با اجرای تبلیغات پولی با حداکثر کارایی به مشتریان بیشتری برسید

برای کمک به شما در شروع کار، مشتریان جدید Google Ads می توانند تا 500 دلار دلار* اعتبار تبلیغاتی دریافت کنند که در عرض 60 روز اولین 500 دلار آمریکا را در تبلیغات Google خرج کنند. مشاهده کنید شرایط و ضوابط کامل.

Google Merchant Center اولین قدم برای ارائه محصولات شما با حداکثر عملکرد است. همگام‌سازی فید محصول به شما کمک می‌کند:

  • افزایش دسترسی: مشتریان جدید را در هر کجا که در حال جستجو یا پیمایش هستند پیدا کنید. محصولات شما در تمام موجودی و قالب‌های تبلیغات Google ظاهر می‌شوند
  • روندهای مشتری را درک کنید: برای بهبود عملکرد کمپین های خود و درک مخاطبان خود، بینش عملی به دست آورید.
  • ترافیک را به محصولات خود هدایت کنید: با تبلیغات هدفمند و بینش بهتر، خریداران بیشتری را به مشتریان تبدیل کنید.

قدم بعدی شما

تبلیغات چند کشوری یک ویژگی خودکار است و هر کشوری را در دسترس قرار می دهد تا بتوانید فرصت های خود را گسترش دهید. نتیجه نهایی: می توانید بیشتر بفروشید و سریعتر رشد کنید.

در اینجا آمده است که چگونه این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا خریداران در سراسر جهان را هدف قرار دهید:

  • بسط دادن: دسترسی خود را با چندین کشور به یک زبان در یک فید افزایش دهید.
  • بودجه: همه آن را با یک بودجه کمپین مدیریت کنید.
  • ویترین: در جستجوی Google، Maps، Google Shopping، YouTube، Gmail، Google Display Network و Discover به بازارهای جدیدی دست پیدا کنید.
  • مسیر: به معیارهای خود توجه کنید و کمپین های خود را مستقیماً از فروشگاه WooCommerce خود مدیریت کنید.
  • بهینه سازی: عملکرد خود را در تمام مناطق افزایش دهید.

قدم بعدی شما

یادگیری ماشینی Google از فید محصول شما برای ایجاد و نمایش انواع تبلیغات طراحی شده برای دسترسی به خریداران مناسب در زمان مناسب استفاده می کند. همچنین می‌توانید تصاویر، پیام‌ها و آدرس‌های اینترنتی سفارشی را به کمپین‌های موجود اضافه کنید تا تجربه‌های خرید بسیار شخصی‌سازی شده ایجاد کنید. سپس Google به‌طور خودکار چندین ترکیب را آزمایش می‌کند تا جذاب‌ترین نسخه را تعیین کند تا به تقویت کسب‌وکار شما و افزایش عملکرد بهتر کمک کند.

فروشگاه شما و محصولات شما منحصر به فرد است. با فهرست‌ها و آگهی‌های Google، می‌توانید فیلدهای سفارشی (که به عنوان ویژگی‌ها در WooCommerce شناخته می‌شوند) فهرست‌های محصولات خود را مستقیماً به Google Merchant Center نگاشت کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک مشتری WooCommerce با Google Ads رشد می کند؟ داستان روت ساینس را بخوانید.

فهرست‌ها و تبلیغات Google را دریافت کنید



منبع

معاملات و تبلیغات خود را ایجاد و راه اندازی کنید. وقتی کوپنی را در داشبورد ووکامرس خود در زیر Marketing > Coupons ایجاد یا به‌روزرسانی می‌کنید، کادر تنظیمات نمایان بودن کانال را در سمت راست می‌بینید. برای فعال کردن آن، «نمایش کوپن در Google» را انتخاب کنید.

با Performance Max، تبلیغات شما با بهترین عملکرد بیشتر نمایش داده می شود. ویژگی مناقصه خودکار ابزار، حدس و گمان را از استراتژی کلمات کلیدی شما حذف می کند و ادغام آن با سایر ابزارهای تجارت الکترونیک به ساده سازی جریان کاری شما کمک می کند.

تبلیغات گوگل را در ووکامرس امتحان کنید و ۵۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی کسب کنید*