بهترین شیوه های حمل و نقل تجارت الکترونیک در سال 2022

چه مشتری شما در حال حرکت باشد، چه مجبور باشد کارهای خود را انجام دهد، یا تا دیروقت سر کار گیر کرده باشد، اگر ایده خوبی از زمان تحویل داشته باشد، می تواند در زمان مناسب در مکان مناسب باشد.

بهترین روش حمل و نقل ردیابی حمل و نقل h&m
ارسال به‌روزرسانی‌های سفارش که در آن مشتریان می‌توانند محموله خود را ردیابی کنند، یک تجربه عالی برای مشتری فراهم می‌کند، مانند H&M در این مثال!

مشاوره از کارشناسان

نکته بالا: اگر مشتری شما بتواند بسته خود را ردیابی کند، هر پنج دقیقه یک بار برای شما ایمیل ارسال نمی کند.

ردیابی بسته مهم است زیرا هنگام خرید آنلاین دچار عصبانیت می شویم، درست است؟ چه کسی داستان ترسناک بسته گمشده ندارد؟ ردیابی اطمینان را ارائه می دهد زیرا مشتری شما زمان تحویل دقیق را دریافت می کند.



منبع

ردیابی بسته شما را در برابر ادعاهای قدیمی «من هرگز بسته‌ام را دریافت نکردم» آسیب‌پذیرتر می‌کند، به شما کمک می‌کند بیمه‌تان را زودتر از بسته‌های مفقود/آسیب‌گرفته دریافت کنید، و کمک می‌کند تا از دزدانی که توسط چیزهای خوب مشتریانتان وسوسه می‌شوند جلوگیری کنید.

راهنمای پیگیری سفارش Footlocker مشتریان خود را از نحوه ردیابی بدون توجه به موقعیت آگاه می کند. شما حتی می توانید جزئیات ردیابی را در ایمیل ارسال کنید تا مشتریان را در مورد وضعیت سفارش خود به روز کنید!