برای یک فروشگاه آنلاین، این یک فرصت بزرگ است. یک گاری رها شده سیگنال واضحی ارسال می کند که:
- مشتری آن محصولات را می خواهد
- آنها حداقل تا حدودی به فکر خرید آنها بوده اند
این یک اتفاق رایج است. وقتی شخصی مواردی را به سبد خرید اضافه میکند اما آن را بررسی نمیکند، این همان چیزی است که ما آن را یک مینامیم گاری رها شده.
بنابراین، شما وب سایت را با بهترین نیت برای بازگشت و تصمیم گیری می بندید. اما زندگی بر سر شماست و همه چیز را فراموش می کنید.
آیا این زنگ به صدا در می آید؟
بنابراین، به جای اینکه بنشینید و امیدوار باشید مشتری بازگردد و خرید را تکمیل کند، صاحبان فروشگاه های آنلاین فعال می توانند یک ایمیل «سبد رها شده» ارسال کنند تا آنها را تشویق به بازگشت و خرید کنند.
شما فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود را باز می کنید. شما برخی از محصولات عالی را که می خواهید انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه می کنید. شما در شرف پرداخت هستید، اما 100% مطمئن نیستید که می توانید خرید را توجیه کنید یا شاید مطمئن نیستید که کدام یک از دو محصول را باید بخرید.