دانستن اینکه محتوای شما برای هفته یا ماه آینده آماده است، به شما امکان می دهد بر روی سایر زمینه های کسب و کار خود تمرکز کنید.
دسته بندی محتوا مزایای مختلفی دارد از جمله:
اتاق برای تنظیم – هنگامی که شروع به ارسال محتوای دسته ای خود کردید، می توانید نحوه عملکرد آن را تجزیه و تحلیل کنید. اگر متوجه شدید که انواع خاصی از محتوا بهتر از سایرین عمل می کنند، می توانید برنامه محتوای خود را بر این اساس تنظیم کنید. داشتن یک دسته از محتوای آماده به شما این امکان را می دهد که خروجی خود را بر اساس ترجیحات مخاطبان خود تغییر دهید.