

#4. والمارت

والمارت
والمارت به فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا در بازار آنلاین خود بفروشند.

والمارت به خودی خود یک فروشگاه آنلاین است، اما آیا می دانستید که یک بازار آنلاین نیز هست؟

والمارت به فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا محصولاتی را در سایت خود بفروشند که بیش از 35 دسته محصول مختلف از جمله صنایع دستی، کتاب و رایانه را شامل می شود.

برای استفاده از این نیز نیازی نیست که در ایالات متحده مستقر باشید – 5٪ از فروشندگان شخص ثالث Walmart در حال حاضر در جای دیگری مستقر هستند، و این گزینه عالی برای بازرگانان بین المللی است که مخاطبان آمریکایی را هدف قرار می دهند.

والمارت همچنین دارای شش مرکز توزیع در سراسر کشور است و متعهد شده است که انتظارات تحویل دو روزه را برای تقریبا تمام سفارشات برآورده کند.

یک امتیاز بزرگ برای فروش محصولات خود از طریق Walmart شهرت و اعتمادی است که نام برند قبلاً ایجاد کرده است. این به ویژه برای کسب و کارهای جدیدی که هنوز سطح وفاداری مشتری را به همان اندازه ایجاد نکرده اند خوب است.

برای فروش در Walmart به عنوان یکی از شرکای شخص ثالث، باید فرآیند درخواست را انجام دهید و در مورد فروشگاه خود و محصولاتی که می خواهید بفروشید به آنها بگویید. پس از تأیید، می توانید حساب فروشنده خود را راه اندازی کنید و موارد خود را اضافه کنید.

Walmart یک بررسی نهایی را قبل از تأیید شما برای فروش فعال انجام می دهد.

اگر فروشگاه Shopify دارید، می‌توانید آن را با بازار Walmart نیز مرتبط کنید، و به شما امکان می‌دهد موجودی خود را همگام‌سازی کنید و جزئیات سفارش را وارد کنید.

#5. بازار آزاد

بازار آزاد
Mercado Libre یکی از بازارهای آنلاین پیشرو در مکزیک است.

Mercado Libre یک بازار آنلاین بزرگ مستقر در مکزیک است.

Mercado Libre از زمان آغاز به کار خود در سال 1999 به بزرگترین رقیب آمازون در مکزیک تبدیل شده است. بنابراین، اگر شما علاقه مند به دستیابی به مخاطبی در اینجا هستید، قطعاً باید در نظر بگیرید.

Mercado Libre بیش از 150 دسته محصول دارد، بنابراین به احتمال زیاد، مخاطبانی برای اقلام شما وجود خواهد داشت. این بازار ماهانه حدود 650 میلیون بازدیدکننده دارد و دسته بندی محصولات برتر شامل تجهیزات ورزشی، الکترونیک و مد است.

برای شروع فروش در Mercado Libre، باید در برنامه فروشندگان جهانی آن پذیرفته شوید. یک مزیت کلیدی برای فروشندگان آمریکایی این است که تجار بین المللی می توانند پرداخت ها را به ارز انتخابی خود فهرست کرده و جمع آوری کنند.

#6. شوپی

شوپی
Shopee تعداد بسیار زیادی دسته بندی محصول برای انتخاب دارد.

Shopee یک بازار آنلاین مستقر در مالزی است و ماهانه بیش از 50 میلیون بازدیدکننده دارد.

مزیت بزرگ Shopee این است که فهرست در بازار رایگان است و خرده فروشانی که کمتر از 100 سفارش تکمیل شده دارند نیز از پرداخت هزینه کمیسیون معاف هستند.

فروشندگان همچنین Shopee را دوست دارند زیرا به شما امکان می دهد از روش های پرداخت متعدد از جمله کارت های نقدی و اعتباری، نقل و انتقالات خودپرداز و پول نقد هنگام تحویل استفاده کنید.

به لطف مراکز متعدد انجام Shopee، واقع در جنوب شرقی آسیا، که مسئولیت دریافت و ارسال سفارشات شما به مشتریان را بر عهده دارند، نیازی به نگرانی در مورد انجام سفارش ندارید.

#7. فلیپ کارت

فلیپ کارت
Flipkart با هزاران محصول مختلف برای خرید به مخاطبان هندی خدمات ارائه می دهد.

Flipkart یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین هند است. در واقع، این فروشگاه آنلاین تنها در اکتبر 2021 4.6 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد!

در ابتدا این پلتفرم یک کتابفروشی آنلاین بود، اما اکنون برای ارائه دسته‌های دیگر، از جمله مبلمان، مواد غذایی، و پوشاک گسترش یافته است.

Flipkart به شما این امکان را می دهد که یک نمایه تجاری به صورت رایگان تنظیم کنید و رابط کاربری آن برای همه توانایی ها آسان است و به شما این امکان را می دهد که روی ارائه محصولات خود در مقابل 200 میلیون کاربر بالقوه تمرکز کنید.

برنامه محافظت از فروشنده آن همچنین به این معنی است که اگر مشکلی پیش بیاید، بیمه خواهید شد، و بازار یکی از بهترین شبکه‌های تامین جهانی را دارد. با بیش از 10000 نمایندگی تحویل و بیش از 200 مرکز تحویل، لازم نیست نگران نحوه ارسال محصولات خود در سطح بین‌المللی باشید.

#8. میوه

میوه
Fruugo در بریتانیا مستقر است و مخاطبان بین المللی گسترده ای را در سراسر اروپا و آسیا هدف قرار می دهد.

Fruugo یک بازار آنلاین جهانی است که در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می کند و اکثر اروپا و آسیا را پوشش می دهد.

یک مزیت کلیدی برای این بازار بین المللی این است که خدمات ترجمه را ارائه می دهد و فهرست محصولات را به بیش از 25 زبان مختلف ترجمه می کند.

همچنین برای استفاده از این پلتفرم که برخی از بازارهای جهانی به آن نیاز دارند، نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. در عوض، هر بار که فروش انجام می دهید، فقط کمیسیون پرداخت می کنید.

Fruugo در بریتانیا مستقر است و به فروشندگان اجازه می دهد به ارز خود پرداخت کنند و دارای ویژگی های مفید مختلفی از جمله کمک به مدیریت مالیات بر ارزش افزوده است.

#9. AliExpress

AliExpress
AliExpress به دلیل ارائه خدمات خوب به مشتریان در بین بازرگانان محبوب است.

مستقر در چین، AliExpress به بیش از 230 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد و این را به یک بازار آنلاین واقعا جهانی تبدیل می کند.

کارمزدها برای فروشندگان در AliExpress بسیار کم است و بسته به دسته محصول شما، ممکن است فقط 5-8٪ از کل فروش خود را بپردازید.

AliExpress همچنین به خاطر تجربه و خدمات عالی مشتری خود شناخته شده است، به این معنی که می توانید مطمئن باشید که از مشتریان شما به خوبی مراقبت می شود و سوالات به سرعت رسیدگی می شود.

همچنین به محض اینکه مشتری محموله خود را دریافت کرد، پرداخت خود را نیز دریافت خواهید کرد.

مشاوره از کارشناسان

نکته بالا: AliExpress یک بازار فوق العاده محبوب در “روز مجردها” است که معادل جمعه سیاه در چین است.

شماره 10. C تخفیف

C تخفیف
Cdiscount، مستقر در فرانسه، حتی یک دسته بندی برای خرده فروشان مسافرتی دارد.

Cdiscount یک بازار آنلاین با رشد سریع در فرانسه است.

حدود 10 میلیون مشتری فعال دارد و به خرده فروشان اجازه می دهد تا ویترین فروشگاه خود را بدون هزینه افتتاحیه و بدون محدودیت فروش ایجاد کنند.

هیچ محدودیتی در تعداد محصولاتی که می توانید لیست کنید وجود ندارد و Cdiscount به شما امکان می دهد اقلام نو و دست دوم را بفروشید.

اگر قصد دارید تجارت الکترونیکی خود را به فرانسه گسترش دهید، Cdiscount یک گزینه عالی است.

این یک سرویس تکمیل درخواستی را ارائه می دهد که در آن شما به سادگی اقلام را پس از ثبت سفارش مشتری به انبار آن تحویل می دهید. سپس آنها بقیه موارد را انجام می دهند و سفارش شما را ظرف 24 ساعت ارسال می کنند.



منبع