راهنمای بسته بندی تجارت الکترونیک 2022 | راهنمای مبتدی نهایی


راه‌حل‌های بسته‌بندی تجارت الکترونیک متعددی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، به این معنی که مطمئناً گزینه مناسبی برای محصولات خود پیدا خواهید کرد. ما برخی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های بسته‌بندی را در زیر فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم که چه زمانی ارسال محصولات شما.

جعبه های مقوایی راه راه

جعبه های مقوایی
جعبه های مقوایی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند و یکی از محبوب ترین روش های بسته بندی وسایل شما هستند.

جعبه های مقوایی راه راه محبوب ترین راه حل بسته بندی است که توسط مارک های تجارت الکترونیک در هر شکل و اندازه استفاده می شود.

همه ما قبلاً اقلامی را در پست بسته بندی شده در جعبه مقوایی دریافت کرده ایم و مزایای مختلفی از جمله قابل بازیافت، سبک بودن و محکم بودن دارند.

همچنین اگر به چیزی نیاز دارید که می تواند استحکام و دوام بیشتری داشته باشد، می توانید جعبه های مقوایی دو جداره را انتخاب کنید.

جعبه های مقوایی گزینه خوبی برای اقلامی با شکل نامشخص هستند که می توانند بسته بندی را دشوار کنند و همچنین اقلام با ارزشی مانند تلویزیون یا گوشی های هوشمند. یک جعبه مقوایی ساده آنچه در داخل بسته است را پنهان می کند و سطح دیگری از امنیت را به حمل و نقل شما اضافه می کند.

آنها همچنین ارزش پول خوبی دارند. جعبه های مقوایی معمولا یک راه حل بسته بندی ارزان هستند، به خصوص اگر مایل به خرید عمده هستید. اما اگر به شکل‌ها و اندازه‌های سفارشی نیاز دارید یا می‌خواهید لوگوی خود روی جعبه چاپ شود، قیمت می‌تواند شروع به افزایش کند.

اگر تصمیم به انتخاب جعبه های مقوایی دارید، مطمئن شوید که جعبه هایی را انتخاب کنید که اندازه مناسبی برای اقلام شما دارند. اگر جعبه‌هایی را انتخاب می‌کنید که خیلی بزرگ هستند، ممکن است لازم باشد برای محافظت از اقلام، پرکننده‌های بیشتری اضافه کنید، وزن و در نتیجه هزینه حمل و نقل را افزایش دهید.

میلرهای پر شده

پست گیر حباب دار
میلرهای حباب دار در طیف گسترده ای از رنگ ها متناسب با برند شما موجود هستند.

پست‌کننده‌های بالشتکی پاکت‌هایی هستند که دارای یک لایه محافظ اضافی در داخل هستند، اغلب پوشش حباب‌دار یا چیزی مشابه، تا ایمن‌تر و محکم‌تر شوند.

آنها راه حل مناسبی برای اقلام کوچکتر و ظریف مانند جواهرات، کتاب ها و سایر اقلام تخت هستند. اقلام دست ساز نیز غالباً در پستی های خالی ارسال می شوند.

گزینه های متعددی وجود دارد که می توانید در مورد لایه حفاظتی اضافه شده یکی را انتخاب کنید. در حالی که روکش حباب دار محبوب است، اما نسبت به کاغذ خرد شده گزینه ای کمتر سازگار با محیط زیست است که تضمین می کند بسته بندی شما کاملاً قابل بازیافت است.

پست‌های بالشتکی بسیار سبک وزن هستند، به این معنی که بسته‌بندی شما وزن زیادی به اقلام شما اضافه نمی‌کند و هزینه حمل و نقل را افزایش نمی‌دهد.

شما همچنین می‌توانید پست‌های بالشتکی را در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد گزینه مناسبی را برای بازتاب نام تجاری خود پیدا کنید.

بسته به موادی که برای ایجاد پست‌کننده‌های پرشده استفاده می‌شود، باید در نظر داشت که آنها همیشه در برابر آب و هوا مقاوم نیستند. ارسال‌کنندگان کاغذی ممکن است قبل از اینکه به مقصد برسند، در اثر بارش باران سقوط کنند و پاره شوند.

کیف و پاکت

کیسه های پلاستیکی
کیسه های پلاستیکی بهترین انتخاب برای بسته بندی لباس و لوازم جانبی هستند.

اگر اقلام شما کوچک هستند و به عنوان شکننده طبقه بندی نمی شوند، پاکت نامه ها، کیف ها و پست های پلی اتیلن همگی گزینه های خوبی برای بسته بندی هستند.

کیسه‌های پستی و پاکت‌های پلاستیکی بسیار سبک وزن هستند و در اندازه‌های مختلف وجود دارند، اما برای اقلام کوچک‌تر بهترین کار را دارند.

علیرغم ظاهر شدن آنها مانند یک گزینه ضعیف، آنها اغلب بسیار قوی هستند، به این معنی که شما نیازی به نگرانی در مورد پاره شدن آنها در حمل و نقل ندارید. حتی می‌توانید گزینه‌های قابل بسته‌بندی مجدد را نیز دریافت کنید، به این معنی که مشتریان شما نیز می‌توانند از بسته‌بندی مجدد استفاده کنند.

کیسه های پستی پلاستیکی به ویژه یکی از ساده ترین گزینه های بسته بندی برای افزودن برند شما هستند و گزینه های بی پایانی برای رنگ ها و طرح ها وجود دارد.

کیسه های پلاستیکی و پاکت ها نیز ضد آب هستند، بنابراین اقلام داخل آن بدون توجه به آب و هوا خشک می مانند. به همین دلیل، آنها یک گزینه عالی برای ارسال لباس و لوازم جانبی هستند.

بسته بندی سفارشی

بسته بندی سفارشی
بسته بندی سفارشی به شما این آزادی را می دهد که همه چیز را از شکل و اندازه گرفته تا رنگ و حتی نحوه باز شدن بسته های خود انتخاب کنید.

گزینه های بسته بندی سفارشی یک گزینه عالی برای سایت های تجارت الکترونیک است که می خواهند هر نقطه تماس مشتری منعکس کننده برند آنها باشد.

با بسته بندی سفارشی، می توانید یک تجربه جعبه گشایی واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنید و همه چیز را از نوع ظرف، طراحی و عملکرد برای خود انتخاب کنید.

جعبه ها یا کیف های سفارشی نیز راهی عالی برای افزایش اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی هستند. اگر کالایی در بسته‌بندی جالب یا خاطره‌انگیز وارد شود، مشتریان احتمالاً عکسی می‌گیرند و آن را در اینستاگرام آپلود می‌کنند. همه عاشق تحویل اینستا هستند!

این نوع بسته بندی تجارت الکترونیک همچنین به شما این امکان را می دهد که از ایمن بودن اقلام خود در طول حمل و نقل تا حد امکان مطمئن شوید زیرا می توانید شکل و اندازه دقیق مورد نیاز محصولات خود را انتخاب کنید.

تنها نقطه ضعف بسته بندی سفارشی هزینه آن است. بدون شک گران ترین گزینه بسته بندی است. با این حال، اگر بودجه کافی دارید، می تواند به عنوان یک تقویت کننده عالی برای استراتژی بازاریابی برند شما عمل کند.



منبع