بازاریابی TikTok: راهنمای فروشگاه‌های WooCommerce

را بازار سازندگان می تواند به سرعت شما را با افراد مناسب برای کمک به ارتقاء و نمایش محصولات شما در معرض مخاطبان جدید مرتبط کند.
شما حتی می توانید از طریق محتوای موجود و محبوب بهره مند شوید تبلیغات جرقه یا دوئت – دو فرمت ویدیویی قدرتمند و مشترک که به شما امکان می دهد با پست هایی که مخاطب هدف شما قبلاً دوست داشته است درگیر شوید و از آنها استفاده کنید.

محتوای ارگانیک یک راه عالی برای سنجش اینکه کدام موضوعات یا سبک محتوا در بین کاربران شما محبوب‌تر است – اما این کار شما را تا اینجای کار می‌رساند. تبلیغات پولی به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را برای مخاطبان جدید تقویت کنید و بینش ارزشمندی در مورد نحوه تعامل آنها با برند شما به شما ارائه دهد.

محتوای ارگانیک در مقابل تبلیغات پولی در TikTok

پسندیدن بارگذاری…



منبع

حفاری بهترین شیوه های TikTok قبل از اینکه شروع به تولید محتوای خود کنید

2. مخاطبان خود را پیدا کنید و با آنها درگیر شوید

2. مطالعه جهانی مسیر خرید علم بازاریابی TikTok (نتایج ایالات متحده) 2021، انجام شده توسط Material

برای سفارشی کردن فروشگاه خود به بازار افزونه ها مراجعه کنید