بازاریابی توییچ برای مشاغل: راهنمای نهایی

این مسیر سنتی‌تر برای بازاریابی در توییچ است و وقتی صحبت از تبلیغات توییچ به میان می‌آید، حق انتخاب ندارید. با این حال، آنها می توانند بسیار گران باشند، و برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند 2 تا 10 دلار برای هر نمایش. نگاهی به گزینه ها بیندازید:

  • چرخ فلک – این عناصر پخش کننده ها را در صفحه اصلی توییچ تبلیغ می کنند
  • عنوان صفحه اصلی – پس‌زمینه پشت چرخ فلک (مانند روکش فویل زیر نوار برچسب کیت‌کت)
  • مستطیل متوسط – یک پنجره با قابلیت GIF و انیمیشن در زیر صفحه مرور کاربر
  • تابلوی امتیازات فوق العاده – بنر تبلیغاتی قدیمی در بالا
  • ویدیوی ممتاز – تبلیغات غیر قابل رد شدن در ابتدا، وسط و انتهای جریان شما
  • اولین برداشت – تبلیغی که به محض ورود کاربر و شروع تماشای اولین استریم روزانه خود اتفاق می افتد

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: اگر از اینفلوئنسر استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که اینفلوئنسر اعلام می‌کند که این یک همکاری با برند است، در غیر این صورت هر دوی شما در خطر از دست دادن اعتبار، واکنش منفی یا حتی جریمه هستید.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: Twitch یک مدیر تبلیغات ابزاری برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

اینفلوئنسرها آگاهی مخاطبان را به برند خود بیاورید و طرفدارانی که به توصیه‌ها اعتماد دارند. نکته کلیدی این است که یک تأثیرگذار را انتخاب کنید که برای برند شما منطقی باشد، خواه یک نام بزرگ باشد یا یک میکرو اینفلوئنسر!

3. تبلیغات Twitch

تبلیغات چرخ فلک Splatoon در Twitch
Splatoon نشان می دهد که یک تبلیغ چرخ و فلک چگونه کار می کند.

مشاوره از کارشناسان

نکته بالا: برای تقویت برند خود پس از اینکه کمی دنبال کننده شدید، سعی کنید حمله کردن. Raid به سادگی بینندگان شما را در انتهای جریان شما به کانال دیگری می فرستد. سر و صدای زیادی ایجاد می کند و راهی عالی برای ملاقات با مارک های دیگر است!

داشتن یک کانال برند می تواند زمان و هزینه زیادی را به خود اختصاص دهد، به خصوص زمانی که در حال آزمایش و پیدا کردن پای خود هستید. به خصوص با Twitch، پلتفرم نرم و مدرن است، بنابراین انتظارات کاربران از همان ابتدا بالاست.

هنگام برنامه ریزی کانال خود، موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

  • نام تجاری و دسته بندی شما (و جایگاه منحصر به فرد)
  • رنگ ها، آرم ها و برندسازی بصری برای موقعیت مکانی شما و خودتان
  • تفاوت برند شما با برندهای مشابه در توییچ
  • پخش منظم و قابل اعتماد در روزها و زمان های قابل پیش بینی
  • چند فرمت مختلف برای پخش زنده شما برای مخاطبان شما جذاب خواهد بود
  • جایی که می خواهید استریم های خود را قرار دهید (به عنوان مثال مجموعه، استودیو، آشپزخانه شما، بیرون، دفتر، یک مکان غیر معمول و غیره)
  • تبلیغات متقابل از سایر حساب های رسانه های اجتماعی شما

اگر مطمئن نیستید که اینفلوئنسر مارکتینگ برای شما مناسب است یا کدام اینفلوئنسرها بهتر عمل می کنند، راهنمای ما در مورد ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار را بررسی کنید تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

اگر عاشق قرار گرفتن در مقابل دوربین هستید و واقعاً به محصولات خود علاقه دارید، Twitch برای شما ساخته شده است!

شایان ذکر است که ویدیوهای ممتاز در ابتدای پخش جریانی می‌توانند بینندگان را خاموش کنند و اکثر مخاطبان در زمان پخش آخرین آگهی از بین می‌روند. آنهایی که در وسط هستند بهترین بازی را دارند.



منبع

Twitch نه تنها مکانی سرگرم کننده است، بلکه گزینه های زیادی برای رویکردهای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا سه ​​مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد:

1. اینفلوئنسر مارکتینگ

دور و بر 56% کاربران تمایل به خرید از مارک هایی دارند که می بینند تبلیغ می شوند، بنابراین سرمایه گذاری روی تبلیغات شما می تواند ارزشش را داشته باشد!

با این حال، چند جنبه منفی برای اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد. این می تواند بسیار گران باشد و اگر اینفلوئنسر شما به دلیل رفتار مشکوک به مشکل بخورد یا با افراد مشکل ساز همکاری کند، می تواند به برند شما آسیب برساند. ممکن است مجبور شوید پول بیشتری را برای کنترل آسیب یا تغییر نام تجاری خرج کنید. پس دقت خود را انجام دهید!

2. کانال برند

برای ماندگاری، توصیه می‌کنیم یک تأثیرگذار با مخاطبی انتخاب کنید که مشکلی برای حل محصولات شما دارد. به جای اینکه آنها صرفاً محصولات شما را ذکر کنند، آیا می توانند آنها را نشان دهند؟ به سوالاتی که ممکن است مخاطبان آنها داشته باشند پاسخ دهید؟ یا چیزی ارزان‌تر می‌خواهید، مانند نمایش محصولتان در جایی در پس‌زمینه ویدیو؟

برای اینکه کانال خود را واقعاً به حداکثر برسانید، ابتدا به رقابت خود نگاهی بیاندازید. چه چیزی کم است؟ چه کسی خوب کار می کند و چرا؟ فراموش نکنید که به نظرات در جریان ها نگاه کنید – بینش آن مشتریان و بینندگان گرد و غبار طلا هستند و آنها رایگان.