در نهایت، یک نوار جستجو را به منوی اصلی یا پاورقی خود اضافه کنید – جایی که بسیار قابل مشاهده است. می توانید از ابزاری مانند استفاده کنید جستجوی جت پک برای نمایش نتایج بیش از حد مرتبط، تصحیح خودکار اشتباهات املایی، و حتی به خریداران اجازه فیلتر کردن صفحات بر اساس دستهها، برچسبها، تاریخها و موارد دیگر.
6. رویکرد همهکانالی را اتخاذ کنید
اگر برای والدین یافتن اندازه، کالا یا دسته خاصی که می خواهند بخرند دشوار باشد، به جای دیگری می روند. با ساده و شهودی کردن ناوبری خود شروع کنید. فقط به چند مورد در منوی اصلی خود بچسبید، سپس صفحات ثانویه را در زیر لانه کنید تا بازدیدکنندگان با گزینه هایی که برای آنها کاربرد ندارد غرق نشوند.
کیف پولهای دیجیتال – مانند Apple Pay و Google Pay – فرآیند پرداخت را سریعتر میکنند و به خریداران این امکان را میدهند تا با استفاده از حسابی که از قبل دارند پرداخت کنند نه اینکه کارت اعتباری خود را جستجو کنند و تمام اطلاعات خود را وارد کنند. WooCommerce Payments به شما امکان می دهد تمام این روش های پرداخت را از طریق یک راه حل بدون درز بپذیرید.
خوب، پس اینها اعداد زیادی هستند. چگونه می توانید این داده ها را در فروشگاه آنلاین خود اعمال کنید؟ در اینجا هفت راه برای استفاده از روند خرید آنلاین در این فصل وجود دارد:
1. بر بررسی ها، اعتبارسنجی و اثبات اجتماعی تمرکز کنید
آمادهاید تا تلاشهای بازاریابی تعطیلات خود را آغاز کنید؟ با Klaviyo شروع کنید.
مثل این:
والدین در مورد محصولاتی که به فرزندان خود معرفی می کنند، گزینشگرتر می شوند و در کل هزینه کمتری برای سرگرمی می کنند. بنابراین وظیفه شما این است که آنها را متقاعد کنید که محصولات شما باید در لیست هدیه انحصاری آنها قرار بگیرند.
Klaviyo از بخش بازاریابی مراقبت می کند و به شما کمک می کند ایمیل های بسیار شخصی ارسال کنید، تلاش های بازاریابی خود را خودکار کنید و درباره مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
و برای کمک به والدینی که ممکن است یکباره هزینههای زیادی را خرج کنند، ممکن است بخواهید راهحلهایی را برای خریدهای بزرگتر بخرید و بعداً بپردازید. آنها می توانند اقلام خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند، اما شما لازم نیست نگران هیچ مسئولیتی باشید.
تلاش های بازاریابی تعطیلات خود را شروع کنید
اگر میخواهید در این فصل تعطیلات به والدین دسترسی پیدا کنید، باید آخرین روند خرید آنلاین را بدانید و تا حد امکان با نیازهای والدین ارتباط برقرار کنید. WooCommerce و Klaviyo اینجا هستند تا به شما کمک کنند.
خوب، برای شروع، والدین هزینه کمتری برای سرگرمی می کنند – 59٪ کمتر برای سرگرمی های داخلی و 70٪ کمتر برای سرگرمی های خارج از خانه.
ویر اطلاعات اضافی زیادی را در صفحات محصولات خود با جزئیات در مورد فناوری، ایمنی، ضمانتها و ویژگیهای واگنهای خود اضافه میکند. آنها همچنین در تصاویر و ویدیوها بسته بندی می کنند تا والدین بتوانند واقعاً آنچه را که ارائه می دهند تجسم کنند.
50 درصد از والدین معمولاً 250 تا 999 دلار برای هدایای تعطیلات خرج می کنند، اما 40 درصد بیش از 1000 دلار خرج می کنند که تقریباً بیشتر از هر جمعیت دیگری است که پاسخ داده اند.
چگونه فروشگاه انتخابی والدین در تعطیلات باشیم
با این حال، آنها در دسته های دیگر هزینه بیشتری می کنند:
غذا، نوشیدنی و مواد غذایی (58٪ بیشتر)
محصولات بهداشتی (57٪ بیشتر)
تناسب اندام (52٪ بیشتر)
جواهرات (50٪ بیشتر)
الکترونیک (48٪ بیشتر)
دقیقا چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
مجموعه های هدیه را انتخاب کنید. اقلام را بر اساس سن، علایق و غیره در مجموعه های هدیه قرار دهید تا کار را برای خریداران آسان کنید. اگر محصولات آشپزی برای کودکان می فروشید، یک «بسته لوازم ضروری»، «بسته ابزار برای کودکان نوپا» و «مجموعه دوستداران دسر» را ارائه دهید. یا اگر لوازم الکترونیکی میفروشید، ممکن است بستهای که شامل یک کیس و باتری است، بچینید.
ارائه خدمات بسته بندی هدیه بسته بندی محصولات خود تنها یک چیز دیگری است که می توانید از بشقاب مشتریان خود بردارید. میتوانید بستهبندی هدیه را بهعنوان یک افزودنی ارائه دهید و یا هزینهای ناچیز دریافت کنید یا آن را با سفارشهای بیش از مقدار مشخصی اضافه کنید.
اطلاعاتی در مورد اندازه و مواد تشکیل دهنده ارائه دهید. با ارائه نمودار اندازه، لیست مواد تشکیل دهنده و سایر اطلاعات مفید در صفحات محصول خود، به خریداران کمک کنید اندازه دقیق و محصول مورد نیاز خود را بدانند.
هشدارهای ذخیره مجدد و پیشسفارشها را ارائه دهید. اگر با هجوم مشتریان زیادی مواجه شوید، ممکن است SKUهای خاصی را تمام کنید. اعلانهای «بازگشت در انبار» را تنظیم کنید تا دقیقاً بدانند کالای مورد نظرشان چه زمانی در دسترس است. همچنین اگر میخواهید پیش از موعد برای یک محصول جدید سر و صدا ایجاد کنید، میتوانید پیشسفارشها را نیز فعال کنید.
فرآیند پرداخت را ساده کنید. تا جایی که می توانید خرید را سریع و ساده انجام دهید. فیلدهای غیر ضروری را حذف کنید. قابلیتهای ورود به سیستم اجتماعی را روشن کنید. همه چیز را در یک صفحه نگه دارید. کیف پول دیجیتال را بپذیرید درباره بهبود فرآیند سفارش تعطیلات خود بیشتر بیاموزید.
5. یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای خریداران آسان کنید
WooCommerce ابزارهای قدرتمندی را برای ساده کردن پرداخت، پذیرش انواع روش های پرداخت و یافتن محصولات مناسب فراهم می کند.
تعطیلات مخصوصاً برای والدینی شلوغ است که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، در حال حاضر به اندازه کافی مشغول هستند! عکسهای خانوادگی برای گرفتن، مهمانیها برای شرکت، بازیهای تعطیلات برای تماشا، خانههای شیرینی زنجفیلی برای ساختن، نمایشهای نورانی برای تجربه، غذا برای پختن وجود دارد – این فهرست همچنان ادامه دارد. بنابراین اگر بتوانید خرید هدایا را تا حد امکان آسان کنید، به احتمال زیاد در تجارت آنها برنده خواهید شد.
فرض کنید شما انواع اسباب بازی های آموزشی را می فروشید. میتوانید آن محصولات را بر اساس محدوده سنی مناسب برچسبگذاری کنید، سپس از دادههای خریدهای گذشته برای ارسال ایمیل به والدین کودکانی که در آن گروه هستند استفاده کنید. به هر حال، کسی که یک کودک یک ساله دارد، نمیخواهد فهرست بازیهای ویدیویی، لوازم جانبی دوچرخه، یا تخته دارت را از بین ببرد – اما والدین بچههای ده ساله دوست دارند!
تمام اطلاعاتی را که خریداران برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد محصولات شما نیاز دارند، ارائه دهید.
3. در تلاش های بازاریابی خود مشخص باشید
در طول فصل شلوغ تعطیلات، هر کاری می توانید انجام دهید تا مشتریان را در جایی که هستند ملاقات کنید. مردم انواع مختلف روش های پرداخت را ترجیح می دهند. برخی ترجیح می دهند با استفاده از کارت اعتباری پرداخت کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است دوست داشته باشند کالای خود را به صورت آنلاین رزرو کنند و هنگام تحویل گرفتن آن از فروشگاه شما به صورت نقدی پرداخت کنند.
تعطیلات می تواند زمان هیجان انگیزی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک باشد، به ویژه آنهایی که به والدین و فرزندانشان پاسخ می دهند. برای استفاده حداکثری از فصل، مهم است که مخاطبان خود را بشناسید و کارها را تا حد امکان برای آنها آسان کنید.
راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از تجارت الکترونیک چند کاناله بیشترین استفاده را ببرید، از جمله:
ارائه پشتیبانی درجه یک در همه کانال های شما.
یکپارچه سازی پرداخت ها به صورت آنلاین و غیرحضوری به طوری که همه خریدها به یک مشتری متصل می شوند.
بازگرداندن محصولات به صورت آنلاین و فروشگاهی را برای خریداران آسان می کند.
استفاده از CRM برای جمع آوری تمام اطلاعات و تاریخچه پیرامون هر مشتری.
ابزار بازاریابی تجارت الکترونیک، Klaviyo، یک نظرسنجی عمیق از خریداران انجام داد و اطلاعات ارزشمندی در مورد عادات خرید تعطیلات آنها در سال 2022 جمع آوری کرد.
برای جمع آوری نظرات، ارسال یک را در نظر بگیرید ایمیل درخواست بررسی پس از تحویل محصول به مشتری با Klaviyo، میتوانید ایمیلی را برنامهریزی کنید که چند روز پس از رسیدن سفارشها به درب منزل خریداران، به بچهها فرصت دهید تا با اسباببازیتان بازی کنند، لباسهایتان را بپوشند یا میانوعدهتان را بچشند. حتی میتوانید بهطور خودکار پیوندی را وارد کنید تا برای محصول خاصی که خریداری کردهاند نظر بدهید و این کار را برای مادران و پدران پرمشغله آسان میکند تا بازخورد خود را ارائه کنند.
2. به خریداران خود آموزش دهید
درباره تجارت الکترونیک چند کاناله بیشتر بدانید.
7. گزینه های خرید متعددی را ارائه دهید
تورم بر خریدهای تعطیلات در سراسر جهان تأثیر می گذارد، بنابراین جای تعجب نیست که 74 درصد از والدین گفتند که این امر بر تصمیم گیری های هزینه آنها تأثیر می گذارد. پس این چه معنایی برای فصل تعطیلات 2022 دارد؟
یک راه عالی برای انجام این کار، نمایش بازخورد مشتریان خوشحال در هر کجا که می توانید است. نظرات را در فهرست های محصولات و صفحات فرود برجسته کنید. مجلات، وبسایتها و نشریاتی را که محصولات شما را نشان میدهند به نمایش بگذارید. فید اینستاگرام خود را به فوتر خود اضافه کنید، با عکسهای باکیفیت از آیتمهایتان که توسط بچهها و والدین استفاده میشود.
همچنین می توانید فیلترهایی را به فروشگاه خود اضافه کنید تا به مشتریان کمک کنید تا انتخاب های خود را محدود کنند. Magna-Tiles دارای فیلترهایی برای برند، دسته بندی، قیمت، نوع محصول، علایق و رنگ ها.
بیایید نگاهی به روند خرید آنلاین امسال برای والدین بیندازیم و راه هایی را بررسی کنیم که می توانید از این داده ها برای به حداکثر رساندن فروش تعطیلات استفاده کنید.
وقتی صحبت از خرید تعطیلات به میان میآید، نیمی از والدین گفتند که همان مبلغی را که در سالهای گذشته خرج میکردند، خرج میکنند، در حالی که 32 درصد کمتر و 17 درصد بیشتر خرج میکنند – یک کیسه بسیار ترکیبی. بیشتر (42٪) هزینه ها را بین خرید آنلاین و حضوری تقسیم می کنند.
دادهها در تصمیمگیریهای مربوط به محصول، بیش از اینکه فقط مفید باشند، تلاشهای بازاریابی شما را هدایت میکنند تا بتوانید در سطح بالایی با مشتریان طنینانداز کنید. یکی از قویترین راههایی که میتوانید این کار را انجام دهید، تقسیمبندی است – گروههایی از مخاطبین که ویژگیهای مشترک خاصی دارند.
این فقط در مورد سن نیز صدق نمی کند. میتوانید فهرستهای ایمیل خود را بر اساس آخرین روند خرید آنلاین یا با ویژگیهایی مانند اندازه لباس، نوع آلرژن، مکان یا اندازه متوسط سفارش تقسیمبندی کنید. گزینههای اینجا تقریباً بیپایان هستند و به شما امکان میدهند در وقت مشتریان خود صرفهجویی کنید و در مورد نیازهای خاص آنها صحبت کنید.
رویکرد همهکانالی، تعاملات آنلاین و آفلاین را به هم متصل میکند تا مشتریان بتوانند خرید کنند و به طور یکپارچه در پلتفرمهای مختلف – در فروشگاه، سایت شما، در رسانههای اجتماعی و غیره خرید کنند. و از آنجایی که اکثر والدین قصد دارند خرید خود را بین حضوری تقسیم کنند. و آنلاین، این مهمتر از همیشه است.
اگر بیش از چند محصول دارید، آنها را بر اساس دادههای مربوط به روند خرید آنلاین در دستههایی دستهبندی کنید. حتی می توانید موارد مشابه را در چندین دسته قرار دهید تا کارها آسان تر شود. به عنوان مثال، می توانید کتاب ها را بر اساس ژانر، قالب و محدوده سنی گروه بندی کنید.
راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. پست های وبلاگ را منتشر کنید که تمام روش هایی را که بچه ها می توانند از اسباب بازی های شما بیاموزند را نشان دهد. کتاب الکترونیکی را با اطلاعاتی در مورد اهمیت بشقاب ها و فنجان های غیر سمی به اشتراک بگذارید. به سوالات متداول در صفحه پرسش و پاسخ پاسخ دهید.
در همین راستا، برای آموزش واقعی والدین در مورد اینکه چرا محصولات شما انتخابی عالی برای فرزندانشان هستند، وقت بگذارید. آیا همه آنها طبیعی هستند؟ آیا آنها به توسعه مهارت خاصی کمک می کنند؟ آیا آنها در این زمستان بچه ها را بیشتر گرم نگه می دارند؟ آیا آنها می توانند زندگی والدین را آسان تر کنند؟