بازاریابی موبایلی برای تجارت الکترونیک – جذب، تعامل و تبدیل

حتی صفحات بهینه‌سازی شده برای موبایل نیز معمولاً در اینجا لنگ می‌زنند. بارگذاری بسیاری از صفحات بسیار بیشتر از سه ثانیه طول می کشد، که حدوداً می باشد مردم چقدر حاضرند منتظر بمانند.

مانع عمده بازاریابی موبایلی موثر برای تجارت الکترونیک چیست؟ سرعت بارگذاری صفحه چرا؟ از آنجا که تلفن همراه همه چیز در مورد راحتی است. راحتی یعنی سریع.

ممکن است عاقلانه باشد که چند سؤال متداول را در صفحات بیشتری در ارتباط با محتوای آن صفحه قرار دهید. همچنین می توانید از سوالات در بیشتر زیرعنوان های H2 و H3 خود استفاده کنید.

و انبوهی از نظرات مثبت می تواند به مشتریان جدید کمک کند هنگام تصمیم گیری اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. شما می خواهید تا جایی که می توانید جمع آوری کنید. یکی از راه‌های عالی برای انجام این کار، راه‌اندازی یک اتوماسیون برای درخواست بررسی از طریق ایمیل است.

و جاسازی ویدیوها در سایت شما می تواند بازدیدکنندگان مرورگر را به مشتریان پولی تبدیل کند. چگونه؟ می توانید از ویدیوها برای توضیح ویژگی های محصول خود یا نشان دادن نحوه استفاده از آن استفاده کنید. می توانید نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد موارد شما چقدر مفید هستند. یا می توانید تصاویری از پشت صحنه را به اشتراک بگذارید که تیم شگفت انگیز شما یا مواد سازگار با محیط زیست را به نمایش بگذارد.

ویدیوی Vimeo در صفحه محصول

این مکان عالی برای ارائه ویدیوها، پیشنهادات ویژه، پست های وبلاگ، نکات ارزشمند حل مسئله و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری است. در صورت لزوم، طنز، مانند الگوهای رفتاری و انیمیشن های خنده دار GIF را در نظر بگیرید.

به عبارت دیگر، هرچه صفحات شما بیشتر بارگذاری شوند، بازدیدکنندگان و فروش بیشتری را از دست خواهید داد. به خصوص در دستگاه های تلفن همراه.

را AMP پروژه – که مخفف «صفحات موبایلی شتاب‌دار» است – راهی برای ساختاربندی صفحات وبلاگ و سایر صفحات شما فراهم می‌کند تا سریع‌تر در دستگاه‌های تلفن همراه بارگیری شوند.

هر زمان که شخصی فرمی را پر می کند، محصولی را می خرد، سؤالی می پرسد، سبد خرید را رها می کند یا اقدام دیگری در فروشگاه تجارت الکترونیک شما انجام می دهد، می توانید ایمیل های خودکار را برای پاسخ فوری تنظیم کنید. چند نمونه شامل ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، سری‌های ورود، پیشنهادات ویژه، ایمیل‌های سبد خرید رها شده و بسیاری از ارتباطات دیگر است.

و با گنجاندن اتوماسیون ایمیل در ترکیب، ارتباط با مشتریان خود را بدون نیاز به صرف زمان بیشتر برای انجام آن عمیق تر خواهید کرد.

تبلیغات بنری روی دسکتاپ خیلی خوب عمل نمی کنند زیرا در بین سایر محتوای صفحه گم می شوند. اما با فضای کمتر صفحه نمایش در دستگاه های تلفن همراه، ممکن است تبلیغات نمایشی شما افزایش یابد بیشتر توجه

پسندیدن بارگذاری…



منبع

میانگین سرعت بارگذاری صفحات به سبک AMP کمتر از یک ثانیه است. این سریع است – تقریباً چهار برابر سریعتر از صفحات معمولی تلفن همراه.

آیا در شبکه‌هایی پست می‌گذارید که مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد در آنجا باشند؟

خبرنامه‌های ایمیل به‌ویژه برای گوشی‌های هوشمند قابل استفاده هستند، زیرا طراحی‌های واکنش‌گرا می‌توانند کاملاً با فناوری مطابقت داشته باشند. این یک راه موثر برای حفظ ارتباط با مشتریان و سرنخ ها، آگاه نگه داشتن آنها، ارائه محتوای ارزشمند و پیشنهادات مرتبط، پاسخگویی به نیازهای آنها و ایجاد احساس ویژه در آنها است.

بنابراین، ممکن است بخواهید برخی از صفحات خود را مجدداً عنوان کنید، یا صفحات جدیدی را در اطراف دم بلند ایجاد کنید، سوالات سبک مکالمه مردم تمایل دارند از جستجوی صوتی استفاده کنند.

راه دیگر برای استفاده از عادت‌های جستجوی صوتی ایجاد وبلاگ‌هایی به سبک مصاحبه، یا حتی رونویسی کردن مصاحبه‌های ویدیویی و پادکستی است که ممکن است قبلاً داشته باشید، زیرا آن متن پر از سؤالات طبیعی و به سبک مکالمه است که مردم تمایل دارند از آنها در گفتار استفاده کنند. جستجو کردن.

4. تبلیغات نمایشی ایجاد کنید

همانطور که رشد می کنید، دانستن اعداد شما مهم تر می شود. درباره Google Analytics پیشرفته برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک بیشتر بیاموزید.

اول به موبایل فکر کنید

این به چند دلیل بر انواع وبلاگ ها و صفحات محتوایی که تولید می کنید تأثیر می گذارد.

درباره ایجاد کمپین تبلیغاتی نمایشی بیشتر بدانید.

صدها پلتفرم مختلف برای انتخاب وجود دارد، اما بهترین گزینه شما این است که فقط چند مورد را انتخاب کنید تا انرژی خود را روی آنها متمرکز کنید. این باید بر اساس نوع فروشگاه شما و مخاطبان هدف شما باشد. یک استراتژی پشت این انتخاب وجود دارد، بنابراین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه انتخاب پلتفرم های رسانه اجتماعی مناسب برای برند خود بخوانید.

در اینجا دلیل آن است:

در حالی که پیام‌های بازاریابی متنوعی وجود دارد که می‌توانید از طریق متن ارسال کنید، حتی ارسال پیام‌های مفید خودکارسازی خدمات مشتری نیز می‌تواند مورد استقبال مشتریان شما قرار گیرد.

در اینجا هفت جنبه از بازاریابی موبایلی وجود دارد که می توانید برای جذب و تبدیل ترافیک بیشتر به فروشگاه خود پیاده سازی کنید:

1. از خبرنامه های ایمیل و اتوماسیون استفاده کنید

در نهایت، با راه اندازی و گسترش طرح تجارت الکترونیک بازاریابی تلفن همراه خود، می خواهید بدانید که چقدر خوب کار می کند. در داشبورد WooCommerce خود، می توانید بسیاری از معیارهای فروشگاه کلیدی را با استفاده از تجزیه و تحلیل WooCommerce مشاهده کنید.

برنامه افزودنی پیامک Twilio همه اینها را امکان پذیر می کند و همچنین هنگام ثبت سفارش، پیامک هایی را برای صاحبان فروشگاه ارسال می کند.

آمار بازاریابی تلفن همراه خود را دنبال کنید

افراد سه تا چهار ساعت در روز با گوشی های هوشمند خود چه می کنند؟ بسیاری از آن زمان را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند.

ممکن است در حال حاضر از تعدادی از این تکنیک های بازاریابی موبایلی استفاده کرده باشید. اگر هستید، این یادآوری خوبی است که به انجام آنها ادامه دهید. اما اگر در مواردی مانند ویدیو، رسانه‌های اجتماعی یا پیامک کوتاهی می‌کنید، زمانی را برای تمرکز مجدد اختصاص دهید تا بتوانید مشتریان و مشتریان بیشتری را که فروشگاه شما را در دستگاه‌های تلفن همراه خود پیدا می‌کنند جذب کنید، درگیر کنید و آن‌ها را جذب کنید.

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید