خطرات برای فروشگاه آنلاین شما چیست؟

اولین؟ سیستم های پردازش سفارش خودکار این راه‌حل‌های نرم‌افزاری زیرک، با وارد کردن یکپارچه در فرآیندهای برداشت، بسته‌بندی و حمل و نقل شما:

  • داده های سفارش را به اشتراک بگذارید
  • در دسترس بودن سهام را بررسی کنید
  • پیگیری تحویل سفارش

اطمینان حاصل کنید که فروشگاه تجارت الکترونیک شما دارای ارزش های قابل مشاهده است، بنابراین کارکنان شما بدانند که کسب و کار و نام تجاری شما (فراتر از سود) چیست. نشان دهید – قبل از هر چیز به آنها، بلکه به مخاطبان گسترده تر خود – که رضایت مشتری حرف اول را می زند، نه سود.

در مورد بهبود ارتباط بین تیم‌های انجام، این کار را می‌توان از طریق ابزار پردازش سفارش نیز انجام داد. کارکنان می‌توانند سطوح موجودی را ببینند، بفهمند که کدام مسئولیت‌ها متعلق به کدام اعضای تیم است، و از یک تصویر فوری و در یک نگاه از برنامه‌های تحویل، سفارش‌های در حال انتظار و تاخیرهای مورد انتظار لذت ببرند. آسان!



منبع

این ابزارهای آنلاین مدیریت موجودی شما را به طور خودکار انجام می دهند: به شما کمک می کنند تا سفارشات را انجام دهید، بدانید دقیقاً چه مقدار موجودی باید سفارش دهید و دقیقاً متوجه شوید که کدام اقلام به خوبی می فروشند. همه اینها در حالی که خطای انسانی را مستقیماً از معامله خارج می‌کنید – و بینش‌های بی‌درنگ درباره آن سمت کسب‌وکارتان ارائه می‌کنید.

وب سایت نرم افزار مدیریت موجودی زنبور
Wasp یک راه حل نرم افزار مدیریت موجودی پیشرو است.

استراتژی نهایی ما برای کاهش تأثیر منفی گران فروشی بر کسب و کار شما؟ پردازش و انجام کارآمد سفارش.

استراتژی بعدی ما برای جلوگیری از گران فروشی؟ توضیحات دقیق و دقیق محصول را در سایت تجارت الکترونیک خود ارائه دهید.

همانطور که قبلاً مشخص کردیم، این مشکل نتیجه دو عامل است – زیرساخت ضعیف انجام سفارش دیجیتال و ارتباطات ضعیف بین تیم ها. بنابراین نیاز به یک رویکرد دو جانبه دارد.

شما می توانید این را از طریق آموزش خارجی معرفی کنید، اما اجازه ندهید که یک نوع کار “یک و تمام شده” باشد – آن را در فرهنگ جاسازی کنید، و دستورالعمل هایی برای هدایت کارکنان به طور مداوم ایجاد کنید.

و به جای انگیزه دادن به فروش، برای بررسی های پنج ستاره، یا توصیفات درخشان، جوایز و پاداش ارائه دهید. در درازمدت، اینها به هر حال برای سلامت برند و نتیجه نهایی شما ارزشمندتر خواهند بود!

پردازش سفارش و انجام کارآمد

ابزارهای مدیریت موجودی نیز هنگامی که سطح سهام شما به آستانه خاصی رسید، اعلان های خودکار را ارائه می دهند. و با ممیزی منظم موجودی شما برای شناسایی مغایرت ها، آنها کمک می کنند گران فروشی به تاریخ سپرده شود.

حالا بیایید به این سوال میلیون دلاری پاسخ دهیم. چگونه تجارت الکترونیک شما می تواند از گران فروشی جلوگیری کند – و تمام تأثیرات مخربی که می تواند بر شهرت و درآمد شما داشته باشد؟

مدیریت دقیق موجودی

نمونه آن تیم فروش بیش از حد را که قبلا ذکر کردیم، به خاطر دارید؟ شما نمی خواهید آن تیم باشد شما تیم – به این معنی که آموزش صحیح در مورد شیوه های فروش اخلاقی ضروری است.

برخی از ابزارهای مدیریت موجودی که ما توصیه می کنیم عبارتند از:

  • زنبور
  • تنه
  • به طور مرتب
  • جریان ورودی
  • کاسه ماهی

اولین قدم برای جلوگیری از گران فروشی؟ کنترل بهتری در موجودی خود داشته باشید.

سیستم‌های پردازش سفارش خودکار مانند monday.com شما را قادر می‌سازد تا زمان‌ها و تأخیرهای تحویل را سریع و واضح به مشتریان خود اطلاع دهید. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که به طور مداوم بر فرآیندهای انجام سفارش خود نظارت کنید: آنها را برای سرعت و کارایی بهینه کنید و هر گونه تنگنا یا مشکل بالقوه را در آنجا شناسایی کنید.

نمونه پردازش سفارش monday.com که برنامه تحویل را نشان می دهد
monday.com ارائه دهنده پیشرو راه حل های پردازش سفارش آنلاین است.

این شامل:

  • اطمینان از سازگاری اطلاعات محصول در تمامی پلتفرم ها
  • اطمینان از سطح موجودی و در دسترس بودن اقلام همیشه قابل مشاهده است
  • برقراری ارتباط شفاف و صادقانه با مشتریان در مورد زمان دریافت سفارش و اینکه آیا می توانند انتظار تاخیر داشته باشند

آیا نمی خواهید موجودی خود را ذخیره کنید؟ ما آن را دریافت می کنیم. راهنمای ما را در مورد نحوه راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید – یا دریابید که آیا dropshipping ممکن است بیشتر مورد توجه شما باشد.

اطلاعات محصول واضح و شفاف

به دنبال نکاتی در مورد نحوه نوشتن توضیحات بهتر محصول هستید؟ ما 10 تا از آنها داریم!

تبلیغ اپل با سرعت نور، متن ساده در پس زمینه سفید
نمایش اطلاعات شفاف و شفاف محصول در وب سایت شما راهی عالی برای جلوگیری از گران فروشی است. و اگر بتوانید ویژگی ها و مزایای محصولات خود را اولویت بندی کنید – همانطور که اپل در اینجا انجام می دهد – حتی بهتر است!

آموزش کارکنان فروش

اگر تمام سهام خود را – به عنوان مثال، در یک انبار تجارت الکترونیک ذخیره می کنید – بهترین راه برای جلوگیری از فروش بیش از حد مرتبط با مدیریت موجودی، استفاده از نرم افزار اختصاصی است.