همه ما دوست داریم بینشی از زندگی دیگران داشته باشیم و فیلمبرداری یک حلقه “روزی از زندگی” می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا ارتباط عمیق تری با برند شما ایجاد کنند.
این یک راه عالی برای اضافه کردن محتوای جدید و جالب به حساب خود بدون نیاز به ایجاد محتوا است.
برای الهام گرفتن بیشتر، راهنمای ما برای کار با میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام را بررسی کنید.
حلقه های اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاری تیزرها با مخاطبان شما هستند. صرف نظر از معرفی یک محصول جدید یا فروش آتی، اشتراکگذاری کلیپهای تیزر کوتاه در آستانه یک رویداد بزرگ راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان و علاقهمند به اخبار و رویدادهای برند شما است.
شماره 10. شراکت با سازندگان
برش دادن محتوای طولانی به تکه های اندازه یک راه عالی است استفاده مجدد از محتوای موجود به علاوه می توانید کاربران را به وبلاگ خود هدایت کنید تا مقاله طولانی تر را نیز بخوانند.
#6. روز در زندگی
سازندگان و اینفلوئنسرها در اینستاگرام بسیار بزرگ هستند. حسابهای دارای فالوورهای بزرگ و متعهد، محتوایی را بر اساس جایگاه انتخابی خود با تأثیرگذاران در اینستاگرام ایجاد میکنند که همه چیز را از سفر گرفته تا غذا و ماشین در بر میگیرد.
حلقه های اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن کار شما هستند. این می تواند هر چیزی از محصولات فردی که ایجاد می کنید، فرآیند پشت سر آنها، یا حتی هر کار خیریه ای که برند شما در جامعه انجام می دهد باشد.
محتوای شخصی مانند این به مخاطبان کمک می کند تا با کسب و کار شما و ارزش های برند شما ارتباط برقرار کنند.
#2. کار خود را نشان دهید
برای کمک به شما برای شروع، ما 10 ایده حلقه اینستاگرام را برای حساب های تجاری مانند شما جمع آوری کرده ایم!
#1. شخصی دریافت کنید [Introduce Yourself]
مشتریان از دیدن شما در ایجاد و آماده سازی سفارشات خود لذت خواهند برد و این نوع حلقه اینستاگرام راهی عالی برای این کار است ایجاد رابطه با مخاطبان خود
#4. راهنمایی و مشاوره بدهید
افزودن فیلترها به ویدیوهای خود راه بسیار خوبی برای گنجاندن شخصیت در محتوای خود است کمک به کاربران برای دیدن جنبه های سرگرم کننده از برند شما
#9. پیشنهاد تیزر
میتوانید با یک سازنده محتوا شریک شوید تا محتوایی برای حلقههای اینستاگرام خود ایجاد کنید، معمولاً در ازای دریافت هزینه یا محصولات فروشگاه خود.
چرا از بنیانگذار برند خود یا یکی از اعضای تیم نخواهید که از روزگار خود فیلمبرداری کند و به مخاطبان خود بینشی در مورد اینکه واقعاً کار در شرکت شما چگونه است؟
شماره 7. پشت پرده
در دنیایی که به طور فزاینده ای به محیط زیست آگاه می شود، سعی کنید توضیح دهید که چگونه ایجاد محصولات شما نیز پایدار است.
نکاتی که ارائه میکنید میتواند هر چیزی باشد، از بهترین راههای استفاده از محصولاتتان گرفته تا اطلاعات مرتبط. به عنوان مثال، اگر شما یک برند مراقبت از پوست هستید، میتوانید حلقهای بسازید که سه روش را برای مراقبت از پوست خود در تابستان به اشتراک میگذارد.
#5. محتوای طولانی را به اندازه Bite Size کنید
نشان دادن روند نحوه ایجاد محصولات شما برای کاربران بسیار جالب است، به خصوص اگر از یک روش منحصر به فرد استفاده کنید.
یک ایده عالی برای اولین بار در اینستاگرام این است که خودتان را معرفی کنید. یک ویدیوی ساده بسازید که برند شما را معرفی کند. میتوانید با معرفی مخاطبان خود به شما/بنیانگذار برند و توضیح داستان پشت برند، آن را حتی بیشتر شخصی کنید.
میتوانید یک حلقه را در پشت صحنه فیلمبرداری محصول یا در جلسات طراحی فیلمبرداری کنید و نگاهی اجمالی به همه چیزهایی که برای ایجاد محصول نهایی انجام میشود ارائه دهید.
#8. از فیلترهای سرگرم کننده استفاده کنید
نکات و توصیهها محتوای حلقهای عالی در اینستاگرام ایجاد میکنند. اگر نکات مرتبطی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید، آنها را به ویدیوهای حلقه ای سریع و جذاب تبدیل کنید.
شما همیشه نیازی به ایجاد محتوای کاملاً جدید برای حلقه های اینستاگرام ندارید. در واقع، اگر یک وبلاگ در سایت دارید، می توانید از پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
ویترین های محصولات به ویژه برای قرقره ها خوب کار می کنند. چرا یک حلقه با کسی که محصول شما را نمایش می دهد ایجاد نمی کنید و نمونه ای واقعی از محصول را به مخاطب ارائه نمی دهید؟
#3. فرآیند خود را توضیح دهید
درست مانند حلقه های روزمره، حلقه های پشت صحنه به مخاطبان شما این امکان را می دهد که احساس کنند به محتوای مخفی دسترسی پیدا می کنند.
اینستاگرام پر از فیلترهای سرگرم کننده است که می توانید از آنها به عنوان بخشی از حلقه های خود استفاده کنید. از افزودن یک لحن قهوه ای و قدیمی به کلیپ های خود گرفته تا تغییر کامل ظاهر و صدای افراد، انواع گزینه ها وجود دارد.