بحث در مورد آینده محتوا و سئو

از بینگ خواستم برای بری شوارتز شعری به سبک رمان عاشقانه برایم بنویسد زیرا می دانم که بری از آن متنفر خواهد بود. و شگفت انگیز بود! اما اگر من شاعر بودم و به شعری که دوست داشتم نگاه می کردم، این مزخرف است!

ما جعبه پاندورا را باز می کنیم. شما می توانید مشتاقانه منتظر باشید وب به طور موقت خراب می شود – و سپس خودش را تعمیر می کند.

چه سئو و چه حتی PPC. شما به آن نیاز دارید. باید چیزی برای قرار دادن در رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد. خیلی زودگذره ایده این است که افراد را به جایی بفرستیم، به همین دلیل است که همه الگوریتم‌ها نمی‌خواهند دشمن را به جایی بفرستند – آنها می‌خواهند آنها را در توییتر یا لینکدین یا هر چیزی که هست نگه دارند. من متوجه شدم که محتوا سخت است و به نظر می رسد هوش مصنوعی این مشکل را حل می کند. مثل این است که دارو را جلوی کسی می گذاری و می گویی از آن استفاده نکنید. و نه اینکه مصرف مواد مخدر را کمرنگ جلوه دهیم، اما مثل این است که پنج سال بعد از یک معتاد بپرسیم چطور شد؟ خوب نیست.

به عنوان مثال، من یک مهره بیسبال بزرگ هستم، یکی از مواردی که به آن نگاه کردم این بود که بازیکنی در نیویورک یانکیز وجود دارد. وقتی برای اولین بار او را به خدمت گرفتند، فکر کردند که او یک بازیکن دفاعی بزرگ خواهد بود. و اگر از چت بینگ بپرسید که آیا این بازیکن در دفاع خوب است، با آن بازخواهد گشت او فوقالعاده است، اما در پایان فصل معلوم می شود که او نبوده است. این محتوا در ابتدای فصل دقیق بود تا اینکه او دچار نوعی گوز مغزی شد و کاملاً ذوب شد.

به هوش مصنوعی نگاه کنید، خوب متوجه شدم، محتوا سخت است. مردم نوشتن را دوست ندارند، من عاشق نوشتن محتوا هستم، اما بسیاری از مردم نوشتن آن را دوست ندارند و شما به آن برای وب نیاز دارید. کالای وب محتوا است. چه یک صفحه محصول، یک پست وبلاگ یا یک صفحه فرود – محتوای آن است. و اگر کسب و کار شما نتواند از عهده این کار برآید، نمی تواند حضور دیجیتالی داشته باشد.

این فناوری شگفت‌انگیز است، اما با محتوای خوب متفاوت است. فقط به این دلیل که وای، این یک فناوری شگفت انگیز است، و من نمی توانم باور کنم که آن را نوشته است. این بدان معنا نیست که محتوا در واقع خوب است. به این معنی نیست که دقیق است.

موتورهای جستجو باید آن را کشف کنند. در غیر این صورت، وب این کار را انجام خواهد داد و از قبل مملو از محتوای مزخرف است. این فقط بدتر خواهد شد و گوگل باید آن را کشف کند و انجام آن واقعاً سخت نیست.

تو فقط متوجه نمیشی چقدر عدم دقت در محتوای هوش مصنوعی است. صاحبان سایت معمولی که انگیزه زیادی برای استفاده از هوش مصنوعی دارند، متوجه نمی شوند که این محتوای عالی نیست. آنها در مورد محتوای با کیفیت متخصص نیستند. بنابراین، بینگ چند پاراگراف مانند، خیلی خوب، این یک پست وبلاگ است – این یک پست وبلاگ نیست.

به نظر صادقانه من، میلیون ها ابزار وجود دارد که می توانند تشخیص دهند که آیا ورودی محتوا توسط یک نویسنده هوش مصنوعی نوشته شده است یا خیر. گوگل می تواند این کار را انجام دهد. معلوم میشه محتوای مزخرف چیست و در واقع محتوای نوشته شده توسط متخصص چیست.

من نگرانی هایی در مورد رتبه بندی وب سایت های کوچکتر در دنیای هوش مصنوعی دارم. زیرا اگر گوگل به طور معنایی در کل وب سایت به چیزها نگاه کند، وب سایت های بزرگ دارای تیم های محتوایی کامل هستند و می توانند این آگاهی معنایی را برای موتور جستجو ایجاد کنند. این تأثیر بیشتری بر آنچه که گوگل تصمیم می گیرد برای محتوای در سطح اسنیپت رتبه بندی کند، خواهد داشت. این برای یک نویسنده هوش مصنوعی خوب است که بنویسد. اما هیچ راهی وجود ندارد که یک انسان چه بنویسد و چه به طور گسترده محتوا را ویرایش کند.



منبع