با این حال، اگر بودجه شما کم است، احتمالاً باید با فریلنسرهایی کار کنید که می توانند محتوای عالی در صورت تقاضا تولید کنند اما بعید است که در مورد استراتژی محتوای شما چیز بیشتری ارائه دهند.
به عنوان مثال، اگر بودجه زیادی دارید، ممکن است تصمیم بگیرید با یک آژانس محتوا کار کنید که می تواند با هر جنبه ای از نیازهای محتوای نوشتاری شما مقابله کند و از تخصص چندین حرفه ای استفاده کند.
با یادداشت اهداف تجاری سطح بالای خود شروع کنید.
اگر نمی توانید راهی برای اتصال اهداف خود به محتوای برون سپاری پیدا کنید، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. با این حال، با توجه به اینکه بسیاری از کسبوکارها با سئو و رسانههای اجتماعی رونق میگیرند، بعید به نظر میرسد که با آنچه شما میخواهید به دست آورید همخوانی نداشته باشد.
دانستن و پایبندی به بودجه به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه ای را در زمینه برون سپاری بگیرید.
وقتی بودجه خود را در نظر می گیرید، این سوالات را از خود بپرسید:
- چقدر می خواهید محتوا تولید کنید؟
- چه کیفیتی از نوشتن می خواهید؟
- تخصص شما چقدر است؟
- خودتان چقدر می خواهید مدیریت محتوا انجام دهید؟