بازاریابی وابسته چیست و چگونه از آن برای کسب درآمد بیشتر آنلاین استفاده کنیم

برای شروع، فقط یک محصول را انتخاب کنید و سپس شروع به استفاده از استراتژی های بازاریابی آنلاین کنید تا پیوندهای وابسته خود را به افراد بیشتری منتقل کنید. هرچه بتوانید خریداران بیشتری جذب کنید، درآمد بیشتری تولید خواهید کرد. همانطور که احساس می کنید، محصولات و خدمات بیشتری از شرکت های بیشتری اضافه کنید.

اگر قبلاً با این مفهوم آشنا هستید و می‌خواهید بدانید که چگونه از آن برای کسب درآمد از وبلاگ یا وب‌سایت خود استفاده کنید، برای چند نکته کاربردی به خواندن ادامه دهید!

بازاریابی وابسته چیست؟

به عنوان بخشی از ارائه خود، می توانید افزونه Affiliate for WooCommerce را به آنها نشان دهید.

هنگام ایجاد یک محصول، به سادگی آن را به عنوان یک مورد “خارجی/وابسته” تنظیم کنید. سپس، می‌توانید تمام اطلاعات مربوطه را – مانند عنوان، توضیحات، قیمت و تصویر – وارد کنید و پیوند وابسته را برای محصول اضافه کنید. همه محصولات شما در یک ویترین فروشگاه آنلاین جذاب و با قابلیت حرکت آسان نمایش داده می شوند.

افزودن یک محصول وابسته با WooCommerce

امیدواریم در حال حاضر یک وبلاگ، کانال یوتیوب یا پلت فرم رسانه اجتماعی فعال داشته باشید. افزودن بازاریابی وابسته به دارایی های موجود بسیار آسان تر از شروع از صفر است. اگر از قبل با اصول اولیه حداقل یک کانال بازاریابی آنلاین آشنا باشید، بسیار کمک می کند. و اگر از قبل فالوور، ترافیک یا مشترکینی داشته باشید که شما را می شناسند، لایک می کنند و به شما اعتماد دارند، کمک بیشتری می کند.

برای یافتن فرصت های بازاریابی وابسته که به طور طبیعی و معتبر با دارایی های آنلاین شما ادغام می شوند، در اینجا سه ​​راه برای شروع وجود دارد:

1. در وب سایت های شرکت محصولاتی را که خریداری کرده اید یا به خوبی می شناسید نگاه کنید

قبل از اینکه آن را تعریف کنیم، اجازه دهید یک چیز را روشن کنیم. بازاریابی وابسته راهی برای “سریع ثروتمند شدن” نیست. شما بعد از چند ماه میلیونر نخواهید شد.

می توانید همه توصیه های خود را در یک مکان سازماندهی کنید و به دنبال کنندگان خود اجازه دهید آنها را مانند هر فروشگاه دیگری مرور کنند. تنها چیزی که نیاز دارید WooCommerce است – راه حل قدرتمند و رایگان تجارت الکترونیک برای وردپرس.

هر کاری که برای تبلیغ محصولات وابسته انجام می دهید، به انجام آن ادامه دهید. ثابت باشید، چه پست های روزانه، ایمیل های هفتگی، وبلاگ های دو هفته ای، پادکست های ماهانه. مقاوم باش. به نشان دادن ادامه دهید.

اگر با کسی مصاحبه کنید که با محصولاتی که می‌خواهید به بازار عرضه کنید یا با آن‌ها آشنایی کامل دارد، این کار بهتر عمل می‌کند. مصاحبه ها قدرتمند هستند.

5. محتوای چگونه ایجاد کنید

شما می توانید اولین بازاریاب وابسته آنها باشید! به خصوص اگر یک مشتری وفادار هستید، این احتمال وجود دارد که بتوانید به یک مدیر یا مدیر دسترسی داشته باشید و در مورد اینکه چقدر بازاریابی وابسته می تواند درآمد آنها را بهبود بخشد و پایگاه مشتری آنها را گسترش دهد، ارائه دهید.

لیست شرکا با پسوند Affiliate for WooCommerce

کسب درآمد آنلاین از طریق وب سایت، رسانه های اجتماعی یا وبلاگ شما می تواند بدون نیاز به ایجاد یا فروش هیچ محصولی از خودتان انجام شود. در عوض، می توانید از بازاریابی وابسته استفاده کنید. اگر در مورد بازاریابی وابسته شنیده اید اما واقعاً مطمئن نیستید که چیست یا چگونه کار می کند، این مقاله مکانی عالی برای شروع است.

پرداخت به ازای هر کلیک نادرترین نوع بازاریابی وابسته است. فقط شرکت های بزرگ می توانند این کار را انجام دهند زیرا هیچ فروش تضمینی وجود ندارد. پرداخت درصدی از قیمت فروش احتمالاً رایج ترین ترتیب است. اما برای خدمات مبتنی بر نرم‌افزار، آزمایش‌ها و بارگیری‌های رایگان نیز بسیار متداول است، زیرا افرادی که بر اساس این پیشنهادات عمل می‌کنند اغلب به مشتریانی با پرداخت طولانی مدت تبدیل می‌شوند.

چرا شرکت ها از بازاریابی وابسته استفاده می کنند؟

پسندیدن بارگذاری…



منبع

بیشتر بازاریابی وابسته به صورت آنلاین انجام می شود. بازاریاب وابسته، محصولات شرکت‌های دیگر را در وبلاگ و دیگر کانال‌های رسانه آنلاین خود تبلیغ می‌کند و همیشه یک پیوند وابسته را شامل می‌شود. این پیوند هر کسی را که روی آن کلیک می کند از رسانه بازاریاب وابسته دور می کند و آنها را به صفحه فروشنده محصول می برد. آن پیوند را می توان ردیابی کرد تا هرگونه خرید ایجاد شده از آن به بازاریاب وابسته اعتبار داده شود.

پس بازاریابی وابسته چیست؟

به عنوان مثال، فرض کنید شخصی پست های وبلاگی در مورد ماهی های خانگی و آکواریوم می نویسد. آنها خوانندگان و مشترکانی دارند که به آن موضوع علاقه مند هستند و اکثر آنها در خانه های خود آکواریوم دارند.

و به یاد داشته باشید، موثرترین بازاریابی وابسته برای محصولاتی اتفاق می افتد که واقعاً دوست دارید و استفاده کرده اید. یا، حتی اگر از آنها استفاده نکرده باشید، آنها را تحسین می کنید و می توانید آنها را به طور معتبر به بازار عرضه کنید.

اگر تو داری مشترکین ایمیل، باید حداقل هفته ای یکبار به آنها ایمیل بزنید. وقتی بازاریابی وابسته را شروع می‌کنید، می‌توانید هر از چند گاهی ایمیل‌ها و نظرات جانبی درباره آن محصولات را ارسال کنید. با انجام هر روز از لیست خود سوء استفاده نکنید. اما به‌عنوان بخشی از ارتباطات خود، می‌توانید درباره محصولاتی که بازاریابی می‌کنید داستان بگویید و تحسین خود را ابراز کنید.

۷- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

باز هم، شرکت وابسته تقریباً مانند دوستی که محصولات را به دوست دیگری ارجاع می دهد عمل می کند. تایید آنها از یک محصول، وزن بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات بازاریابی معمولی دارد.

تبدیل به یک وابسته – پیدا کردن محصولات برای فروش

تا کنون، شما یاد گرفته اید که بازاریابی وابسته چیست، چگونه می توانید از آن درآمد کسب کنید، و چگونه محصولاتی را پیدا کنید که مرتبط با آنچه در حال حاضر آنلاین انجام می دهید.

می‌توانید پیوندهای وابسته را تقریباً در همه جا قرار دهید – ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ، صفحات وب و حتی پست مستقیم. لینک ها بدون توجه به جایی که آنها را قرار دهید قابل ردیابی هستند.

بازاریابی وابسته کار می کند

در مورد ادب، این بدان معناست که محتوای بازاریابی وابسته خود را مفید نگه دارید. به یاد داشته باشید که شما منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی برای مخاطبان خود هستید. محصولات و راه حل هایی را به اشتراک بگذارید که واقعاً زندگی آنها را به نوعی بهتر می کند. معتبر باشید

وبلاگ ها نقطه شروع هستند. اما زمانی که شروع به تهیه راهنماها، راهنماها، ویدیوها، کتاب‌های الکترونیکی، پادکست‌ها و وبینارها می‌کنید، قدرت درک شده شما افزایش می‌یابد و هر محصولی که توصیه می‌کنید بدون در نظر گرفتن قیمت، با مقاومت کمتری مواجه می‌شود.

3. از دوره ها، رویدادها و کارگاه ها استفاده کنید

تعدادی از این بازارهای وابسته عبارتند از بانک کلیک، آینده وابسته، و فروش را به اشتراک بگذارید.

3. بازاریابی وابسته را به شرکت هایی که دوست دارید پیشنهاد دهید

محصولاتی که می خواهید بفروشید باید به نوعی با علایق و دارایی های رسانه ای شما مرتبط باشد. اما لزومی ندارد که یک همبستگی مستقیم باشد. باز هم وبلاگ نویس آکواریوم را بگیرید. بدیهی است که آن وبلاگ نویس می تواند به فروشگاه های حیوانات خانگی، محصولات حیوانات خانگی، غذای ماهی، هواکش ها، مخازن ماهی و چیزهایی از این دست تبدیل شود.

اما آن وبلاگ نویس همچنین می تواند به راحتی محصولات وابسته را تبلیغ کند که برای چیزهای دیگر مرتبط با مخاطبان خود طراحی شده اند. شاید اکثر فالوورهای آنها خانواده های جوان باشند. چیزهایی مانند اسباب‌بازی‌های کودکان یا بازی‌های رومیزی ممکن است معقول باشد که گاهی اوقات تبلیغ شوند.

درست مانند ایمیل، اگر کانال‌های اجتماعی دارید و به طور موثر از آنها استفاده می‌کنید، افزودن بازاریابی وابسته یک گام طبیعی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گهگاه در مورد محصولاتی که استفاده می کنید یا تحسین می کنید پست کنید و برخی از دنبال کنندگان شما روی پیوندهای وابسته کلیک می کنند. این درست است چه فیس‌بوک، اینستاگرام، تیک تاک، پینترست یا حتی لینکدین، اگر وابسته به محصولات مرتبط با تجارت هستید.

8. یک فروشگاه وابسته ایجاد کنید

پس بی زحمت نیست. بدون سرمایه گذاری زمان نیست. اما می توانید در هر سطحی که برای شما مناسب است با آن درگیر شوید. و اگر آن را به اندازه کافی طولانی انجام دهید – به طور مداوم، مکرر و مفید – شما اراده شروع به تولید درآمد غیرفعال از آن کنید.