با MailPoet از بازاریابی ایمیلی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

MailPoet نیز ارائه می دهد ویژگی های اضافی، مانند تجزیه و تحلیل داخلی که داده های مرتبطی مانند باز شدن ایمیل، کلیک ها و فروش های نسبت داده شده را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با هر ارسال ایمیل بازاریابی خود را بهبود ببخشید.

صفحه خوش آمدگویی از MailPoet

استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را با MailPoet راه اندازی کنید

کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟ کمپین مجموعه ای از ایمیل ها با موضوع یکسان یا ایجاد شده توسط یک رویداد منحصر به فرد است. به عنوان مثال، ممکن است زمانی که یک خریدار مشترک می شود، یک سری ایمیل خوشامدگویی ارسال کنید. یا، یک کمپین بازاریابی ایمیلی می‌تواند مجموعه‌ای کوتاه از ایمیل‌هایی باشد که فروش یا به‌روزرسانی فروشگاه را تبلیغ می‌کنند. کمپین ها معمولا تاریخ شروع و پایان دارند، مگر اینکه همیشه سبز باشند، در این صورت هدف کمپین ثابت می ماند در حالی که محتوای ایمیل در طول زمان تغییر می کند.

6. ایمیل های خود را خودکار کنید

برای موثر بودن، اهداف استراتژی بازاریابی ایمیلی شما باید واضح، مشخص و قابل دستیابی باشد. به عنوان مثال، شما باید دقیقاً بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید، مخاطبانی که استراتژی شما برای آنها جذاب است و چگونه عملکرد و موفقیت را می‌سنجید.

2. مشترکین را به دست آورید و لیست خود را بسازید

اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل (ESP) دارای یک سازنده ایمیل هستند که به شما کمک می کند بدون نیاز به توسعه دهنده، ایمیل های زیبا ایجاد کنید. MailPoet فرآیند را با آن ساده می کند قالب های ایمیل وردپرس که نقطه شروعی را برای شما فراهم می کند تا آن را برای فروشگاه خود سفارشی کنید. ویرایشگر ایمیل MailPoet از یک رابط بصری استفاده می‌کند تا به شما کمک کند فونت، نام تجاری، رنگ‌ها و تصاویر فروشگاه خود را انتخاب کرده و در طرح‌بندی ایمیل سفارشی یا قالبی اعمال کنید.

4. مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید

MailPoet یک سرویس ایمیل است که توسط بیش از 600000 وب سایت استفاده می شود. با MailPoet، می‌توانید مستقیماً از داشبورد وردپرس فروشگاه خود با استفاده از یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن، ایمیل ایجاد و برای مشتریان خود ارسال کنید. MailPoet با Woo یکپارچه می شود تا از داده های فروشگاه شما برای کمپین های ایمیل خودکار استفاده کند که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.

طبق HubSpot، 99٪ از مصرف کنندگان هر روز ایمیل خود را چک می کنند. بازاریابی ایمیلی یک تاکتیک آزمایش شده و واقعی است که خریداران را با برند شما درگیر می کند. استراتژی های بازاریابی ایمیلی می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش جدید، ایجاد تجارت تکراری، توسعه مشتریان وفادار، و حفظ حس اعتماد و اعتبار برای فروشگاه خود کمک کند.

بازاریابی ایمیلی نیز یک راه عالی برای پیگیری علاقه مخاطبان در طول زمان است. این است:

  • قابل اندازه گیری: معیارها را در داشبورد فروشگاه خود با MailPoet دنبال کنید.
  • قابل آزمایش: بخش های مخاطب را به نصف تقسیم کنید و یکی از عناصر ایمیل خود را تغییر دهید تا ببینید کدام پیام رسانی موثرتر است.
  • مقرون به صرفه: برخی از ارائه دهندگان، مانند MailPoet، به شما کمک می کنند تا به صورت رایگان شروع به کار کنید.
  • قابل هدف: شما می توانید مخاطبان را بر اساس هر عاملی که در دسترس شماست تقسیم بندی کنید.
  • تقریبا جهانی: ایمیل به طور گسترده ای در دسترس و بسیار قابل دسترسی است و بسیاری از افراد صندوق ورودی خود (و گوشی هوشمند خود) را همیشه در دسترس نگه می دارند.
  • به موقع: ایمیل ها را می توان در هر زمانی از روز و با اطلاعیه کوتاه ارسال و دریافت کرد.

چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی تنظیم کنیم

1. اهداف خود را مشخص کنید

برای شروع رایگان به MailPoet در Woo Marketplace بروید. برای قدرت بیشتر MailPoet، برنامه های پولی از 10 دلار در ماه شروع می شود. شما می توانید در هر زمانی طرح خود را تغییر دهید یا لغو کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد بازاریابی ایمیلی داده هایی است که ارائه می دهد. به عنوان مثال، ادغام MailPoet با WooCommerce داده‌های فروشگاه شما را با داده‌های ایمیل شما ترکیب می‌کند تا تصویر کاملی از پاسخ مشترکین ایمیل به شما ارائه دهد. شما می‌توانید موفقیت کمپین‌های خود را با مشاهده نرخ‌های باز، نرخ کلیک و نسبت‌های فروش اندازه‌گیری کنید.

MailPoet چیست؟

همانطور که استراتژی بازاریابی ایمیل شما – و مخاطبان – گسترش می یابد، ممکن است ارسال هر ایمیل برای هر مشترک موثر نباشد. می توانید ایمیل های مختلفی را برای بخش های مختلف مشترکین بسازید. مخاطبان را می توان بر اساس جمعیت، موقعیت مکانی، سابقه خرید، علایق یا ارزش مادام العمر مشتری تقسیم بندی کرد. با MailPoet و AutomateWoo، می توانید قوانینی را تنظیم کنید که به طور مداوم افراد را از بخش های مختلف با تغییر اطلاعات آنها اضافه و حذف می کند.

5. در مورد کمپین های بازاریابی ایمیلی خود تصمیم بگیرید

پسندیدن بارگذاری…



منبع

با ارائه یک بار تخفیف، خریداران را تشویق کنید تا برای ایمیل های بازاریابی خود ثبت نام کنند، یا به آنها اطلاع دهید که برای ثبت نام چه مزایایی دریافت خواهند کرد، مانند رویدادهای فروش و تبلیغات. مشتریان بازگشتی را می توان با برنامه های وفاداری و ارتباطات مربوطه آنها تشویق کرد. هنگام ایجاد انگیزه برای مشترکین جدید، مطمئن شوید که این پیشنهاد برای خریدار ارزشمند، قانع کننده و هیجان انگیز است و می توانید آنچه را که قول داده اید را انجام دهید.

3. ارائه دهنده خدمات ایمیلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

هنگامی که MailPoet را در وب سایت خود نصب و فعال می کنید، شما را در راه اندازی راهنمایی می کند و پیشنهادات بازاریابی را برای کمک به رشد کسب و کار شما ارائه می دهد. برای یک شیرجه عمیق تر، مستندات MailPoet پاسخ ها را دارد

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید