ده داغ ترین روند تجارت الکترونیک برای سال 2022 و پس از آن

یکی دیگر از روند پرداختی که در حال افزایش محبوبیت است، «اکنون بخرید، بعداً بپردازید» (BNPL) و پیشنهادهای مشابهی مانند «پرداخت در چهار» است. اینها به مشتریان امکان می دهد برای خریدهای بزرگتر به صورت اقساطی پرداخت کنند، اما بدون واجد شرایط بودن یا اتلاف وقت با چک های اعتباری و تامین مالی سنتی. شش راه را ببینید اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.

خرید کن گزینه های بعدی را با Affirm پرداخت کن

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک شما برای تامین مالی آماده است، چندین مسیر وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، اما تامین مالی مبتنی بر درآمد ممکن است انتخاب ایده آلی باشد. این به شما امکان می دهد وام را به عنوان نسبتی از درآمد ماهانه یا روزانه خود بازپرداخت کنید، نه به عنوان مبلغ پرداخت ثابت. بنابراین اگر تجارت شما سریع رشد کند، وام را نیز سریعتر پرداخت می کنید زیرا پرداخت های شما بیشتر خواهد بود. اگر دوره فروش کندی داشته باشید، بازپرداخت شما نیز کاهش می یابد.

پسندیدن بارگذاری…



منبع

این امر تبلیغات آنلاین را پرهزینه تر کرده است، علاوه بر آن ردیابی نتایج کمپین دشوارتر است.

اگر محصولات را برای مشتریان خود ارسال می کنید، به این معنی است که شما یک پایگاه داده از لیست های پستی فیزیکی نیز دارید و می توانید بازاریابی خود را از طریق آن کانال نیز افزایش دهید.

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به یک کانال جدید مناسب برای بازاریابی تبدیل شده اند. وقتی فردی را پیدا می‌کنید که فالوورهای آنلاین زیادی دارد و فکر می‌کنید که فالوورهای او به خوبی با محصولات فروشگاه آنلاین شما هماهنگ هستند، پرداخت پول به آن شخص برای تبدیل شدن به یک سفیر برند می‌تواند منجر به سود زیادی شود.

مشتریان هنگام سفارش آنلاین به دنبال انتخاب ها و گزینه های بیشتری هستند.

هزینه‌های تبلیغات آنلاین تا حدی به دلیل رشد عظیم تجارت الکترونیکی افزایش یافته است سهم خود را دو برابر کرد از کل هزینه های خرده فروشی از 10٪ به 20٪ در تنها پنج سال. آیا اکنون که خرید حضوری در حال بازگشت است، این روند ادامه خواهد داشت؟ گفتنش سخته

در نهایت، پیش‌سفارش تحت‌تأثیر تخمین‌های تاریخ حمل و نقل قرار می‌گیرد، بنابراین در این موارد دقیق باشید. و مطمئن شوید که به‌روزرسانی‌های ایمیلی یا متنی را در مورد وضعیت سفارش ارسال کنید، به خصوص اگر چیزی باعث شود تاریخ حمل و نقل اولیه شما تغییر کند.

5. چت ربات برای خدمات مشتری

ولی هزینه های تبلیغات فیس بوک در سال گذشته 47 درصد افزایش یافت، به همین دلیل است که تمرکز بر بهبود استراتژی‌های حفظ مشتری حتی مهم‌تر از همیشه است. هزینه بازاریابی برای مشتریان فعلی بسیار کمتر از دنبال کردن مشتریان جدید است، بنابراین از مخاطبان فعلی خود نهایت استفاده را ببرید.

3. افزایش گزینه های بررسی برای مشتریان

به خصوص در میان نسل‌های جوان، آگاهی زیست‌محیطی به رشد خود ادامه می‌دهد و این مشتریان به دنبال کسب‌وکارهایی می‌گردند که تلاش می‌کنند نقش خود را برای کاهش تأثیر خود بر دنیای طبیعی انجام دهند.

شما نیازی به دنبال کردن هر روندی ندارید، اما توجه به تغییرات محیط تجارت الکترونیک به شما کمک می کند از فرصت های مناسب استفاده کنید. اگر همیشه به دنبال راه هایی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بهبود عملکرد خود هستید، ممکن است روند خود را کشف کنید!

این به روند تجارت الکترونیک شماره 2 در این لیست در مورد هزینه های تبلیغات بالاتر برمی گردد. با داشتن رسانه شخصی، کنترل بیشتری بر هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود دارید. ایمیل و پست مستقیم هر دو در این دسته قرار می گیرند که از لیست های پستی داخلی استفاده می کنید، و آنها راه های عالی برای حفظ مشتریان و افزایش ارزش مادام العمر مشتری هستند.

7. سفیران برند

CRM شما را قادر می سازد تا خریدهای مشتری، فاکتورها، تعامل، تبدیل ها و بسیاری از معیارهای مهم دیگر را ردیابی کنید. همچنین به شما امکان می دهد پروفایل های مشتری بسازید که بعداً می توانید از آنها برای ارسال بازاریابی شخصی تر استفاده کنید.

مشخصات مشتری در Jetpack CRM

و این به راحتی قابل ردیابی است، زیرا می‌توانید کدهای کوپن خاصی بدهید، صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید، و روش‌های دیگری را که برای هر سفیر برند، و شاید حتی هر کمپینی که برای آن‌ها ایجاد می‌کنید، منحصربه‌فرد باشد، بکار ببرید.

این رویکرد انعطاف‌پذیر برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک جذاب است، زیرا ریسک را کاهش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند در حین رشد، زیرک بمانند.

9. شیوه های تجاری پایدار

در سه سال گذشته تغییرات زیادی در دنیای تجارت الکترونیک ایجاد شده است. با توجه به تعداد بیشتر مردمی که در سال 2020 و 2021 از خانه خرید می کنند، کدام تغییرات موقتی هستند؟ کدام یک خواهند چسبید؟ و چه روندهای نوظهور تجارت الکترونیک در سال 2022 وجود دارد؟

1. گزینه های پرداخت بیشتر

شخصی سازی به داده ها نیاز دارد. و داده ها به روشی برای سازماندهی آنها و دسترسی به آنها به روش های مفید نیاز دارند. این هدف CRMها – ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری – مانند Jetpack CRM.

کدام گرایش ها در لیست ما ممکن است برای فروشگاه شما بهترین باشند؟ آیا ما هیچ کدام را از دست دادیم؟ به ما خبر دهید!

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید