صفحات پرداخت تجارت الکترونیک | بهترین نمونه ها برای سال 2022

بیشتر پیدا کن نکات بهینه سازی صفحه را بررسی کنید در مقاله کامل گام به گام ما!



منبع

سعی کنید از درخواست اطلاعات زیاد از آنها غافل نشوید – به اصول اولیه مانند نام، آدرس، ایمیل و جزئیات پرداخت پایبند باشید.

وارسی میهمان

درست مانند بقیه وب سایت شما، داشتن یک صفحه پرداخت بهینه شده برای موبایل ضروری است.

سیگنال های اعتماد راهی عالی برای ایجاد احساس امنیت در کاربران برای تحویل دادن داده های حساس برای خرید هستند. همیشه بخشی را اضافه کنید که مشخص کند داده های مشتری را ایمن و ایمن نگه می دارید.

حداقل حواس پرتی

وادار کردن مشتریان به ایجاد حساب کاربری برای تسویه حساب یک راه مطمئن برای وادار کردن آنها به ترک سبد خرید و ترک فروشگاه آنلاین شما است.

یک راه عالی برای اطمینان از اینکه حواس مشتریان خود را پرت نمی کنید، استفاده از نقشه حرارتی است. نقشه های حرارتی به شما این امکان را می دهد که تعاملات بازدیدکنندگان را در وب سایت خود و مناطقی که بیشتر روی آنها کلیک می کنند، ردیابی کنید.

افراد بیشتر و بیشتری خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه را انتخاب می کنند، به این معنی که به لطف یک صفحه پرداخت ضعیف بهینه سازی شده، نمی توانید آنها را از دست بدهید.

سفارش ویرایش ها

حواس پرتی را به حداقل برسانید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند فرآیند پرداخت را به درستی انجام دهند.

گاهی اوقات یک کاربر می خواهد سفارش خود را پس از رسیدن به صفحه پرداخت سفارشی کند. دادن فرصت به آنها برای ویرایش مقادیر، اندازه یا رنگ سفارش، از خطر خروج مشتریان از سایت شما جلوگیری می کند.

اطلاعات بیشتر

طراحی صفحه پرداخت خود را تا حد امکان ساده نگه دارید تا فرآیند پرداخت برای مشتریان آسان شود.

برای کمک به شما، در زیر برخی از عناصر مهم را فهرست کرده‌ایم که یک صفحه پرداخت خوب را برای شما ایجاد می‌کنند تا در سایت تجارت الکترونیک خود اعمال کنید.

طراحی ساده

همیشه به مشتریان این امکان را ارائه دهید که به عنوان مهمان از خانه خارج شوند تا مطمئن شوید که عادت آنها را از دست نمی دهید.

سیگنال های اعتماد

اگر مشتری تا صفحه تسویه حساب شما پیش رفته باشد، مشخصاً کاری را درست انجام داده اید. جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی شما موفقیت آمیز بوده است، اکنون فقط باید مطمئن شوید که آنها را در آخرین مانع از دست ندهید.

این به شما این شانس را می دهد که ببینید آیا چیزی در صفحه پرداخت وجود دارد که حواس آنها را از تکمیل خرید منحرف می کند.

بهینه سازی موبایل