زمان شروع پذیرش ارزهای دیجیتال در ووکامرس است


ارز دیجیتال. بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین، دوج کوین. برای بسیاری، این اصطلاحات ناآشنا با مفاهیم مبهم ترسناک باقی می مانند! اما، پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده در فروشگاه ووکامرس شما مزایای زیادی دارد و ما در این مقاله آن ها را برای شما شرح می دهیم.

همانطور که برخی از مشتریان ترجیح می دهند از کیف پول دیجیتال (Apple Pay، Google Pay و غیره) استفاده کنند، برخی دیگر ترجیح می دهند از ارز دیجیتال استفاده کنند و حتی به دنبال فروشگاه هایی هستند که آن را می پذیرند. با ارائه این گزینه، مخاطبان و پتانسیل خود را برای فروش افزایش می دهید.

اگر فرآیند دلهره‌آوری به نظر می‌رسد، خیالتان راحت می‌شود که بدانید لازم نیست در کریپتو متخصص شوید یا بدانید که چگونه تمام جزئیات فنی برای استفاده از آن کار می‌کنند. برخی راه‌حل‌ها حتی به شما این امکان را می‌دهند که پرداخت‌های رمزنگاری‌شده را به صورت خودکار به ارز دلخواه خود – مانند دلار آمریکا – تبدیل کنید تا هرگز از هیچ چیزی رد نشوید.

WooCommerce اخیراً با چندین سرویس پردازش پرداخت همکاری کرده است که به شما امکان می دهد رمزارز را در کنار سایر گزینه های پرداخت بپذیرید. برای یادگیری اصول رمزنگاری و نحوه استفاده از آن در فروشگاه خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رمزارز چیست؟

کریپتوکارنسی است تعریف شده است به عنوان “یک ارز دیجیتال که در آن تراکنش ها تایید می شود و سوابق آن توسط یک سیستم غیرمتمرکز با استفاده از رمزنگاری به جای یک مرجع متمرکز نگهداری می شود.” بیایید توضیح دهیم:

برای اکثر ارزها، مانند دلار آمریکا، کنترل در نهایت به یک منبع واحد، مانند بانک مرکزی، که مسئول تنظیم سیاست ها و تنظیم عرضه است، می رسد. منبع مرکزی تلاش می کند از این قدرت ها برای کاهش نوسانات عمده در ارزش پول برای حفظ اعتماد استفاده کند.

در حالی که ممکن است برای نظارت بر تراکنش‌های خاص امتیازاتی را برای مؤسسات کوچک‌تر – مانند یک بانک محلی – صادر کند، اما قدرت نهایی برای تأیید اینکه اسکناس دلاری که در دست دارید واقعاً ارزش یک دلار دارد به آن منبع مرکزی بازمی‌گردد.

بیت کوین و سایر ارزها در یک انبوه

برای کریپتو، به جای اینکه تمام قدرت در اختیار نهادهای متمرکز – مانند بانک‌های مرکزی یا دولت‌ها باشد – قدرت ایجاد، راه‌اندازی و اداره ارزهای دیجیتال توسط شبکه‌های رایانه‌ای مشترک است که هر کسی می‌تواند آن را اجرا کند.

این شبکه ها تراکنش ها را برای ایجاد شبکه های مالی و ارتباطات غیرمتمرکز اعلام، تأیید، پردازش و ایمن می کنند. این تراکنش ها از طریق یک فرآیند الگوریتمی پیچیده به نام رمزنگاری تأیید می شوند.

احتمالاً در مورد دو ارز رمزپایه محبوب شنیده اید: بیت کوین و اتریوم (که اغلب به آنها گفته می شود سکه). با این حال، ارزهای رمزنگاری شده اشکال و اندازه‌های زیادی دارند، با یک سایت معتبر 9500 ارز. برخی ارزش خاص خود را دارند که می تواند بسیار متغیر باشد. برخی دیگر به یک ارز سنتی یا فیات – معمولاً USD – متصل هستند و به عنوان شناخته می شوند استیبل کوین ها.

مشتریان با ارز دیجیتال چه چیزی می خرند؟

در حالی که بسیاری از مردم از ارز دیجیتال به عنوان نوعی سرمایه گذاری استفاده می کنند، تقریبا 80 درصد از مصرف کنندگان کریپتو از بیت کوین برای پرداخت آنلاین و فروشگاهی استفاده کنید. در نیمه اول سال 2021، ویزا گزارش کرد بیش از یک میلیارد دلار برای کارت‌های مرتبط با کریپتو هزینه شده است.

33.7 میلیون مالک ارز دیجیتال در ایالات متحده وجود دارد.

منبع: هوش درونی

آ مطالعه توسط PYMNTS و BitPay نشان می دهد که مصرف کنندگان از ارز دیجیتال برای طیف گسترده ای از انواع خرید استفاده می کنند. بازی‌های آنلاین و خرده‌فروشی وجود دارد که ممکن است انتظار آن را داشته باشید، اما بیش از 30 درصد از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نیز از آن برای خرید مواد غذایی استفاده می‌کنند. در همین مطالعه، 17 صنعت وجود داشتند که شاهد استفاده قابل توجهی از ارز دیجیتال برای پرداخت بودند – از وسایل نقلیه گرفته تا جواهرات، خدمات مالی، لوازم خانگی، خدمات گردشگری و مسافرتی و موارد دیگر.

پرداخت های کریپتو را بپذیرید – به ارز سنتی پرداخت کنید

در حال حاضر پردازشگرهای پرداخت کریپتو وجود دارند که به طور خودکار رمزنگاری شما را به ارز فیات تبدیل می‌کنند و ظرف چند ساعت آن را به بانک شما ارسال می‌کنند، این ویژگی که برخی از شرکای ووکامرس کریپتو ارائه می‌دهند.

با استفاده از این ویژگی، برای پذیرش آن به عنوان یک روش پرداخت، نیازی به خرید، نگهداری یا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال ندارید.

12 دلیل برای پذیرش ارز دیجیتال در فروشگاه خود

فروشگاه‌ها باید همیشه تلاش کنند تا هم محصولات و خدماتی را ارائه دهند که برای بازار هدفشان جذاب باشد و هم معاملات را ایمن، ساده و روان انجام دهند. همانطور که افزودن کیف پول های دیجیتال و روش های پرداخت جایگزین مانند پی پال باعث راحتی بسیاری از مشتریان می شود، ارائه ارز دیجیتال نیز همین کار را انجام می دهد. همچنین می تواند شما را از رقبا متمایز کند و مجموعه مشتریان بالقوه شما را افزایش دهد.

ارزهای دیجیتال همچنین طیف گسترده ای از مزایای مدیریتی و امنیتی را برای خود بازرگانان ارائه می دهند. بیایید به 12 دلیل برای شروع پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه خود نگاهی بیندازیم:

1. شما می توانید از هر کسی، در هر مکان و در هر زمان پرداخت دریافت کنید.

چرا؟ زیرا ارزش یک ارز دیجیتال در سراسر جهان یکسان است. این به ویژه برای مشاغل بین المللی یا بازرگانانی که کالاها و خدمات دیجیتالی را می فروشند و برای دسترسی به بازارهای جهانی نیازی به راه اندازی لجستیک حمل و نقل ندارند مفید است.

مردی که در حال دوچرخه سواری به تلفن خود نگاه می کند

2. نیازی به نگرانی در مورد ارزهای پیشنهادی، معامله با نرخ ارز خارجی یا مدیریت خزانه های بین المللی نیست.

اگر ترجیح می‌دهید رمزارز را به‌عنوان رمزنگاری نگه دارید – به جای تبدیل و تسویه خودکار آن – می‌توانید از آن برای پرداخت‌های بین‌المللی به پیمانکاران و تأمین‌کنندگان با همان کارمزد و سرعت کم استفاده کنید.

3. به یک پایگاه مشتری بزرگ و رو به رشد دسترسی خواهید داشت.

تخمین زده می شود که بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند و 46 میلیون آمریکایی به تنهایی بیت کوین را امتحان کرده اند. را اکثر کاربران کریپتو بین 18 تا 35 سال سن دارند. این تعداد مشتریان بالقوه زیادی است!

انتظار می‌رود که بازار با حجم پرداخت‌های رمزنگاری پیش‌بینی‌شده رشد کند بیش از سه برابر تا سال 2030

4. می توانید مشتریان را از رقبا تبدیل کنید.

را مصرف کنندگان رمزارز ایالات متحده مطالعه نشان داد که بیش از 25 درصد از مصرف‌کنندگان بازرگانی را ترجیح می‌دهند که ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند و 32 درصد از افراد هزاره می‌گویند که احتمالاً «بسیار» یا «بسیار» به تاجری تغییر می‌دهند که رمزارز را می‌پذیرد.

5. احتمالاً مقادیر متوسط ​​سفارش خود را افزایش خواهید داد.

مشتریان کریپتو تمایل دارند بیشتر خرج کنند – به ویژه برای کالاها و خدمات لوکس – با یکی از گزارش‌ها مبنی بر اینکه سفارشات رمزنگاری شده دو برابر مقدار متوسط.

6. Crypto اکنون یک اکوسیستم بالغ است.

ادغام های عالی WooCommerce با ارائه دهندگان پرداخت رمزنگاری معتبر وجود دارد که هر کدام دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد و خاص تاجر هستند. مشتریان بیش از 10 میلیارد دلار معاملات هر روز بین یک میلیون آدرس فعال تنها در شبکه های بیت کوین و اتریوم.

7. تسویه حساب های سریع تری را خواهید دید.

به جای چند روز انتظار با پردازنده های سنتی، ظرف چند ساعت (یا حتی فورا!) به بانک یا کیف پول رمزنگاری خود پرداخت کنید.

8. از کارمزد تراکنش کمتر لذت ببرید.

پردازنده‌های کریپتو معمولاً حدود 1% در مقایسه با 2.5% + برای پردازنده‌های پرداخت سنتی شارژ می‌کنند.

9. حفاظت پس از شارژ را دریافت کنید.

چیزی به نام استرداد وجه در کریپتو وجود ندارد، بنابراین وقتی پول خود را دریافت کردید، می توانید روی آن حساب کنید. البته، حل و فصل اختلافات مشتریان هنوز مهم است – و برخی از آنها وجود دارد منابع بزرگ برای کمک به آن – اما کریپتو شما را در کنترل وضوح قرار می دهد.

10. کنترل بازپرداخت را حفظ کنید.

هیچ ویژگی بازپرداخت خودکار در کریپتو وجود ندارد. بنابراین این کاملاً به شما بستگی دارد که چه زمانی و چگونه بازپرداخت را صادر کنید. مانند بازپرداخت وجه، این بدان معنا نیست که شما نیازی به بازپرداخت وجه به مشتریان ندارید – فقط شما را تحت کنترل مستقیم قرار می دهد.

11. پیشنهاد خرید بومی دارایی های کریپتو.

NFT ها (و سایر دارایی های رمزنگاری شده) می توانند جریان های درآمدی جدید و هیجان انگیز و سودآوری را برای بازرگانان ارائه دهند. پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده اولین گام برای کشف این فرصت های جدید است.

12. کنترل مستقیم وجوه خود را در دست بگیرید.

گاهی اوقات ارائه دهندگان پرداخت حساب یک تاجر را به حالت تعلیق در می آورند یا لغو می کنند. دلایل موجه زیادی وجود دارد، اما برای بازرگانان، ممکن است اشتباه به نظر برسد. در مقابل، با کریپتو، شما تنها مسئول سرمایه خود هستید.

بازرگانان به مشتریان خود گوش می دهند و معتقدند که بسیاری علاقه زیادی به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت دارند. اکثر بازرگانان فکر می کنند که علاقه مشتری در سال آینده افزایش خواهد یافت و نزدیک به 75٪ برنامه هایی را برای پذیرش پرداخت های استیبل کوین گزارش کردند. تقریباً همین درصد از برنامه‌های خود برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال، هر دو در 24 ماه آینده خبر دادند.

منبع: دیلویت

تصمیم درست برای فروشگاه خود بگیرید

هر موقعیتی متفاوت است و اگرچه اطلاعات ارزشمندی را ارائه کرده‌ایم، تصمیم گیری در مورد آینده فروشگاه به عهده بازرگانان است. ما متخصص مالی یا حقوقی نیستیم، بنابراین بازرگانان باید با مشاوران واجد شرایط و مورد اعتماد خود مشورت کنند.

آیا مشتریان شما به پرداخت با رمزارز ابراز علاقه کرده اند؟ آیا تاجران دیگر را دیده اید که از گزینه های پرداخت رمزنگاری استفاده می کنند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

برای سفارشی کردن فروشگاه خود به بازار افزونه ها مراجعه کنید



منبع