با یک محصول شگفت انگیز در دست و یک فروشگاه عالی ووکامرس، بازاریابی تنها چیزی است که مانع رشد فروش می شود. چه در تلاش برای دستیابی به مشتریان جدید یا تشویق مشتریان قبلی به خرید دیگری باشید، Pinterest فرصتی عالی برای فروشگاه شما فراهم می کند.
با این پسوند می توانید:
وب سایت خود را ادعا کنید: اطمینان حاصل کنید که نام برند شما در هر پینی که افراد از سایت شما ایجاد می کنند ظاهر می شود.
کاتالوگ WooCommerce خود را با Pinterest همگام کنید: به مشتریان اجازه دهید محصولات فروشگاه Pinterest شما را مرور کنند.
دکمه Save to Pinterest را اضافه کنید: به مشتریان اجازه دهید از محصولات شما پینهای کامل ایجاد کنند.
تگ Pinterest را نصب کنید: رویدادها و تبدیل ها را ردیابی کنید.
با کمی کار و ثبات، شما نیز می توانید در پینترست به موفقیت دست پیدا کنید. روی ایجاد محتوای مفید و مرتبط، طراحی تصاویر و ویدیوهای جذاب و بهینه سازی پین های خود برای کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید و در مسیر درست قرار خواهید گرفت.
از افزونه Pinterest for WooCommerce برای آپلود کاتالوگ خود استفاده کنید و از فرصت های ارگانیک برای کشف شدن توسط خریداران با ارزش حداکثر استفاده را ببرید. این افزونه فروشگاه WooCommerce شما را به Pinterest متصل می کند تا به مردم کمک کند فروشگاه تجارت الکترونیک شما را کشف کنند.
البته، شما همچنین می خواهید این امکان را برای بازدیدکنندگان و مشتریان سایت آسان کنید تا محتوای سایت شما را در حساب های Pinterest خود به اشتراک بگذارند. a اضافه کنید دکمه “Pin It”. به سایت شما و آنها می توانند همه چیز را از محصولات گرفته تا اینفوگرافیک، الهام از لباس و دستور العمل ها به اشتراک بگذارند. این یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید بدون صرف یک پنی است.
افزونه Pinterest برای WooCommerce به طور خودکار یک دکمه ذخیره را به تمام عکس های محصول شما اضافه می کند، بنابراین مشتریان می توانند با یک کلیک آنها را به تابلوهای خود اضافه کنند.
5. با مشاوره رایگان تبلیغات کسب و کار خود را توسعه دهید
به نظر می رسد که خرید آنلاین در پینترست متفاوت است. پینترست مکانی برای مرور و کشفی است که در زندگی واقعی به آن عادت دارید.
نیاز به راهنمایی کمی دارید؟ Pinterest نگاهی عمیق به آن ارائه می دهد ایجاد تبلیغات Pinterest.
3. به برنامه Merchant Verified بپیوندید
1. (ComScore، ایالات متحده، اوت 2021) 2. (Pinterest، تحلیل جهانی، سپتامبر 2021) و بیش از 5B جستجو شده است (Pinterest، تجزیه و تحلیل جهانی، آوریل 2021) 3. منبع: Reach3, US, Retail & CPG Path to Purchase در میان کاربران هفتگی Pinterest که محتوای خردهفروشی و CPG را در مقابل افراد در سایر پلتفرمهای اجتماعی ذخیره میکنند، آگوست 2021. 4. منبع: Dynata، ایالات متحده، 2021 خرید در مد و زیبایی در میان کاربران هفتگی Pinterest و مردم در سایر سیستم عامل ها، آوریل 2021. 5. منبع: Reach3، ایالات متحده، مسیر خردهفروشی و CPG برای خرید در میان کاربران هفتگی Pinterest که محتوای خردهفروشی و CPG را در مقابل افراد در سایر پلتفرمهای اجتماعی ذخیره میکنند، آگوست 2021. 6. منبع: Dynata برای Pinterest، مطالعه خرید با افرادی که از Pinterest هفتگی برای مد و زیبایی استفاده می کنند، در مقایسه با افرادی که از Pinterest استفاده نمی کنند. ایالات متحده، آوریل 2021 7. منبع: داده های داخلی Pinterest ایالات متحده، ژانویه تا دسامبر 2020
مثل این:
از افزونه Pinterest for WooCommerce برای اتصال کاتالوگ خود و نصب تگ Pinterest استفاده کنید. بازرگانان WooCommerce به طور خودکار برای عضویت در برنامه Verified Merchant در صورت رعایت Pinterest اعمال می شوند. دستورالعمل های بازرگان.
4. اشتراک گذاری مطالب خود را برای دیگران آسان کنید
سرمایهگذاری اندکی روی محبوبترین پینها یا تبلیغ یک رویداد یا محصول جدید میتواند یک استراتژی عالی برای تبدیل بازدیدها به فروش باشد. وجود دارد چندین فرمت تبلیغاتی و راه حل هایی که می توانید از آنها استفاده کنید، از جمله:
تبلیغات خرید: زمانی به خریداران دسترسی پیدا کنید که به احتمال زیاد اقدام کنند. تبلیغات خرید شامل جزئیات مفیدی مانند قیمت، در دسترس بودن محصول و نظرات است. اکنون تبلیغات خرید در سطوح خرید بیشتری در Pinterest ظاهر می شود (مثلاً جستجوی بصری).
تبلیغات مجموعه ها: این قالب همهجانبه از نمایش اسلاید و محتوای ویدئویی برای کمک به مردم برای خرید محصولات مشابه استفاده می کند. آنها برای ساختن سبدهای بزرگتر عالی هستند زیرا به مردم کمک می کنند محصولات بیشتری را که دوست دارند پیدا کنند.
راه حل های خودکار: تنظیمش کن و فراموشش کن. با پیشنهاد قیمت خودکار، Pinterest به صورت پویا پیشنهادات شما را در طول زمان تنظیم می کند تا حداکثر تعداد تبدیل را برای بودجه شما ارائه دهد. با بودجههای کمپین، راهاندازی سادهتر از همیشه است و نتایج بیشتری و کارآمدتر دریافت خواهید کرد.
هدف گذاری مجدد پویا: به افرادی برسید که نمیتوانند از فکر کردن به محصول شما دست بردارند و فقط به یک تلنگر دیگر نیاز دارند. شما می توانید بر اساس آنچه افراد در سایت شما به دنبال آن بودند یا آنچه در سبد خرید آنها وجود دارد، هدف گذاری مجدد کنید.
بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه جهانی در Pinterest وجود دارد. تنها در ایالات متحده، Pinterest هر ماه به 37٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده می رسد.1 Pinners (کاربران Pinterest) بیش از هفت میلیارد تابلو ایجاد کرده اند و هر ماه بیش از 330 میلیارد پین ذخیره کرده اند.2
را برنامه تجاری تأیید شده به خریداران کمک می کند تا مارک های معتبر را کشف و از آنها خرید کنند. پیوستن به آن رایگان است و کسب و کار شما را متمایز می کند.
آیا می خواهید یک پا را بالا ببرید؟ با افزونه Pinterest برای WooCommerce شروع کنید.
اما مهمتر از همه، خرید یک فعالیت برتر برای Pinners است.
هنگامی که کاتالوگ محصولات خود را آپلود می کنید، محصولات شما می توانند به صورت ارگانیک در همه مکان هایی که خریداران برای خرید می روند، از جمله خرید از جستجو، خرید از پین، خرید از تابلوی خود و موارد دیگر ظاهر شوند.
Pinterest یک موتور کشف بصری برای یافتن ایده هایی مانند دستور العمل ها، خانه و سبک الهام بخش و غیره است. ماموریت آنها این است که به همه الهام دهند تا زندگی مورد علاقه خود را ایجاد کنند.
از هر ده نفری که به صورت هفتگی از Pinterest استفاده می کنند، نه نفر موافق هستند که تجربه خرید آنها را افزایش می دهد.3
برای افرادی که در پینترست هستند، خرید یک روش زندگی است.
اگر در تبلیغات پینترست تازه کار هستید، ممکن است واجد شرایط حمایت از کمپین شخصی و رایگان باشید. بهترین نکات ما را برای رشد کسب و کار خود با استراتژی های خلاقانه، نکات کمپین و موارد دیگر دریافت کنید اینجا کلیک کنید.
از Pinterest نهایت استفاده را ببرید
هنگامی که کاتالوگ خود را آپلود کردید و برچسب را نصب کردید، فروشگاه را در Pinterest راه اندازی کرده اید و می توانید به مجموعه کامل راه حل های خرید دسترسی داشته باشید.
2. به طور موثر تبلیغ کنید
و وقتی چیزی را پیدا می کنند که دوست دارند، بیشتر خرج می کنند و خرید می کنند. خریداران در Pinterest در ماه دو برابر بیشتر از مردم در پلتفرم های دیگر هزینه می کنند.4 پینرهای هفتگی در مقایسه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی، هفت برابر بیشتر احتمال دارد بگویند که پینترست تأثیرگذارترین پلتفرم در سفر خرید آنها است.5
نحوه بازاریابی محصولات با Pinterest
1. راه اندازی فروشگاه
راه های زیادی برای بازاریابی آنلاین محصولات شما وجود دارد، از ایمیل گرفته تا رسانه های اجتماعی، تبلیغات پولی و موارد دیگر. پس چرا Pinterest را بخشی از استراتژی خود کنید؟
مردم دوست دارند با برندهایی که به آنها اعتماد دارند خرید کنند. افرادی که در پینترست هستند تقریباً 50٪ بیشتر به احتمال زیاد برای برندهای جدید باز هستند.6 و وقتی برندی را پیدا می کنند که دوست دارند، وفادارتر می شوند.
اما مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب می کنید، برای در نظر گرفتن اهداف، بودجه و مخاطبان خود وقت بگذارید. آیا می خواهید ترافیک را به فروشگاه خود هدایت کنید، مشترکین ایمیل به دست آورید یا مشتریان را تبدیل کنید؟ چقدر می خواهید در روز هزینه کنید؟ آیا می خواهید آگهی خود را بر اساس جنسیت، مکان یا علایق خاصی نمایش دهید؟ همه این عوامل نقش زیادی در موفقیت تبلیغ شما دارند.
همچنین نصب تگ Pinterest را فعال میکند که نتایج را اندازهگیری میکند و به شما کمک میکند از راهحلهای تبلیغاتی برای ارائه کنترل، دسترسی و تأثیر بیشتر استفاده کنید.
با میلیاردها پین در پینترست، همیشه ایده هایی برای الهام گرفتن خواهید یافت. وقتی پینهایی را که دوست دارید کشف کردید، آنها را در تابلوها ذخیره کنید تا ایدههای خود را مرتب نگه دارید و به راحتی پیدا کنید. همچنین می توانید پین ایجاد کنید تا ایده های خود را با افراد دیگر در Pinterest به اشتراک بگذارید. بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا Pinterest یک ابزار بازاریابی تجارت الکترونیک عالی است و چگونه می توانید از آن به طور موثر استفاده کنید.
مزایای کلیدی عبارتند از:
یک نشان انحصاری در نمایه و پینهای محصول شما که نشان میدهد نام تجاری شما بررسی شده است. میتوانید چشمهای خریداران را در زمانی که تصمیم میگیرند چه چیزی بخرند، جلب کنید، درست مانند فروشگاه مورد علاقهشان.
توزیع بهتر محصول در سطوح و تجربیات خرید. این امر محصولات شما را در مقابل افرادی قرار می دهد که به دنبال برندهای جدید هستند.
دسترسی به ویژگیهای انحصاری مانند جزئیات تاجر، برای نشان دادن ارزشهای برند خود و جوامعی که نمایندگی میکنید. خرید مبتنی بر ارزش هرگز برای مشتریان شما مهم نبوده است. برای مثال Gen Z حاضر است 60 درصد بیشتر برای یک محصول سازگار با محیط زیست هزینه کند.7