بازاریابی موبایلی برای تجارت الکترونیک – جذب، تعامل و تبدیل

افراد سه تا چهار ساعت در روز با گوشی های هوشمند خود چه می کنند؟ بسیاری از آن زمان را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند.

در اینجا دلیل آن است:

پسندیدن بارگذاری…



منبع

اول، مردم تمایل دارند از جستجوی صوتی برای پاسخ به سوالات ساده و یافتن اطلاعات اولیه استفاده کنند. بنابراین، ارتباط افراد با وبلاگ هایی که این نوع اطلاعات را ارائه می دهند، به خوبی کار می کند.

میانگین سرعت بارگذاری صفحات به سبک AMP کمتر از یک ثانیه است. این سریع است – تقریباً چهار برابر سریعتر از صفحات معمولی تلفن همراه.

و انبوهی از نظرات مثبت می تواند به مشتریان جدید کمک کند هنگام تصمیم گیری اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. شما می خواهید تا جایی که می توانید جمع آوری کنید. یکی از راه‌های عالی برای انجام این کار، راه‌اندازی یک اتوماسیون برای درخواست بررسی از طریق ایمیل است.

راه دیگر برای استفاده از عادت‌های جستجوی صوتی ایجاد وبلاگ‌هایی به سبک مصاحبه، یا حتی رونویسی کردن مصاحبه‌های ویدیویی و پادکستی است که ممکن است قبلاً داشته باشید، زیرا آن متن پر از سؤالات طبیعی و به سبک مکالمه است که مردم تمایل دارند از آنها در گفتار استفاده کنند. جستجو کردن.

4. تبلیغات نمایشی ایجاد کنید

بازاریابی پیامکی در دستگاه های تلفن همراه بسیار خوب عمل می کند زیرا تقریباً همه پیام های متنی را باز می کنند و می خوانند.

در حالی که پیام‌های بازاریابی متنوعی وجود دارد که می‌توانید از طریق متن ارسال کنید، حتی ارسال پیام‌های مفید خودکارسازی خدمات مشتری نیز می‌تواند مورد استقبال مشتریان شما قرار گیرد.

اما می‌توانید کارها را جلوتر ببرید و آمارهای مخصوص موبایل را با Google Analytics مشاهده کنید. کمپین‌های تبلیغاتی فردی را ردیابی کنید، ببینید کاربران چگونه از صفحات سایت شما عبور می‌کنند، بفهمید کدام صفحات باعث ترک آن‌ها می‌شوند و حتی بر درآمد دقیق کمپین‌های تبلیغاتی و منابع ترافیکی مختلف نظارت کنید.

حتی صفحات بهینه‌سازی شده برای موبایل نیز معمولاً در اینجا لنگ می‌زنند. بارگذاری بسیاری از صفحات بسیار بیشتر از سه ثانیه طول می کشد، که حدوداً می باشد مردم چقدر حاضرند منتظر بمانند.

به عنوان مثال، یک کتابفروشی می‌تواند عنوانی را در قالب سؤالی که ممکن است کسی بپرسد شامل شود – مانند «بهترین کتاب‌هایی که برای اولین‌بار پدر و مادر می‌شوند کدامند؟» – به دنبال آن فهرستی از پنج گزینه پرفروش آمده است.

ممکن است در حال حاضر از تعدادی از این تکنیک های بازاریابی موبایلی استفاده کرده باشید. اگر هستید، این یادآوری خوبی است که به انجام آنها ادامه دهید. اما اگر در مواردی مانند ویدیو، رسانه‌های اجتماعی یا پیامک کوتاهی می‌کنید، زمانی را برای تمرکز مجدد اختصاص دهید تا بتوانید مشتریان و مشتریان بیشتری را که فروشگاه شما را در دستگاه‌های تلفن همراه خود پیدا می‌کنند جذب کنید، درگیر کنید و آن‌ها را جذب کنید.

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید