آیا حاضرید همین کار را برای فروشگاه خود انجام دهید؟ با WooCommerce شروع کنید یا کتابخانه افزونه را کاوش کنید.
و اگر به دنبال غذای راحت و خوشمزه و سالم هستید، آبگوشت برودو را بگیر مستقیم به درب شما ارسال می شود.

مثل این:
برای مصرف کنندگان وفادار آبگوشت، اشتراک راه ساده ای است تا غذای مورد علاقه خود را به طور خودکار به طور منظم درب منزل تحویل دهند. برودو از کد سفارشی برای مدیریت عملکرد اشتراک استفاده میکرد، اما Automattic به آنها کمک کرد تا به اشتراکهای WooCommerce منتقل شوند تا همه چیز در یک داشبورد مدیریت و نگهداری شود.
آبگوشت، بهویژه آبگوشت استخوان، همچنین فوقالعاده مغذی است، سرشار از موادی است که سلامت روده، پوست، استخوانها و موارد دیگر را بهبود میبخشد.
کار با ابزارهای مناسب، برودو را قادر به ایجاد یک وب سایت زیبا و بسیار کاربردی کرده است. ما به چند مورد اشاره کردهایم، اما در اینجا برخی از ابزارهای دیگری وجود دارد که آنها برای دستیابی به سایت مناسب برای تجارت و مشتریان خود از آنها استفاده میکنند:
- قابل فشار دادن: این هاست مدیریت شده وردپرس دارای ابزارهای داخلی برای سرعت، امنیت و مقیاس پذیری مختص سیستم مدیریت محتوا (CMS) است.
- AutomateWoo: این ابزار قدرتمند را می توان برای خودکارسازی انواع وسیعی از وظایف استفاده کرد. در مورد برودو، آنها بخشهای ویژهای را در Shipstation ایجاد کردند که هدایای رایگان را برای مشتریانی که برای اولین بار میفرستند ارسال میکنند. آنها همچنین یک برنامه «ارجاع به یک دوست» را راهاندازی کردند که در صورت استفاده از کد کوپن ویژه مشتری توسط مشتریان تازه ارجاع شده، 10 دلار اعتبار میدهد.
- جت پک: ابزارهای سرعت موجود در این افزونه – مانند VideoPress – نقش بزرگی در حفظ زمان بارگذاری سریع دارند و در عین حال دارای تصاویر زیبا و عملکرد درجه یک هستند. Jetpack همچنین اسکن امنیتی و پشتیبان گیری ابری در زمان واقعی را برای ایمن نگه داشتن سایت Brodo ارائه می دهد.
- کلاویو و جعبه ابزار کلاویو: این ابزارها عملکرد بسیار خوبی را برای خودکارسازی ایمیل های بازاریابی و ارتباطات SMS ارائه می دهند.
- ایمیلهای WooCommerce: ایمیلهای تراکنش استاندارد با نصب WooCommerce ارائه میشوند و میتوانند با AutomateWoo سفارشی و خودکار شوند.
- Facebook for WooCommerce: این افزونه فروشگاه WooCommerce آنها را به حساب های Facebook و Instagram آنها متصل می کند و اطلاعات محصول را به طور خودکار همگام سازی می کند.
آن پنجره واحد به چهار مکان فیزیکی تبدیل شد که همگی در منطقه شهر نیویورک بودند. از آنجا، برودو شروع به فروش آنلاین آبگوشت استخوان خوشمزه خود از طریق فروشگاه WooCommerce خود کرد، سپس آبگوشت خود را در بخش فریزر خرده فروشان عمده مانند Whole Foods قرار داد. اکنون آنها محصولات خود را در سطح ملی توزیع می کنند و به معرفی محصولات جدید مانند کیت سوپ خود ادامه می دهند.
ابگوشت این سوپر غذای قدرتمند را در چهار مکان خود در شهر نیویورک و با کمک WooCommerce در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.
در حال جوشیدن راه خود به سوی موفقیت هستند
تجربه اولیه برودو با وردپرس و ووکامرس کامل نبود. اولین وب سایت آنها به طور کامل نیازهای آنها را برآورده نمی کرد و حتی به فکر انتقال به پلتفرم دیگری بودند.
با توجه به آن، فرآیند طراحی مجدد با رویکرد اول موبایل آغاز شد بیش از نیمی خریداران آنلاین از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند. بهبود تجربه کاربری (UX) وب سایت و تجربه مشتری (CX) اهداف اولیه بودند.
فروشگاه آنلاین جدید Brodo ویرایش اشتراک سلف سرویس را به مشتریان خود ارائه می دهد – که قبلاً یک فرآیند دستی برای پشتیبانی مشتری Brodo بود. آنها همچنین می توانند به لطف WooCommerce و ادغام یکپارچه آن با راه حل های شخص ثالث مانند ShipStation برای حمل و نقل و Metorik برای گزارش، تمام جنبه های فروشگاه آنلاین خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس مدیریت کنند.
راز موفقیت آنها چیست؟
یکی از بزرگترین دستاوردهای وب سایت جدید برودو، بهبود تجربه کاربری برای اعضای تیم برودو و مشتریان آنها بود. همه چیز به طور شهودی با هم کار می کند و اتوماسیون ها زمان و منابع را برای تمرکز روی کارهای دیگر آزاد می کنند.
شما مطمئناً می توانید همان چیزی را برای تجارت خود به دست آورید. WooCommerce مشتاق کمک به صاحبان فروشگاه های واقعی است که برند خود را رشد دهند و فروش خود را با ابزارهایی که به طور یکپارچه با هم کار می کنند افزایش دهند.
پسندیدن بارگذاری…