افزودن فیلترها به ویدیوهای خود راه بسیار خوبی برای گنجاندن شخصیت در محتوای خود است کمک به کاربران برای دیدن جنبه های سرگرم کننده از برند شما
#9. پیشنهاد تیزر
این یک راه عالی برای اضافه کردن محتوای جدید و جالب به حساب خود بدون نیاز به ایجاد محتوا است.
نکات و توصیهها محتوای حلقهای عالی در اینستاگرام ایجاد میکنند. اگر نکات مرتبطی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید، آنها را به ویدیوهای حلقه ای سریع و جذاب تبدیل کنید.
میتوانید با یک سازنده محتوا شریک شوید تا محتوایی برای حلقههای اینستاگرام خود ایجاد کنید، معمولاً در ازای دریافت هزینه یا محصولات فروشگاه خود.
همه ما دوست داریم بینشی از زندگی دیگران داشته باشیم و فیلمبرداری یک حلقه “روزی از زندگی” می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا ارتباط عمیق تری با برند شما ایجاد کنند.
برش دادن محتوای طولانی به تکه های اندازه یک راه عالی است استفاده مجدد از محتوای موجود به علاوه می توانید کاربران را به وبلاگ خود هدایت کنید تا مقاله طولانی تر را نیز بخوانند.
#6. روز در زندگی
سازندگان و اینفلوئنسرها در اینستاگرام بسیار بزرگ هستند. حسابهای دارای فالوورهای بزرگ و متعهد، محتوایی را بر اساس جایگاه انتخابی خود با تأثیرگذاران در اینستاگرام ایجاد میکنند که همه چیز را از سفر گرفته تا غذا و ماشین در بر میگیرد.
برای کمک به شما برای شروع، ما 10 ایده حلقه اینستاگرام را برای حساب های تجاری مانند شما جمع آوری کرده ایم!
#1. شخصی دریافت کنید [Introduce Yourself]
مشتریان از دیدن شما در ایجاد و آماده سازی سفارشات خود لذت خواهند برد و این نوع حلقه اینستاگرام راهی عالی برای این کار است ایجاد رابطه با مخاطبان خود
#4. راهنمایی و مشاوره بدهید
شما همیشه نیازی به ایجاد محتوای کاملاً جدید برای حلقه های اینستاگرام ندارید. در واقع، اگر یک وبلاگ در سایت دارید، می توانید از پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
نشان دادن روند نحوه ایجاد محصولات شما برای کاربران بسیار جالب است، به خصوص اگر از یک روش منحصر به فرد استفاده کنید.
حلقه های اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن کار شما هستند. این می تواند هر چیزی از محصولات فردی که ایجاد می کنید، فرآیند پشت سر آنها، یا حتی هر کار خیریه ای که برند شما در جامعه انجام می دهد باشد.
اینستاگرام پر از فیلترهای سرگرم کننده است که می توانید از آنها به عنوان بخشی از حلقه های خود استفاده کنید. از افزودن یک لحن قهوه ای و قدیمی به کلیپ های خود گرفته تا تغییر کامل ظاهر و صدای افراد، انواع گزینه ها وجود دارد.
ویترین های محصولات به ویژه برای قرقره ها خوب کار می کنند. چرا یک حلقه با کسی که محصول شما را نمایش می دهد ایجاد نمی کنید و نمونه ای واقعی از محصول را به مخاطب ارائه نمی دهید؟
#3. فرآیند خود را توضیح دهید
محتوای شخصی مانند این به مخاطبان کمک می کند تا با کسب و کار شما و ارزش های برند شما ارتباط برقرار کنند.
#2. کار خود را نشان دهید
یک ایده عالی برای اولین بار در اینستاگرام این است که خودتان را معرفی کنید. یک ویدیوی ساده بسازید که برند شما را معرفی کند. میتوانید با معرفی مخاطبان خود به شما/بنیانگذار برند و توضیح داستان پشت برند، آن را حتی بیشتر شخصی کنید.
برای الهام گرفتن بیشتر، راهنمای ما برای کار با میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام را بررسی کنید.
