فروش اقلام در eBay مزایای مختلفی دارد. این دومین بازار بزرگ در ایالات متحده است (فقط توسط آمازون شکست خورده است)، و خریداران برای خرید نیازی به یافتن فروشگاه eBay شخصی شما ندارند. آنها فقط باید لیست های شما را در نتایج جستجو ببینند.
هنگامی که آمازون فروشگاه شما را تأیید کرد، شما آماده هستید!
#2. Etsy

یک مزیت کلیدی برای این بازار بین المللی این است که خدمات ترجمه را ارائه می دهد و فهرست محصولات را به بیش از 25 زبان مختلف ترجمه می کند.
Fruugo یک بازار آنلاین جهانی است که در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می کند و اکثر اروپا و آسیا را پوشش می دهد.
مهمترین عاملی که باید در هنگام فروش در eBay در نظر گرفت، قیمت است. از آنجایی که بازار بسیار بزرگ است، این احتمال وجود دارد که چندین فروشنده محصولات مشابه یا بسیار مشابه را ارائه دهند. بنابراین، باید مطمئن شوید که قیمت شما رقابتی است تا شما را متمایز کند.
مزیت بزرگ Shopee این است که فهرست در بازار رایگان است و خرده فروشانی که کمتر از 100 سفارش تکمیل شده دارند نیز از پرداخت هزینه کمیسیون معاف هستند.
اگر تصمیم دارید که فروش در Etsy برای شما مناسب است، شروع کار بسیار ساده است. شما فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به لیست کردن موارد خود کنید.
اگر تصمیم به فروش از طریق آمازون دارید، در هر فروش که انجام می دهید، به طور متوسط حدود 15 درصد با کارمزد کمیسیون مواجه خواهید شد.
Mercado Libre از زمان آغاز به کار خود در سال 1999 به بزرگترین رقیب آمازون در مکزیک تبدیل شده است. بنابراین، اگر شما علاقه مند به دستیابی به مخاطبی در اینجا هستید، قطعاً باید در نظر بگیرید.
مستقر در چین، AliExpress به بیش از 230 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد و این را به یک بازار آنلاین واقعا جهانی تبدیل می کند.
برنامه محافظت از فروشنده آن همچنین به این معنی است که اگر مشکلی پیش بیاید، بیمه خواهید شد، و بازار یکی از بهترین شبکههای تامین جهانی را دارد. با بیش از 10000 نمایندگی تحویل و بیش از 200 مرکز تحویل، لازم نیست نگران نحوه ارسال محصولات خود در سطح بینالمللی باشید.
#8. میوه

یادگیری نحوه فروش در eBay ساده است، فقط باید برای یک حساب تجاری ثبت نام کنید، خط مشی های حساب خود را تنظیم کنید، مانند حمل و نقل و برگرداندن، و سپس موجودی خود را آپلود کنید.
#4. والمارت

یک امتیاز بزرگ برای فروش محصولات خود از طریق Walmart شهرت و اعتمادی است که نام برند قبلاً ایجاد کرده است. این به ویژه برای کسب و کارهای جدیدی که هنوز سطح وفاداری مشتری را به همان اندازه ایجاد نکرده اند خوب است.
آمازون مجموعه ای از محصولات را به فروش می رساند و دارای دسته بندی هایی است که همه چیز را پوشش می دهد: از محصولات خانه و باغ گرفته تا مد، کتاب و اقلام زیبایی.
فروشندگان همچنین Shopee را دوست دارند زیرا به شما امکان می دهد از روش های پرداخت متعدد از جمله کارت های نقدی و اعتباری، نقل و انتقالات خودپرداز و پول نقد هنگام تحویل استفاده کنید.
ما 10 بهترین بازار آنلاین جهانی خود را گرد هم آورده ایم تا به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام پلتفرم به بهترین وجه با نیازهای تجارت الکترونیک شما مطابقت دارد.
#1. آمازون

همچنین برای استفاده از این پلتفرم که برخی از بازارهای جهانی به آن نیاز دارند، نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. در عوض، هر بار که فروش انجام می دهید، فقط کمیسیون پرداخت می کنید.
Flipkart به شما این امکان را می دهد که یک نمایه تجاری به صورت رایگان تنظیم کنید و رابط کاربری آن برای همه توانایی ها آسان است و به شما این امکان را می دهد که روی ارائه محصولات خود در مقابل 200 میلیون کاربر بالقوه تمرکز کنید.
AliExpress همچنین به خاطر تجربه و خدمات عالی مشتری خود شناخته شده است، به این معنی که می توانید مطمئن باشید که از مشتریان شما به خوبی مراقبت می شود و سوالات به سرعت رسیدگی می شود.