بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی در سال ۱۴۰۱

چون ما از قبل وارد اکانت گوگل خود شدیم، در اینجا ایمیل ما وارد شده است. استفاده از کلمات کلیدی کمپین در محتوا که البته به نحوی به بهینهتر شدن کمینهایمان هم کمک میکند که در قسمتهای بعدی حتماً به آن اشاره میکنم ولی در این مرحله که راجع به Ad Copyها صحبت میکنیم این مرتبط بودن باعث میشود که کاربرما کلیک کند یعنی دقیقاً کلمات کلیدی که سرچ میکند،در محتوا میبیند که به آن مرتبط است و کلیک میکند، وارد خدمات و محصولاتی میشود که دنبال آن است. تبلیغ در گوگل باعث می­شود که حتی اگر بازدیدکننده بر روی آگهی شما کلیک هم نکند، برند شما و آنچه را که ارائه می­دهید را ببیند و از وجود برند شما آگاه شود و در زمان نیاز به محصولات و یا خدماتی که مربوط به شماست، نام برند شما را به یاد آورد و مستقیما به وب­سایت شما سر بزند.

اکنون که در خصوص موضوع زمان صحبت می کنیم، آیا تاکنون این احساس را کرده اید که مواردی که بیش تر از همه برای شما جالب و هیجان انگیز است بیش تر مربوط به زمانی است که اتفاق می افتد؟ میتوانید بودجه برخی کلمات را قطع کنید و بسنجید که با نمایش کدام کلمات موفق تر هستید و سرمایه گذاری بیشتری روی آن ها داشته باشید و به عنوان آخرین مزیت نتیجه آنی را می توان معرفی کرد. شما می توانید تا آن جایی که بودجه تان اجازه می دهد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب کنید و در صورت سرچ آن کلمات، در صفحه اول و بالاتر از وبسایت های برتر قرار بگیرید. تبلیغات در گوگل ادوردز به عنوان روشی موثر با بازدهی بالا سال هاست توسط هزاران شرکت و سازمان از شرکت های کوچک تا بزرگترین کمپانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً به این جمله دقت کنید: امکان سفارش آنلاین انواع پوشاک زنانه وجود دارد، به جای این جمله رسمی و خشک میتوان از جمله (458 سیندرلا، آنلاین از ما خرید کردند) استفاده کرد.

تمام بحث ما همان باکس کوچکی است که بالاتر از نتایج نشان داده می شود. مرتبط بودن کلمات کلیدی با متن تبلیغاتی، مرتبط بودن موضوع کلی وبسایت، کیفیت لندینگ پیج (صفحات فرود)، اعتبار دامنه و برند بودن شما از جمله مواردی است که در این معیار سنجیده می شود. همچنین رتبه تبلیغ شما در لیست نیز به این معیار بستگی دارد. در دنیای مجازی نیز می توان با استفاده از ابزار های مختلفی که در اختیار داریم به طراحی سایت و زیبا سازی آن بپردازیم. قطعاً در اولین فرصتی که استفاده از این نوع کمپینها برای کسب و کارهای ایرانی ممکن شد، در مقالاتی جداگانه به این نوع از کمپینها هم میپردازیم. بیشترین درآمد موتورهای جستجو در جهان از طریق تبلیغات است و گوگل هم از این قاعده مستثنی نیست.

این روزها مردم سعی میکنند تمام نیازها و سوالات خود را در اینترنت رفع کنند و پاسخ دهند که مهمترین ابزار مردم برای اینکار موتور جستجو گوگل است. در واقع این موتور جستجو با درج واژه AD”” در کنار لینک وبسایت های تبلیغاتی، از محتواهای آنها سلب مسئولیت می کند و به کاربران می گوید که این وبسایت ها تبلیغاتی هستند و ممکن است بهترین پاسخ برای عبارت سرچ شده توسط شما نباشند. در حال حاضر، زمانی که مردم سؤالی دارند که نیاز به پاسخگویی دارد، اولین ایستگاه آن ها به طور معمول جستجو در گوگل می باشد. حال که به صورت کلی با این سیستم تبلیغاتی آشنا شده اید، بهتر است تا به صورت تخصصی تر آن را شناخته و اصطلاحات آن را یاد بگیرید. وظیفه و اشتیاق ما، در کمک کردن به شما به منظور بهره مندی از تفکری وسیع تر است. پیش تر گفته بودیم که شما فقط به ازای مشتریانی که به سایت شما معرفی می کند هزینه دریافت می کند حال ببینیم مبنای قیمت گذاری گوگل به چه شکلی است؛ سیاست قیمت گذاری گوگل تا حد زیادی مشابه حراجی و مزایده ها است! شبکه نمایش از شرکای وب سایت گسترده گوگل برای نمایش تبلیغات در وب سایت های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می کند.

برای استفاده از کمپینهای ویدیویی، انواع فرمتهای تبلیغاتی وجود دارند که شما با توجه به نیاز و هدفی که دارید، میتوانید از هر کدام این فرمتها استفاده کنید. در ادامه به توضیح اجمالی از این دو شبکه می پردازیم که البته خیلی خلاصه و صرفا جهت آشنایی شما می باشد تا درصورت نیاز آشنایی به خدمات داشته باشید . همانطور که میبینید، دو گزینه پیش روی شما قرار میگیرند. همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آن ها از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات قرار گرفته در سایت آن ها می شود، مبلغی از طرف سایت به عنوان پورسانت به شما اضافه خواهد شد.

شبکه ای متشکل از بیش از 2 میلیون وبسایت، ویدیو و اپلیکیشن موبایل که شما میتوانید تبلیغ کسب و کارتان را در آنها به نمایش بگذارید . در واقع با هر کلیک کاربر بر روی لینک وبسایتتان، شما هزینه ای را که معادل یک کلیک، قبل از شروع کمپین تبلیغاتی تعیین کرده اید، از شارژ حسابتان پرداخت می کنید. شما CPC پایه یا همان هزینه پایه به ازای هر کلیک را برای کلمات کلید و اد گروپها (Ad Groups) مشخص میکنید و گوگل با الگوریتمهایش آن را بهینه میکند. واژه CPC معادل Cost Per Click به معنای قیمت هر کلیک یا هزینه به ازای هر کلیک است. بنابراین این شما و رقبایتان هستید که هزینه هر کلیک را مشخص می کنید. این امر به مشتریان کمک می کند تا با مشاهده آنچه نیاز دارند هر چه زودتر بر روی لینک مورد نظر خود کلیک کنند. 3- نرخ کلیک خود را افزایش دهید.

تبلیغات را درجایی که بیشتر به چشم می آید قرار دهید. تبلیغات شبکه نمایش گوگل چه فرمتهایی دارند؟ البته در سایتها و شبکههایی که جزو شبکه نمایش یا جستجوی گوگل هستند. گروه اول به این وب سایت ها تبلیغ ارائه داده و از آن ها می خواهند تا محصول یا خدمتشان را به دیگران معرفی کنند و گروه دوم درخواست مشاهده تبلیغ ها را داشته و می خواهند تا محصولات و تبلیغات گروه اول را مشاهده کنند. این شرکت همچنین نحوه مدیریت تبلیغاتی را که مستقیماً از طریق عباراتی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «اکنون بپیوندید» دعوت به مشارکت میکند، تغییر داده است. از این به بعد نام گوگل ادوردز به گوگل ادز تبدیل می شود و سرویس دابل کلیک گوگل برای سفارش دهندگان تبلیغات (DoubleClick advertiser products) بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل خواهد بود، در حالی که دابل کلیک برای نمایش دهندگان تبلیغات (DoubleClick for Publishers) و دابل کلیک تبادل آگهی (DoubleClick Ad Exchange) زیر مجموعه Ad Manager گوگل محسوب می شوند.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا باید از افزونه شماره تماس در تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ خدمات دارد. درصورتی که قصد دارید کسب وکار خود را در بسیاری از وب سایت های ایرانی به تبلیغ بگذارید می توانید از این سایت استفاده کنید. تولیدکنندگان محتوای اینترنتی میتوانند در پلتفرمهای مختلفی نظیر: وبسایت، کانال یوتیوب یا وبلاگ نسبت به تولید محتوا اقدام نمایند و از این طریق یک مکان مناسب و پر بازدید را برای نمایش تبلیغات کسبوکارهای مختلف ایجاد کنند و از این طریق به درآمد برسند. تعیین این مورد که کدام روش جهت کسب و کارتان مناسب است ممکن است کمی زمان بر و دشوار باشد.

همچنین می توانید مشخص کنید که کدام کلمات کلیدی بهترین عملکرد را دارند، کدام عنوان بیشترین کلیک را دریافت می کند و … Average CPC معادل میانگین هزینه به ازای هر کلیک است. Max CPC با بررسی دقیق سایت های رقیب و بودجه مدنظر تعیین می شود. Max CPC مقدار هزینه است که تبلیغ کننده حاضر است برای یک یا گروهی از کلمات کلیدی بپردازد. اگر سایت دیگری قیمتی بالاتر از شما پیشنهاد دهد، گوگل آن را برای نشان دادن در باکس تبلیغات در الویت قرار می دهد. پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد حذف پاپ آپ در اندروید باما در میان بگذارید. شما حتی ممکن است با پیشنهاد مبلغ بالاتری نسبت به رقیبتان، بازهم در الویت قرار نگیرید و گوگل رقیبتان را بر شما حتی با مبلغ پیشنهادی کمتر ترجیح دهد. زیرا سایت های رقبا اگر مبلغ بیشتری برای یک سری از کلمات کلیدی پرداخت کرده باشند، بالای وبسایت شما در لیست قرار می گیرند.

در واقع شاید تنها هدف ما از تاسیس آن همین باشد: افزایش درآمد. ما برای تبلیغات در کسب و کار در تبریز و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در تبریز می توانیم بهترین خدمات را برای توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت شما به ارمغان آوریم. برای آموزش گوگل ادوردز نیز میتوانید وبلاگ جی ادز را مطالعه کنید. همچنین وقتی کاربران از برند شما مطلع باشند نام برند و سایت شما را در کنار محصولات یا خدماتی که در گوگل جستجو می کنند قرار داده و گوگل به این برایند می رسد که احتمالا سایت شما یک برند شناخته شده و محبوب بوده که در کنار محصولات یا خدمات آن حوزه کاری خاص جستجو می شود و در نهایت در سئو سایت خود نیز پیشرفت های بسیاری خواهید داشت. با این روش ای ادز با همکاری مستقیم گوگل سرویسی کاملا متفاوت با مزایای غیر قابل رقابت دیگر شرکت های این حوزه را بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربران ایرانی قرار میدهد. جایگاه و رتبه ای است که تبلیغ شما در آنجا قرار می گیرد. بالا بردن رتبه سایت در گوگل ادورز، بازدهی تبلیغات موبایلی گوگل، با تجربه و به کار گیری تکنیک های نوین تبلیغ در گوگل و شناخت الگوریتم های اساسی گوگل ادز تفاوتی آشکار در ایران تبلیغ است.

تا الان با زبانی ساده سعی کردیم مکانیزم گوگل ادز را برای شما توضیح دهیم. فراموش نکنید که محتوای مورد نظر خود را با استفاده از استانداردهای گوگل بهینه کنید تا با دریافت یک امتیاز کیفیت خوب، موفق به کاهش هزینه تبلیغ و بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو شوید. با کمک گرفتن از این تکنیک ها ترجمه ماشینی به عنوان یک ابزار برای کمک کردن به مترجمان (انسان ها) و بسیاری از موضوع های محدود، قادر به تولید خروجی قابل استفاده و نهایی است. گوگل سال هاست که برای کسب درآمد، سیستم تبلیغاتی خود را راه اندازی کرده است و امروزه بعد از گذشت فراز و نشیب های فراوان، این سیستم به اوج بلوغ و بازدهی خود رسیده است. امروزه کمتر کسی را می توان دید که از اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات خود استفاده نکند.

وقتی به Google Keyword Planner وارد شدید، برای یافتن عبارت کلیدی جدید، از ابزار Discover new keywords استفاده کنید. این سیستم به این صورت کار میکنه که شما یک حساب کاربری گوگل ادوردز Google Adwords می سازید و بعد چنتا واژه کلیدی درباره کسب و کار تون رو وارد می کنید و بعد حساب کاربری تون رو یکم شارژ می کنید ( مثلا ۲۰۰ دلار ) . کلمات کلیدی که میخواهیم تبلیغاتمان با جستجوی آن ها نمایش داده بشود را اینجا وارد میکنیم. پس از انتخاب و پرداخت آنلاین یکی از پکیج ها که فقط از نظر میزان اعتبار ارزی با هم تفاوت دارند, تبلیغ در گوگل اطلاعات تبلیغ طبق ساختار گوگل از شما درخواست خواهد شد و سپس پس از ستاپ توسط اسپاتنا بین ۱۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت نمایش داده خواهد شد .