ایجاد یک تبلیغ واقعاً آسان است – روی دکمه پست در صفحه اصلی کلیک کنید، دسته بندی خود را انتخاب کنید، برخی از جزئیات را پر کنید، عکس اضافه کنید، و دیگر خاموش می شوید. از جستجوی کارمندان در Geebo دوری کنید – آنها برای هر آگهی استخدام حداقل 75 دلار دریافت می کنند.
شماره 10. تبلیغات طبقه بندی شده
ارسال یک آگهی واقعا آسان است – حتی ساده تر از eBay زیرا مجبور نیستید اطلاعات مالی کسب و کار را تأیید یا ارائه دهید. به سادگی روی لینک کلیک کنید و شروع کنید بلافاصله..
مرز ها یکی دیگر از سایت های طبقه بندی شده با تفاوت است – ایمنی USP در Geebo است. Geebo فروشندگان خود را فراهم می کند لیستی از کلاهبرداری های رایج برای حفاظت و آموزش اگرچه آنها یک تیم کوچک متشکل از سه نفر در دفتر خود دارند، اما موفق می شوند 2.5 میلیون بازدید از صفحه در ماه داشته باشند.
در Yelp نمایه خود را ثبت می کنید و تا حد امکان اطلاعات کسب و کار خود را پر می کنید. می توانید از شبکه خود بخواهید که نظرات صادقانه را نیز در نمایه شما اضافه کند. در طرح رایگان، میتوانید به پیامها و نظرات پاسخ دهید.
Google به شما امکان می دهد آزادانه با پست کردن نمایه کسب و کار خود در جستجوهای Google و Google Maps تبلیغ کنید. این یک پلتفرم موفق است – نمایه کسب و کار Google به این معنی است که شما 2.7 برابر بیشتر احتمال دارد توسط کاربران Google معتبر شناخته شوید، به علاوه شانس شما برای بازدید مشتریان از سایت شما افزایش 70%، و آنها 50٪ بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند. آمار قابل توجهی در واقع!
#9. مرز ها
مشاوره از کارشناسان
نکته بالا: مهم نیست که کدام پلتفرم را انتخاب می کنید و محصولات خود را چقدر محلی می کنید، همیشه مطمئن شوید که تبلیغات شما با کلمات کلیدی/SEO بهینه شده است.
ولی اگه بفروشی اقلام یکبار مصرف و ترجیح می دهند به صورت محلی بفروشند، این گزینه خوبی برای شماست. برای راهاندازی، روی Marketplace در بالا یا پایین صفحه کلیک کنید و به دستهها نگاهی بیندازید. پس از آماده شدن، روی گزینه پروفایل کلیک کنید و مشخصات و اطلاعات خود و محصولاتتان را پر کنید. مانند Craigslist، بهترین عملکرد را در محلی دارد. این واقعا رایگان است.
#7. گامتری
برای تبلیغات رایگان خود محدودیتی خواهید داشت و پس از فروش، هزینه ارزیابی نهایی از شما دریافت خواهد شد. این نرخ بستگی به این دارد که شما یک فهرست خصوصی هستید یا یک تجارت.
#6. اودل
#2. نمایه کسب و کار Google (Google برای کسب و کار من سابقاً)
Craigslist ارائه می دهد انجمن تبلیغات که شما را در مورد همه چیزهایی که باید انجام دهید، از جمله نحوه نوشتن تبلیغات موثر Craigslist و نحوه یافتن پست خود را به شما آموزش می دهد. هنگامی که تبلیغ می کنید، با انتخاب “پست جدید” شروع می کنید. سئو را در تبلیغ خود، کلمات کلیدی در عنوانی که توجه را جلب می کند، محتوای بصری در صورت امکان، و دلایلی برای فروش کمک کنید.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: بصری در تبلیغات (اینفوگرافیک، عکس های خوب و ویدیو) همیشه تعامل را بهبود می بخشد. اما توضیحات عکس و متن جایگزین را فراموش نکنید محتوای خود را در دسترس قرار دهید برای مشتریان کم بینا آنها می خواهند شما و محصولاتتان را نیز پیدا کنند!
اگر چه گامتری در بریتانیا محبوب تر از ایالات متحده است، در حال افزایش است. اگر به پایداری و دوچرخه سواری علاقه دارید، یا اگر دوست دارید چانه بزنید، این پلتفرم برای شما مناسب است. این برای اقلامی که به صورت محلی فروخته میشوند بهترین است – در واقع، فروش بینالمللی میتواند دشوار باشد، زیرا وبسایت Gumtree به طور خودکار به مکان کاربر باز میگردد، بنابراین افراد خارج از ایالات متحده برای یافتن آگهی شما با مشکل مواجه خواهند شد.
فروش در eBay مانند یک سایت حراجی عمل می کند (البته شما این امکان را دارید که خارج از حراج نیز بفروشید). در حالی که فهرست خود را ایجاد می کنید، این را به خاطر بسپارید کلمات کلیدی هدفمند حیاتی هستند. میتوانید از صفحه فهرست بهعنوان فضای خالی برای برند خود استفاده کنید – رنگهای پسزمینه، حتی یک پاراگراف یا پیوند به کسبوکارتان را معرفی کنید.
بازار فیسبوک استفاده از آن آسان است و ماهانه 1 میلیارد نفر مخاطب را به همراه می آورد که زمان زیادی را در این پلتفرم می گذرانند. این برای مشاغلی نیست که کالاها و خدمات لوکس یا گران قیمت می فروشند. بازار مانند یک مغازه صرفه جویی دیده می شود و مقدار زیادی رقابت وجود دارد.
مشاوره از کارشناسان
نکته بالا: ایمنی خود را بالاتر از هر چیز دیگری نگه دارید. تحقیق خود را در مورد کلاهبرداری در پلتفرم هایی که استفاده می کنید انجام دهید. در صورت ملاقات با مشتری، هر زمان که ممکن است یک مکان عمومی را انتخاب کنید و به مردم اطلاع دهید که کجا می روید.
برای اینکه به شما کمک کند ایده بهتری در مورد اینکه چه سایتی برای شما بهتر کار می کند، در اینجا 10 تا از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان و دلیل کارکرد آنها را معرفی می کنیم.
#1. بازار فیسبوک
در نگاه اول Oodle یک مکان عالی برای لیست های طبقه بندی شده ساده و محلی است. اما خیلی بیشتر از این به ارمغان می آورد. آیا آن شخص را در زندگی خود می شناسید که شما را با انواع مختلفی از افراد آشنا می کند؟ اودل است. یک رابط این کار با عدم پذیرش مستقیم تبلیغات، بلکه با نمایه سازی و نمایش تبلیغات شما در یک مکان کار می کند.
مشتریان میتوانند اعلانها را تنظیم کنند، بنابراین اگر تبلیغ شما با آنچه که آنها جستجو میکنند مطابقت داشته باشد، هر دوی شما خوش شانس خواهید بود. مانند بسیاری از سایتهای دیگر، از معاملات محلی حمایت میکند، اما همچنان میتوانید به مناطق دیگر بفروشید.
eBayسایت بسیار محبوبی است که به خود می بالد 135 میلیون eBay مشتریانی که 1.7 میلیارد فهرست را مرور می کنند. محبوب ترین دسته ها الکترونیک (و لوازم جانبی الکترونیکی)، خودرو، سلامت/زیبایی و ورزش/خارج از منزل هستند. و اگر در سطح بینالمللی بفروشید، عملکرد بهتری خواهید داشت – 50 درصد از درآمد ناخالص خرید آن از فروش بینالمللی حاصل میشود.
#4. فریاد زدن
همه تبلیغات رایگان با تحقیق در مورد شرایط و ضوابط سایت، آنچه می فروشید و مخاطبان هدف شما شروع می شود. محصولات شما چه دستههایی را در خانه احساس میکنند؟ تبلیغات رقبای شما (چه خوب و چه زشت) چگونه است؟
تبلیغات طبقه بندی شده یک استارتاپ کوچک است که توسط 20 نفر با 3 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه اداره می شود. به طور مشابه با Craigslist اجرا می شود – یک ثبت نام و پست ساده. مشتریان محصول شما را جستجو می کنند و تبلیغات و همچنین لیست ها ظاهر می شوند. همچنین می توانید یک پیوند به وب سایت خود اضافه کنید و فرم های تماس را برای ارتباط بهتر ارائه دهید.
تبلیغات رایگان Gumtree به لیست های 60 روزه، توضیحات طولانی تر، عکس های بیشتر اجازه می دهد و می توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ویرایش کنید. پس از ثبت نام و تنظیم اولین تبلیغ خود، یک مدیر حساب نیز دریافت خواهید کرد.
یک حساب تجاری راه اندازی کنید google.com/business و پروفایل خود را بسازید تمام جزئیات را پر کنید، به وب سایت خود پیوند دهید و به افزودن پست ها ادامه دهید. این کاملا رایگان است – هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد.
#3. Craigslist
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: همیشه در هر سایت تبلیغاتی دقت لازم را انجام دهید. UX بسته به مدیریت و مشتریان تغییر می کند. نظرات را بخوانید (مانندی که در Trustpilot میبینید)، و با کسبوکارهای غیرمرتبط با شما که از سایت استفاده میکنند صحبت کنید تا نظرات آنها را نیز دریافت کنید.
کلمات کلیدی/سئو و یک عنوان خوب مورد توجه قرار می گیرد. تبلیغات شما به مدت 60 روز باقی می ماند و اگر در مکان مناسبی باشید کاملا رایگان است (همیشه ابتدا بررسی کنید!).