چه مشتری شما در حال حرکت باشد، چه مجبور باشد کارهای خود را انجام دهد، یا تا دیروقت سر کار گیر کرده باشد، اگر ایده خوبی از زمان تحویل داشته باشد، می تواند در زمان مناسب در مکان مناسب باشد.
مشاوره از کارشناسان
نکته بالا: اگر مشتری شما بتواند بسته خود را ردیابی کند، هر پنج دقیقه یک بار برای شما ایمیل ارسال نمی کند.
ردیابی بسته شما را در برابر ادعاهای قدیمی «من هرگز بستهام را دریافت نکردم» آسیبپذیرتر میکند، به شما کمک میکند بیمهتان را زودتر از بستههای مفقود/آسیبگرفته دریافت کنید، و کمک میکند تا از دزدانی که توسط چیزهای خوب مشتریانتان وسوسه میشوند جلوگیری کنید.
راهنمای پیگیری سفارش Footlocker مشتریان خود را از نحوه ردیابی بدون توجه به موقعیت آگاه می کند. شما حتی می توانید جزئیات ردیابی را در ایمیل ارسال کنید تا مشتریان را در مورد وضعیت سفارش خود به روز کنید!