در واقع، طیفی از اینفلوئنسرها – میکرو، ماکرو، نانو و مگا – وجود دارند که فقط منتظرند تا برند شما را به یک بخش درگیر و خاص از مخاطبان شما معرفی کنند. هنوز بهتره؟ از آنجایی که برخی از این تأثیرگذارها (مثلاً آنهایی که از انواع خرد هستند) پیروان کمتری دارند، ارزانتر میشوند – اگرچه اغلب به اندازه همتایان کلان خود در فضا نفوذ دارند.
نکته 6: استفاده از ابزارهای سئو مدیریت اعتبار آنلاین
برای اینکه رسانه های اجتماعی را به بخشی اساسی از استراتژی مدیریت شهرت آنلاین خود تبدیل کنید، مطمئن شوید که:
به طور منظم درگیر شوید با مخاطبان خود در تمام پلتفرمهای اجتماعی کسبوکارتان – پاسخ دادن به نظرات و لایک کردن نظرات، و همچنین پست کردن منظم.
مطالب را به اشتراک بگذارید از وبلاگ خود، یا مقالاتی که در آنها به صورت مثبت نشان داده شده اید، برای تشویق مشارکت.
وقتی صحبت از پرداختن به بازخوردهای نه چندان مطلوب می شود، سریع باشد – و حرفه ای باشید!
نکته 3: تشویق نظرات مثبت و رسیدگی به موارد منفی
چرا؟ زیرا انتشار محتوای جذاب، جذاب و آموزنده:
باعث ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان شما می شود – تثبیت نام تجاری خود به عنوان یک مرجع در فضا، برای نقل قول و تکیه در سراسر صنعت شما.
برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می کند – باعث میشود آنها بیشتر به اشتراک بگذارند و در مورد محتوای شما صحبت کنند.
رتبه شما را در نتایج موتورهای جستجو افزایش می دهد – به شما این امکان را می دهد که محتوای مربوط به نام تجاری خود را افزایش دهید خواستن حضور داشته باشید و محتوایی را که ندارید پایین بیاورید!
اطلاعات بیشتر
درباره عواملی که بر اعتبار وب سایت تأثیر می گذارد بیشتر بیاموزید – ما 30 عامل برتر را در راهنمای خود فهرست می کنیم!
برای ایجاد محتوای درجه یک به کمک نیاز دارید؟ نکات ما در مورد نوشتن برای وب را بررسی کنید
نکته 2: استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئو مدیریت شهرت
این ابزارها کار سختی را برای شما انجام میدهند: ردیابی اشارهها و بررسیهای برند شما در پلتفرمها و وبسایتها. چند موردی که ما توصیه می کنیم عبارتند از:
معتبر و شفاف بودن مشتریان از آن قدردانی میکنند و شما به دلیل ارتباطپذیر بودن، همدلی و – مهمتر از همه – انسان بودن، شهرت پیدا خواهید کرد!
میزبانی رویدادها و کارگاه های آموزشی که با صنعت شما و ارزش های برند شما همخوانی دارد.
به مشتریان وفادار خود پاداش دهید. چه از طریق رایگان عجیب و غریب، یک تخفیف یا معامله گاه به گاه، یا یک برنامه پاداشی باشد که به متعهدترین دنبال کنندگان شما برمی گردد، رفتار درست با بهترین مشتریان راهی عالی برای ایجاد روابط پایدار در جامعه شما است.
اطلاعات بیشتر
نکته 5: استفاده از اینفلوئنسرها و سفیران برند
البته باید به آن هم پاسخ دهید خوب بررسی ها نیز این نشان میدهد که شما بر همه چیز مسلط هستید و به زمانی احترام میگذارید که مشتریتان بازخورد درخشانی را برای شما گذاشته است.
نکته 4: ایجاد روابط با مشتریان و جامعه
هر کسی که در زمینه سئو مسلط باشد می داند که تولید محتوای با کیفیت بالا است را موثرترین ترفند برای رتبه بندی در گوگل – و تسلط بر SERP ها.
دیگه چی، 79% از مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها در عرض یک روز پس از تماس با رسانه های اجتماعی پاسخ دهند – که به این معنی است که واکنش سریع و با همدلی بسیار مهم است.
آیا آماده اید تا رویاهای مدیریت شهرت سئو خود را به واقعیتی عملی تبدیل کنید؟
البته این روزها برای اینکه افراد مهم درباره برند شما صحبت کنند نیازی به بودجه زیادی ندارید. و شما محدود به بزرگترین ستاره ها – راجر فدررز و کوین بیکنز جهان – نیستید تا در صنعت خود تأثیر بگذارید.
کلید اینجا آن کلمه جادویی است – یکدلی. بنابراین هنگام پاسخ دادن به نظرات منفی، سعی کنید همیشه خود را به جای مشتریان خود قرار دهید. نقاط درد، ناامیدی، ناامیدی آنها را درک کنید – سپس به شیوه ای آرام، مودبانه و دوستانه پاسخ دهید تا شک و تردید آنها را برطرف کنید. و راه حلی ارائه دهید که نه تنها آنها را راضی نگه می دارد، بلکه آنها را نیز حفظ می کند مشتری.
اما ایجاد محتوای با کیفیت است همچنین برای شهرت کسب و کار شما حیاتی است.
این در مورد این است که برند خود را بالاتر از مشتریان خود ندانید یا در یک صفحه جداگانه برای آنها وجود نداشته باشید. این در مورد تعامل با جامعه شما – تعامل با آنها و ایجاد ارتباطات پایدار است.
استراتژی سئو مدیریت شهرت شما باید حول همه چیزهایی باشد که در بالا به آن اشاره کردیم – از تعامل منظم با مخاطبان، پاسخ به نظرات مشتریان، تا ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت و کانال های اجتماعی شما.
نکات برتر ما را برای سئو مدیریت شهرت موثر بخوانید.
نکته 1: ایجاد محتوای با کیفیت
پرداخت یک رقم قابل تشخیص برای حمایت از محصولات و نام تجاری شما – چه در یک کمپین تبلیغاتی بازی کند، چه قرار دادن نام آنها در گواهی خدمات شما – یک ترفند قدیمی بازاریابی دیجیتال است.
در حالی که رسانه های اجتماعی ممکن است داشته باشند یک بار مکانی برای سازماندهی مهمانی ها و به اشتراک گذاری عکس های تعطیلات است، آمار نشان می دهد که اکنون، مردم بیشتر از آن به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد علاقه خود استفاده می کنند (و نه مارک های بسیار مورد علاقه).
وقتی نوبت به درک، نظارت و از همه مهمتر می رسد، در حال بهبود – شهرت آنلاین کسب و کار شما، رسانه های اجتماعی یک سلاح حیاتی در زرادخانه شما هستند.
متأسفانه، بررسیهای منفی جزئی از انجام تجارت هستند. اما اینکه مشتریان چگونه برند شما را درک میکنند، تنها بر روی آن نقدهای بد تاثیر نمیگذارد، بلکه به نحوه شما بستگی دارد پاسخ دادن به آنها.
اما اگر زمان یا منابع لازم برای انجام همه این کارها را ندارید، هنوز امیدی وجود دارد – و این به شکل ابزارهای مدیریت شهرت آنلاین است.