دسته بندی محتوا | چگونه از آن برای کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید

دانستن اینکه محتوای شما برای هفته یا ماه آینده آماده است، به شما امکان می دهد بر روی سایر زمینه های کسب و کار خود تمرکز کنید.

دسته بندی محتوا مزایای مختلفی دارد از جمله:

اتاق برای تنظیم – هنگامی که شروع به ارسال محتوای دسته ای خود کردید، می توانید نحوه عملکرد آن را تجزیه و تحلیل کنید. اگر متوجه شدید که انواع خاصی از محتوا بهتر از سایرین عمل می کنند، می توانید برنامه محتوای خود را بر این اساس تنظیم کنید. داشتن یک دسته از محتوای آماده به شما این امکان را می دهد که خروجی خود را بر اساس ترجیحات مخاطبان خود تغییر دهید.



منبع

صرفه جویی در زمان – ایجاد دسته ای از محتوا در یک حرکت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. به جای اینکه مجبور باشید هر روز زمانی را به تولید محتوا اختصاص دهید، در حالی که ممکن است کارهای فوری و فوری دیگری برای تکمیل داشته باشید، دسته بندی محتوا به شما امکان می دهد تمام محتوای خود را در یک جلسه خلاقانه علامت بزنید.

ایجاد ثبات – ثبات کلید یک استراتژی موفق رسانه های اجتماعی است. فایده ای ندارد که یک هفته هر روز پست بگذاریم و بعد یک ماه سکوت کنیم. دسته بندی محتوا به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و تضمین می کند که یک برنامه پست ثابت دارید.

مزایای دسته بندی محتوا

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری منسجم در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید، زیرا با ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی خود از قبل، می‌توانید ببینید که چگونه همه آن‌ها با هم به نظر می‌رسند و بصری برندی که ایجاد می‌کند.

استرس را کاهش می دهد – اگر محتوای خود را در همان روز برنامه ریزی کنید، ایجاد کنید و پست کنید، در خطر استرس لحظه آخری در مورد اینکه چه چیزی پست کنید، خواهید بود. دسته‌بندی محتوا استرس استراتژی رسانه‌های اجتماعی را از بین می‌برد، زیرا همیشه می‌دانید که یک پست آماده و آماده ارسال دارید.