صفحات پرداخت تجارت الکترونیک | بهترین نمونه ها برای سال 2022

طراحی صفحه پرداخت خود را تا حد امکان ساده نگه دارید تا فرآیند پرداخت برای مشتریان آسان شود.

گاهی اوقات یک کاربر می خواهد سفارش خود را پس از رسیدن به صفحه پرداخت سفارشی کند. دادن فرصت به آنها برای ویرایش مقادیر، اندازه یا رنگ سفارش، از خطر خروج مشتریان از سایت شما جلوگیری می کند.

اطلاعات بیشتر

افراد بیشتر و بیشتری خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه را انتخاب می کنند، به این معنی که به لطف یک صفحه پرداخت ضعیف بهینه سازی شده، نمی توانید آنها را از دست بدهید.

سفارش ویرایش ها

بیشتر پیدا کن نکات بهینه سازی صفحه را بررسی کنید در مقاله کامل گام به گام ما!



منبع

اگر مشتری تا صفحه تسویه حساب شما پیش رفته باشد، مشخصاً کاری را درست انجام داده اید. جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی شما موفقیت آمیز بوده است، اکنون فقط باید مطمئن شوید که آنها را در آخرین مانع از دست ندهید.

سعی کنید از درخواست اطلاعات زیاد از آنها غافل نشوید – به اصول اولیه مانند نام، آدرس، ایمیل و جزئیات پرداخت پایبند باشید.

وارسی میهمان

همیشه به مشتریان این امکان را ارائه دهید که به عنوان مهمان از خانه خارج شوند تا مطمئن شوید که عادت آنها را از دست نمی دهید.

سیگنال های اعتماد

سیگنال های اعتماد راهی عالی برای ایجاد احساس امنیت در کاربران برای تحویل دادن داده های حساس برای خرید هستند. همیشه بخشی را اضافه کنید که مشخص کند داده های مشتری را ایمن و ایمن نگه می دارید.

حداقل حواس پرتی

برای کمک به شما، در زیر برخی از عناصر مهم را فهرست کرده‌ایم که یک صفحه پرداخت خوب را برای شما ایجاد می‌کنند تا در سایت تجارت الکترونیک خود اعمال کنید.

طراحی ساده

یک راه عالی برای اطمینان از اینکه حواس مشتریان خود را پرت نمی کنید، استفاده از نقشه حرارتی است. نقشه های حرارتی به شما این امکان را می دهد که تعاملات بازدیدکنندگان را در وب سایت خود و مناطقی که بیشتر روی آنها کلیک می کنند، ردیابی کنید.

این به شما این شانس را می دهد که ببینید آیا چیزی در صفحه پرداخت وجود دارد که حواس آنها را از تکمیل خرید منحرف می کند.

بهینه سازی موبایل

درست مانند بقیه وب سایت شما، داشتن یک صفحه پرداخت بهینه شده برای موبایل ضروری است.

حواس پرتی را به حداقل برسانید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند فرآیند پرداخت را به درستی انجام دهند.

وادار کردن مشتریان به ایجاد حساب کاربری برای تسویه حساب یک راه مطمئن برای وادار کردن آنها به ترک سبد خرید و ترک فروشگاه آنلاین شما است.