داستان های موفقیت تجارت الکترونیک در سال 2022

هم در محصولات و هم در نحوه واکنش مشتریان به محصولات شما، از آزمایش کردن نترسید. اغلب یک کسب و کار تجارت الکترونیک جدید باید چیزهای مختلفی را امتحان کند تا بفهمد چه چیزی برای مخاطبان هدف آنها بهتر است.

به یک صدای متمایز متعهد شوید – و مطمئن باشید که مردم آن را دریافت خواهند کرد

تجارت الکترونیک مشکل است. و اگرچه ممکن است در شلوغی باشیم، اما زمان هایی وجود خواهد داشت که به کمک دیگران نیاز داریم. چه این که دوستان و خانواده خود را وادار به انتشار این خبر کنید یا یک کپی رایتر برای بهینه سازی پیام خود برای مخاطبان خود بیاورید یا حتی یک شرکت جمع آوری داده را وارد کنید تا به شما نشان دهد مشتریان شما چه می خواهند، شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید. تنها.

ارزش افزودن

اگرچه هر کسب‌وکاری به ما درس‌های متفاوتی برای یادگیری داده است، اما پنج نکته اصلی برای موفقیت در تجارت الکترونیک نیز وجود دارد که از نمونه‌های برند بالا الهام گرفته شده‌اند.

تجربه کاربر اولویت اول است

به اینکه چه کسی هستید، چرا این تجارت را راه اندازی می کنید و آنچه برای شما مهم است اطمینان داشته باشید. شما باید متمایز باشید تا مخاطبان شما از افراد متمایز شما را پیدا کنند.

در صورت نیاز کمک بیاورید

UX یکی از مهمترین عوامل موفقیت تجارت الکترونیک شماست. 90 درصد از کاربران اگر تجربه بدی داشته باشند به سایت شما باز نمی گردند. اطمینان حاصل کنید که مشتری شما از تعامل با حضور دیجیتال شما لذت می برد. ROI در سرمایه گذاری UX 9900٪ است!

آزمایش کنید

مشاوره از کارشناسان

نکته بالا: تست A/B مکانی عالی برای شروع یادگیری آنچه با مخاطب هدف شما کار می کند است.



منبع

هر چیزی که به یاد ماندنی است به نوعی متفاوت یا مخل است. در حال حاضر تعداد زیادی کسب و کار تجارت الکترونیک بی مزه و خسته کننده وجود دارد، و انتخاب تجارت الکترونیک میان راه به این معنی است که نه تنها رقابت زیادی خواهید داشت، بلکه هیچ تفاوتی نخواهید داشت.

چه نکات و ترفندها، جوک‌ها یا حتی یک گزارش عمومی کاملاً شفاف از عملیات کسب‌وکار شما برای کمک به صاحبان تجارت الکترونیک جدید باشد، نمی‌توانید ارزش افزوده به زندگی مشتریان را شکست دهید. شما نمی خواهید به عنوان شرکتی شناخته شوید که هیچ کاری انجام نمی دهد مگر اینکه محصولات را به مشتریان هدایت کند. آنها به سادگی به جای دیگری خواهند رفت.