با انتخاب «ایجاد آگهی» مستقیماً از داشبورد خود، با ایجاد آگهی شروع کنید.
هنگامی که مخاطبان هدف خود را از طریق جستجوی هشتگ های مرتبط پیدا کردید، زمان شروع گفتگو است. اینجا نکاتی وجود دارد:
با جستجوی یک مورد یا کلمه کلیدی هشتگ شده در TikTok، می توانید فوراً نوع محتوایی که مخاطبان با آن درگیر هستند را درک کنید. هرچه تعداد بازدیدهای یک هشتگ بیشتر باشد، محبوبیت بیشتری دارد، اما بازدیدهای کمتر میتواند به معنای یک خرده فرهنگ پرشورتر و خاص باشد که میتواند یک فرصت بالقوه باشد.
برندها و کسبوکارهایی که در TikTok به موفقیت میرسند، با مشتریان خود و جامعه گستردهتر TikTok، به روشهای معتبر و معنیدار ارتباط برقرار میکنند. مردم به سرعت ویدیوهایی را که «احساس TikTok» ندارند یا داراییهایی را که از پلتفرمها و کمپینهای دیگر تغییر کاربری دادهاند، تشخیص میدهند.
مهم نیست اندازه کسب و کار شما یا نوع محصولاتی که می فروشید، ایجاد پایگاه مشتری شما احتمالاً یکی از اهداف اصلی بازاریابی شما خواهد بود. وقتی نوبت به ارتباط با مشتریان جدید بالقوه میرسد، رسانههای اجتماعی برتری میکنند – این یک راه بسیار موفق برای دستیابی به مخاطبان جدید، ترویج نام تجاری و ایجاد کسبوکار شما است. و به ویژه یک شبکه اجتماعی وجود دارد که ثابت شده است یک کانال واقعاً ارزشمند برای فروشگاههای تجارت الکترونیک – TikTok.
شما باید حساب شخصی خود را داشته باشید و با انواع محتوایی که مخاطبان هدف شما از آن استقبال می کنند آشنا شوید. شما شروع به درک خواهید کرد که چرا بسیاری از مردم TikTok را دوست دارند و مهمتر از آن، الهام و آشنایی لازم برای ایجاد یک اولین تبلیغ موفق را دریافت خواهید کرد.
وقتی افزونه TikTok for WooCommerce را نصب میکنید و فروشگاه خود را به حساب TikTok For Business خود متصل میکنید، راه سادهتر و سریعتری برای تبلیغ در TikTok با استفاده از چهار ویژگی اصلی خواهید داشت:
اگر به موانعی برخورد کردید، با برقراری ارتباط با افراد معتمد، نمی توانید اشتباه کنید شرکای بازاریابی TikTok.
4. با سازندگان همکاری کنید
جادوی TikTok از جامعه آن سرچشمه می گیرد و سازندگان TikTok نقش کلیدی ایفا می کنند. سازندگان متخصصان TikTok هستند که میتوانند به شما کمک کنند مخاطبان جدیدی پیدا کنید و به پیامهایتان اعتبار اضافه کنید.
شروع به عنوان یک تبلیغ کننده در TikTok تنها چهار مرحله انجام می شود: انتخاب هدف، انتخاب مخاطب، تعیین بودجه و طراحی تبلیغ. اما واقعاً بهترین استفاده از آن به معنای دانستن تفاوت آن با سایر پلتفرمهای اجتماعی است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای رسیدن به آن وجود دارد.
1. طبیعی عمل کنید
TikTok همه چیز درباره داستان سرایی الهام بخش است. شما تمام ابزارهای مورد نیاز خود را در کف دست خود خواهید داشت – به معنای واقعی کلمه – اما خلاقیت و اشتیاق با شما شروع می شود و نمی توان آن را جعل کرد.
از آنجا میتوانید یک فایل ویدیویی آپلود کنید یا از Smart Video Generator برای ایجاد تبلیغات ویدیویی با استفاده از تصاویر محصول و الگوهای از پیش ساخته شده خود استفاده کنید.
3. TikTok Pixel پیشرفته
هنگامی که به دنبال مخاطبان خود در TikTok میگردید، مهم است که به این فکر نکنید که آنها چه کسانی هستند و شروع به فکر کردن در مورد علاقهشان کنید. اتصال به گروه ها یا خرده فرهنگ هایی با باورها و ایده های مشترک به شما امکان می دهد از مقولاتی مانند سن، جنسیت و موقعیت مکانی فراتر بروید. برندهایی که از قدرت یک خرده فرهنگ بهره می برند، می توانند افزایش عظیمی در آگاهی و تمایل به برند مشاهده کنند.
«استفاده از TikTok برای یکپارچهسازی کسبوکار فرآیندی بسیار آسان و برای کسبوکار ما بسیار مفید بوده است! تولید محتوا چیزی است که در حال حاضر برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و با این ادغام جدید، به ما کمک می کند تا تجارت و فروش خود را بسیار سریعتر رشد دهیم! تنظیم کاتالوگ با همه محصولات کمی زمان می برد، اما ارزشش را دارد. ممنون، TikTok!»
– غذاهای طبیعی دیجاس، تاجر ووکامرس
برای ادامه یادگیری آماده اید؟
تعدادی قالب تبلیغات درون فید وجود دارد که می توانید در TikTok Ads Manager از آنها استفاده کنید، از جمله:
- تبلیغات مبتنی بر کاتالوگ*: از کاتالوگ WooCommerce همگام سازی شده خود برای ایجاد آسان تبلیغات محصول استفاده کنید.
- تبلیغات اسپارک: با استفاده از پست های ارگانیک TikTok یک تبلیغ بومی ایجاد کنید. از پستهای موجود در حساب TikTok خود تبلیغات ایجاد کنید یا با سازندگان TikTok کار کنید تا از پستهای ارگانیک آنها استفاده کنید.
- تبلیغات ژنرال اصلی: سرنخ های جدید را با فرم های فوری و قابل تنظیم جمع آوری کنید که با شرکای CRM ادغام می شود تا واجد شرایط بودن و تبدیل سرنخ ها را ساده تر کند.
با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان1 و با رویکردی معتبر و مبتنی بر جامعه، TikTok یک فرصت بزرگ برای بازرگانان برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد فروش در حالی که شخصیت برند خود را به نمایش می گذارد، ارائه می دهد.
وبلاگ TikTok برای کسب و کار دارای محتوای عالی برای کمک به شما در سفر به سمت رشد حضور TikTok و افزایش درآمدتان است. در اینجا برخی از منابع اضافی وجود دارد:
TikTok فرصتی شگفتانگیز برای ارتباط با مخاطبان خود به روشهای سرگرمکننده و هیجانانگیز فراهم میکند و در عین حال به صدای خلاق برند خود وفادار میمانید. پتانسیل کامل خود را با TikTok برای WooCommerce آزاد کنید.
“این یک ابزار هیجان انگیز است که به ما امکان می دهد به یکی از درگیرترین پایگاه های طرفداران خود متصل شویم. استفاده از آن آسان و نرم است. ما در مورد گسترش دامنه دسترسی خود با TikTok بسیار هیجانزده هستیم.»
– شعر دکمه، تاجر ووکامرس
نکاتی برای موفقیت بازاریابی TikTok
همگام سازی کاتالوگ محصولات WooCommerce خود با TikTok ایجاد و اجرای قالب های تبلیغاتی مبتنی بر محصول مانند تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا. پس از همگام سازی، هر محصول جدیدی که به فروشگاه خود اضافه می کنید به طور خودکار برای تبلیغ در TikTok در دسترس خواهد بود.
2. ابزارهای ایجاد آگهی سریع
در یک حمله؟ تبلیغ را امتحان کنید تا ویدیوهای ارگانیک خود را تقویت کنید تا به بینندگان بیشتری دسترسی پیدا کنید، افراد بیشتری را به وب سایت خود راهنمایی کنید، و شانس خود را برای به دست آوردن دنبال کنندگان مستقیماً از برنامه TikTok افزایش دهید.
افزونه جدید TikTok for WooCommerce به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را سریع و راحت در TikTok راه اندازی کنید. فروشگاه خود را همگام سازی کنید، با استفاده از کاتالوگ محصولات خود تبلیغات ایجاد کنید و عملکرد کمپین را ردیابی کنید — همه از داشبورد فروشگاه خود. نکات بازاریابی TikTok، نحوه شروع، و روش های مختلفی که می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید، بخوانید.
فروشگاه WooCommerce خود را به TikTok متصل کنید