بهترین وب سایت های استارت آپی 2022 | 12 مثال برای الهام بخشیدن به شما


وب سایت های راه اندازی جالبی برای انواع مشاغل آنلاین وجود دارد. در اینجا چند نمونه وب سایت استارت آپی برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است – هر یک از نقاط قوت آنها مواردی هستند که باید هنگام برنامه ریزی طراحی وب سایت راه اندازی برای برند خود در نظر بگیرید.

#1. Donut.app

دونات به افراد کمک می کند تا با اندکی پول اضافی به طور خودکار پول خود را سرمایه گذاری کنند. این وب سایت عالی است زیرا به وضوح آنچه را که مشتری باید به دست آورد (5٪ APY) را نشان می دهد و در یک تصویر نشان می دهد که برنامه چقدر ساده به نظر می رسد که در تلفن آنها کار می کند.

دونات اطلاعات مهم را انتخاب می کند

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ اطلاعات مهم را انتخاب کنید و فقط موارد مهم را نمایش دهید – Donut دارای یک تصویر، یک عنوان، یک نقطه فروش، یک دعوت به اقدام، و همچنین یک رتبه بندی برای بررسی است، اما به نظر درهم ریخته نیست!

#2. بافندگی

بافندگی به شما امکان می دهد به هر دلیلی که نیاز دارید صفحه نمایش خود را ضبط کنید. چیزی که این وب سایت را بسیار مفید می کند (علاوه بر رنگ ارغوانی آرام آن) عنوان چسبنده آن است – “نشان بده، بگو، ارسال کن” به خاطر سپردن آن بسیار آسان است. این صفحه همچنین دارای ویدیوهایی است که همیشه توجه را به خود جلب می کند.

Loom همه چیز را ساده نگه می دارد

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ همه چیز را ساده نگه دارید – اگر یک عنوان ساده و تصاویر بصری می تواند پیام برند شما را به خوبی منتقل کند، پاراگراف های متن را انتخاب نکنید!

#3. داروخانه

داروخانه همه چیز در مورد سلامتی از طریق راه حل های طبیعی شخصی است. چیزی که در مورد این وب سایت عالی به نظر می رسد نه تنها عکس های جذاب و توصیفات نام تجاری بزرگ است، بلکه مسابقه در گوشه سمت چپ بالا برای مشتری سرگرم کننده و مفید به نظر می رسد. این سایت همچنین مشاوره هایی را ارائه می دهد که می توانید از فرود رزرو کنید.

سایت Apothekary تعاملی است

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ سایت خود را تعاملی کنید – مشتریان دوست دارند این احساس را داشته باشند که خدمات شخصی به آنها ارائه می دهید، خواه از طریق آزمون، چت زنده یا مشاوره قابل رزرو باشد.

#4. دونده

دونده افرادی را که برای یافتن کمک ادمین مورد نیاز خود بسیار شلوغ هستند، در زمانی که به آن نیاز دارند، بدون توجه به یک ساعت یا ماه، به یکدیگر متصل می کند. دونده فرصت هایی را به افرادی از گروه های کم نمایندگی می دهد و افراد را بر اساس اهداف و ارزش های مشترک مطابقت می دهد. این وب سایت یک داستان پس زمینه عالی دارد – بنیانگذار آرلان همیلتون از بی خانمانی به ساختن یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به تنهایی رفت.

دونده یک داستان عالی ارائه کرده است

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ به بازدیدکنندگان خود کمک کنید تا شما را بشناسند – داستانی را که در پشت کسب و کارتان وجود دارد بگویید تا به ارتباط مردم با ارزش‌ها و مأموریت شرکتتان کمک کنید.

#5. UpCodes

UpCodes به مردم اجازه می دهد تا به راحتی کدهای ساختمان را جستجو کنند. این اسکرین شات در پایین صفحه است و با نشان دادن برندهای بزرگی که با آن ها کار می کنند و آمار/اعداد واقعی در مورد اینکه چند نفر دیگر به آنها اعتماد دارند، نمونه ای عالی برای نشان دادن اعتبار و قابلیت اطمینان یک برند به مخاطب است.

UpCodes اثبات اجتماعی می دهد

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ اثبات اجتماعی را دست کم نگیرید – اگر نظرات، توصیفات یا آماری در مورد خدمات یا محصول خود دارید، مطمئن شوید که آنها را در وب سایت راه اندازی خود قرار دهید!

#6. HackerOne

HackerOne صاحبان مشاغل را برای مقابله با تهدیدات هکرها و جرایم عمومی سایبری مجهز می کند. توجه داشته باشید که رنگ بندی صفحه سیاه و سفید است که موضوع جرم و راه حل را منعکس می کند. و گزارشی رایگان به مخاطب ارائه می دهد و همچنین عنوانی واضح در مورد اینکه آنها به عنوان یک شرکت چگونه برای مخاطبان سود می برند ارائه می دهد.

HackerOne یک طرح موثر را انتخاب کرد

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ طرح رنگ شما باید نشان دهنده برند شما باشد – طرح رنگی را انتخاب کنید که واکنش عاطفی مناسبی را از بازدیدکنندگان ایجاد کند و همچنین ارزش های برند شما را تجسم بخشد. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های بانکی از رنگ آبی استفاده می کنند، زیرا رنگ آبی باعث ایجاد حس آرامش و اعتماد می شود!

شماره 7. کوهوش

کوهوش به شرکت‌های مهمان‌نواز کمک می‌کند تا چک‌این، فروش، اتاق‌های هوشمند و ارتباطات مهمان خود را خودکار کنند تا مشتریان آزاد باشند هر زمان که می‌خواهند آنچه را که می‌خواهند انجام دهند. انیمیشن فوق العاده جذاب و سرگرم کننده، حس وب سایت را بازیگوش و جالب می کند.

انیمیشن Kohost سرگرم کننده است

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ اگر برای برند شما مناسب است، می‌توانید با استفاده از انیمیشن در وب‌سایت استارت‌آپ خود کاوش کنید! پس‌زمینه‌های مختلف وب‌سایت، تجربیات کاربری متفاوتی را ایجاد می‌کنند – برای مثال، سایت‌های ورزشی اغلب از پس‌زمینه‌های ویدیویی برای انتقال حرکت استفاده می‌کنند، در حالی که سایت‌های فناوری اغلب از تصاویر برای زنده کردن ایده‌های انتزاعی استفاده می‌کنند.

#8. فقط

ما ممکن است کمی تعصب داشته باشیم زیرا ما ربات ها را بسیار دوست داریم، اما فقط شرکتی است که نسل سوم وسایل نقلیه رباتیک خودکار را برای تحویل ارائه می کند. این وب‌سایت نمونه‌ای عالی برای اجازه دادن به محصول یا خدمات شما و استفاده از رنگ برای جلب توجه به آنچه مخاطب باید به آن نگاه کند است.

تصاویر نورو قابل توجه است

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ به محصولات خود اجازه دهید صحبت کنند – آنها را از طریق تصاویر، ویدیوها یا حتی از طریق داستان های مشتری به نمایش بگذارید تا آنها را در حال استفاده نشان دهید. اگر می توانید محصول یا خدمات خود را در عمل نشان دهید، فقط آن را توصیف نکنید!

#9. محراب

محراب یک شرکت جدید الکلی مبتنی بر سانتافه است که از روش ها و رویکردهای غیرمتعارف برای ساختن ارواح استفاده می کند. این دستگاه تقطیر از کیمیاگری، گیاهان محلی و علوفه ای و سبک های جدید تقطیر برای ایجاد ارواح منحصر به فرد استفاده می کند. عکس هدر به طور موثر نشان دهنده نام تجاری است.

جلوه‌های بصری Altar بر روی برند هستند

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ گاهی اوقات، یک تصویر می تواند بیش از کلماتی که می توانند در مورد برند شما بیان کنند. از تصاویر برند در سایت خود برای پشتیبانی از پیام های خود استفاده کنید.

شماره 10. چاکو

چاکو برنامه‌ای است که رستوران‌ها و تامین‌کنندگان را به هم متصل می‌کند و به انعطاف‌پذیری در سفارش‌دهی و صرفه‌جویی در زمان اجازه می‌دهد. آنها به پایداری و کاهش ضایعات اعتقاد زیادی دارند. و گواهی نامه با یک عکس غیرمعمول به مخاطب می گوید که Choco مشکل آنها را درک می کند و در صورت انتخاب برنامه به آنها منفعت می دهد.

Choco نظر مشتری را به نمایش می گذارد

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ صدای مشتریان خود را در سایت استارت آپ خود دریافت کنید! بازدیدکنندگان نمی خواهند بشنوند شما بگویید چقدر عالی هستید – آنها می خواهند آن را از دیگر مشتریان و مشتریان بشنوند.

شماره 11. جا رختی

این شرکتی است که به افراد اجازه می‌دهد لباس‌ها و لوازم جانبی با طراحی بالا را اجاره کنند. می‌توانید بر اساس دسته‌ها جستجو کنید، از سراسر جهان اجاره کنید، و اگر اقلامی دارید که می‌خواهید اجاره کنید، کمد خود را پست کنید. این وب‌سایت توصیه‌های داخلی، قهرمانان وب‌سایت، تخفیف‌ها و عکس‌های سرمقاله‌ای پر زرق و برق را ارائه می‌کند تا بیننده فوراً دسترسی به مد را احساس کند.

کمد لباس می داند که چگونه از بنرها استفاده کند

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ اگر تخفیف دارید، نمایش آن در یک بنر در بالای سایت استارت آپ خود راهی عالی برای دریافت آن در مقابل مشتریان و تشویق آنها به خرید محصولات زودتر از دیرتر است.

#12. NixCode

اگر صاحب یا موسس یک کسب و کار غیر فنی هستید، این پلتفرم باورنکردنی به شما کمک می کند برنامه راه اندازی فناوری خود را بدون دانستن کد راه اندازی کنید. ولی NixCode عادت دارد غیرممکن‌ها را ممکن کند – برنده شدن در مسابقات و زمین‌ها برای به دست آوردن پول و اکنون 8 برابر سال به سال رشد می‌کند. این وب سایت از رنگ به شیوه ای پر جنب و جوش و سازگار با برند استفاده می کند و توجه شما را به سمت دعوت به عمل معطوف می کند.

NixCode از رنگ ها نهایت استفاده را می برد

چگونه می توانید این را تکرار کنید؟ از رنگ برای جلب توجه بازدیدکنندگان به بخش های مهم سایت خود استفاده کنید! به عنوان مثال، دکمه ها را به رنگ روشن در آورید. همچنین می توانید از متن یا دکمه هایی با اندازه بزرگتر برای جلب توجه استفاده کنید.



منبع