البته، شما به بسته بندی کافی نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که اقلام شما با خیال راحت به مشتریان شما ارسال می شوند. با این حال، اغلب مشاغل بیهوده از بسته بندی اضافی استفاده می کنند که مازاد بر نیاز است.
کاهش میزان بسته بندی استفاده شده می تواند راهی هوشمندانه برای پایدارتر کردن فرآیند بسته بندی شما باشد. با ارزیابی بستهبندیهایی که در حال حاضر برای ارسال اقلام استفاده میکنید، شروع کنید، سپس از خود بپرسید “آیا ما واقعاً به این نیاز داریم؟”
این رویکرد همچنین بهترین راه برای کاهش هزینه های بسته بندی و افزایش سود حاصل از هر کالایی است که می فروشید.
هیجانزده شدن در مورد بستهبندی پایدار آسان است – مستقیماً به سراغ بهترین گزینهها و مواد موجود در بازار بروید (در این مورد در اندکی بیشتر توضیح دهید). با این حال، این رویکرد اغلب منجر به این می شود که صاحبان مشاغل و کارآفرینان آنلاین یک مرحله ساده را از دست بدهند.
هنگام ارزیابی پایداری بسته بندی خود، از رویکرد “کاهش، استفاده مجدد، بازیافت” استفاده کنید. این رویکرد به ترتیب بهترین راه برای ایجاد شیوه های تجاری پایدارتر را به شما نشان می دهد. ابتدا به نظر می رسد بسته بندی مورد استفاده شما را کاهش می دهد، سپس ارزیابی می کند که آیا می توانید از بسته بندی استفاده مجدد کنید یا خیر قبل از اینکه در نهایت یک گزینه قابل بازیافت ارائه شود.