Jon یک اینفلوئنسر بازی است که در یک نوع بازی بسیار خاص تخصص دارد. اگرچه او مخاطبان نسبتاً زیادی ایجاد کرده است، اما به دلیل ماهیت نسبتاً ناشناخته بازی که او در آن تخصص دارد، انجام این کار بسیار دشوارتر بوده است. با این حال، اینفلوئنسرهای بسیار کمی در جایگاه او وجود دارند و برندهای مرتبط حاضر به پرداخت حق بیمه هستند. به منظور همکاری با او
آنها هر دو اکانت های اینستاگرامی دارند که بر روی خودروهای آلمانی متمرکز شده اند (BMW، مرسدس و غیره). آنها تعداد فالوورهای بسیار مشابهی دارند. محتوای آنها با فرمت و کیفیت مشابه است. در مجموع، آنها از هر نظر تقریباً یکسان هستند – به جز مبلغی که برای همکاری می پذیرند.
در نهایت، قیمت اینفلوئنسر نیز صرفاً بر اساس آنچه اینفلوئنسر مایل به پذیرش است، متفاوت خواهد بود. برخی از اینفلوئنسرها ممکن است انگیزه داشته باشند تا نام خود را در آنجا مطرح کنند و با برندهای زیادی که ممکن است شریک شوند – به این معنی که نرخ آنها پایین تر و رقابتی تر خواهد بود. سایر اینفلوئنسرها ممکن است نگران صحت محتوای خود باشند و بنابراین نسبت به برندهایی که با آنها کار می کنند بسیار گزینشی خواهند بود که منجر به نرخ بالقوه اینفلوئنسر بالاتر می شود.
بنابراین، چگونه جون می تواند برای قرار گرفتن در معرض نصف تعداد فالوورها، همان نرخ را دریافت کند؟
چرا؟ از آنجا که براد میخواهد در پشت همکاریهای برندها حرکت ایجاد کند – این به این دلیل است که هدف او تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تمام وقت متخصص در اتومبیلهای آلمانی است. از سوی دیگر، دومینیک از شغل تمام وقت خود راضی است و فقط عاشق تولید محتوا در فضای خودروهای آلمانی است – بنابراین او در مورد به دست آوردن تعداد زیادی همکاری نگران نیست و هزینه بیشتری برای وقت خود می گیرد.