با در نظر گرفتن تمام این نکات، باید تمام ابزارهای مورد نیاز برای نوشتن یک صفحه درباره ما را داشته باشید. در اینجا 15 نمونه صفحه درباره ما آورده شده است تا به شما الهام بگیرد تا صفحه خود را بسازید.
درباره ما نمونه های صفحه | 15 مثال برای الهام بخشیدن به شما در سال 2022
اگر مقداری دارید، حتماً خود را به نمایش بگذارید دستاوردهای گذشته یا نظرات مثبت. اگر دیگران در گذشته به شما اعتماد کرده اند و از نتیجه آن خوشحال بودند، مشتریان جدید به احتمال زیاد خودشان به شما اعتماد خواهند کرد! همچنین به شما کمک می کند تا اعتبار خود را در کل بسازید و ثابت کنید آنچه ادعا می کنید درست است.
سرانجام، چهره ای به کسب و کار نشان دهید! تیم – اگر دارید – و موسس را معرفی کنید.
صفحه درباره ما در وب سایت شما فرصتی برای شماست تا داستان کسب و کار، ارزش ها و دستاوردهای خود را بگویید. این منبع شماره یک اطلاعات برای هر کسی است که می خواهد درباره شما بیشتر بداند، و اغلب می تواند اولین چیزی باشد که مشتری به دنبال آن است. این به آنها اجازه می دهد تا شناسایی کنند که شما به عنوان یک برند چه کسی هستید، و چه چیزی را برای آن مطرح می کنید.
نحوه برخورد شما با این موضوع بسیار مهم است، زیرا طراحی، جنبه های بصری و محتوای نوشتاری نشان می دهد که می خواهید برند شما چگونه دیده شود. به این ترتیب می توانید مخاطبان هدف خود را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.
یکی دیگر از نکات مهم ترسیم خطوط کلی شماست ارزش های شرکت منتظر چی هستی؟ چه نوع تصویری را می خواهید برای مشتریان خود به تصویر بکشید؟ این جنبه “انسانی” کسب و کار شما را نشان می دهد و به ارتباط بیشتر آن کمک می کند. همچنین، مشتریان تمایل بیشتری به اعتماد به شرکتی خواهند داشت که با ارزش های خودشان همسو باشد.
اولین چیزی که باید در صفحه درباره ما درج شود، شماست بیانیه ماموریت. این کمک می کند تا مشخص شود چه چیزی برای ارائه دارید و چرا مشتریان باید به طور خاص به برند شما اهمیت دهند. مشتریان شما را راهنمایی می کند که آیا فکر می کنند باید با شما خرید کنند یا خیر. همچنین این فرصت شما برای نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد شما و کسب و کارتان است.
هر شرکتی داستانی دارد، پس داستان خود را بگویید! مشتریان شما می خواهند درباره تاریخچه شما و اینکه چه چیزی شما را به راه اندازی کسب و کارتان واداشته است بدانند. در مورد پیشرفت ها، نقاط عطف و تکامل خود صحبت کنید. اساساً، چگونه کسب و کار شما به آنچه امروز است تبدیل شد. به اشتراک گذاری داستان شرکت به مشتریان شما کمک می کند تا با شما و کسب و کار شما همدلی کنند.