هیجانزده شدن در مورد بستهبندی پایدار آسان است – مستقیماً به سراغ بهترین گزینهها و مواد موجود در بازار بروید (در این مورد در اندکی بیشتر توضیح دهید). با این حال، این رویکرد اغلب منجر به این می شود که صاحبان مشاغل و کارآفرینان آنلاین یک مرحله ساده را از دست بدهند.
هنگام ارزیابی پایداری بسته بندی خود، از رویکرد “کاهش، استفاده مجدد، بازیافت” استفاده کنید. این رویکرد به ترتیب بهترین راه برای ایجاد شیوه های تجاری پایدارتر را به شما نشان می دهد. ابتدا به نظر می رسد بسته بندی مورد استفاده شما را کاهش می دهد، سپس ارزیابی می کند که آیا می توانید از بسته بندی استفاده مجدد کنید یا خیر قبل از اینکه در نهایت یک گزینه قابل بازیافت ارائه شود.