یک مزیت بزرگ برای فروش کتابهای صوتی این است که به مشتریانی دسترسی پیدا میکنید که مطالعه نمیکنند. بسیاری از مردم به سادگی آن را دوست ندارند، یا نمی توانند زمان پیدا کنند. کتاب های صوتی جایگزین مناسبی هستند.
و محبوبیت کتاب های الکترونیکی کاهش نیافته است، با پیش بینی های آینده پیش بینی می شود که بازار کتاب های الکترونیکی ایالات متحده کاهش یابد 7.78 میلیارد دلار درآمد تا سال 2025 ایجاد می کند، پتانسیل درآمد کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی (نسخه های صوتی کتاب های چاپی) را به طور مداوم در سال های آینده بالا می کند و مطمئناً یکی از بهترین محصولات دیجیتال برای فروش آنلاین است.
نمونههایی از محصولاتی که اغلب در این بخش فروخته میشوند عبارتند از کتابهای الکترونیکی داستانی و غیرداستانی، کتابهای صوتی (آنهایی که توسط استفن فرای، بازیگر انگلیسی صحبت میشود، بسیار محبوب هستند، اگر بتوانید به نحوی او را همراهی کنید) و مجلات دیجیتال.

یکی از محصولات دیجیتال OG، کتابهای الکترونیکی و کتابهای صوتی اولین بار در اواخر دهه 1990 به وجود آمد، زمانی که شرکتهای انتشاراتی شروع به فروش محتوای چاپی به صورت دیجیتالی برای خواندن روی دستگاههای دستی کردند.
در مورد نکات برتر برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی خوب؟ مشتریان شما به سمت زیر جذب خواهند شد:
- پوشش زیبایی بصری: ما در عصری زندگی می کنیم که زمان توجه کوتاه و انتخاب فراوان است. جلب توجه آنها امری ضروری است.
- مقدمه ای برای شما نویسنده برندسازی شخصی فروش میکند، حتی وقتی نوبت به رمانهای تخیلی میرسد، خواننده میخواهد درباره نویسنده بداند. سوابق خود را ذکر کنید، و صادقانه و شفاف باشید که چرا کتاب را نوشتید و برای شما چه معنایی دارد، و امیدوارید برای دیگران چه معنایی داشته باشد.
- اطلاعات پشتیبان شده با تحقیق وقتی صحبت از کتابهای الکترونیکی و کتابهای صوتی به میان میآید، ضروری است که با پشتیبانگیری از هر ادعایی که با شواهد و تحقیقات محکم انجام میدهید، از صداقت خود جلوگیری کنید.
در حالی که فروش کتابهای الکترونیکی هزینههای مربوط به تولید و ارسال/ذخیره کتابهای فیزیکی را تا حد زیادی کاهش میدهد، با کاهش کامل این هزینهها، میتوانید سود بیشتری را حفظ کنید و محصول خود را ارزانتر بفروشید.
Audible یک مطالعه موردی عالی برای تحقیق در هنگام ورود به صنعت کتاب صوتی است.