فروشگاه‌های آجر و ملات در مقابل ظهور تجارت الکترونیک

بر خلاف توسعه معمولی آجر و ملات، باز کردن یک فروشگاه آنلاین بسیار مقرون به صرفه تر است. گسترش به دنیای دیجیتال تجارت مستلزم حداقل هزینه های سربار است. در مورد ایجاد وب سایت شما برای انجام این کار نیازی به استخدام برنامه نویس نیست. پلت فرم تجارت الکترونیک مناسب باید تمام خدمات و منابع مورد نیاز برای ساخت وب سایت خود را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهد، مهم نیست چقدر دانش دارید.

اطلاعات بیشتر



منبع

در سال 2022 و بعد از آن، ما پنج آمار برتر آجر و ملات را جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما را در جریان قرار دهیم. این موارد به شما کمک می‌کند گرایش‌هایی را که ارزش اعمال کردن در فروشگاهتان را دارند، شناسایی کنید.

  1. 94% مشتریان در حال بازگشت به فروشگاه های فیزیکی هستند – در سال 2022، ایالات متحده شاهد افزایش خریدارانی بود که برای خرید حضوری به آجر و ملات بازگشتند. از زمان رونق خرید آنلاین همه‌گیر، بخش کوچکی باقی می‌ماند که فقط به صورت آنلاین خرید می‌کنند.
  2. در ایالات متحده بیش از یک میلیون فروشگاه آجر و ملات در مقایسه با 1.8 میلیون فروشگاه آنلاین وجود دارد – این نشان می‌دهد که حتی بیشتر کسب‌وکارها احتمالاً تلاش می‌کنند هم حضور فیزیکی و هم یک کانال تجارت الکترونیک برای افزایش سود داشته باشند. همچنین تعداد کسب و کارهای آنلاین بیشتری نسبت به فروشگاه های فیزیکی در ایالات متحده وجود دارد، احتمالاً به این دلیل که شروع آنلاین ارزان تر است.
  3. در فروشگاه هزینه در حال افزایش است 8 درصد سال به سال از مارس 2022 – در مقایسه با 5 درصد در ابتدای سال 2021، فروش آجر و ملات در حال افزایش است.
  4. سه نفر از چهار مصرف کننده در ایالات متحده خرید آنلاین و فروشگاهی انجام می شود – چه چیزی بیشتر این است که 29٪ خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه است. در حالی که 45 درصد از رسانه های اجتماعی برای بررسی و خرید محصولات استفاده می کنند.
  5. یک سوم از مشتریان به خرده فروشانی که فقط آنلاین کار می کنند اعتماد ندارند – از 4400 بزرگسال آمریکایی مورد بررسی، 1496 نفر گفتند که به برندهایی که فقط در تجارت الکترونیک حضور دارند اعتماد ندارند!

چگونه از فروشگاه آجر و ملات خود به طور کامل استفاده کنید

راه هایی برای بهره مندی از مزایای فروشگاه آجر و ملات، راه هایی برای پایین نگه داشتن هزینه ها و خرج بیشتر مشتریان وجود دارد. برخلاف یک فروشگاه آنلاین، شما به فضای فیزیکی نیاز دارید که قصد دارید آن را با اقلام مارک خود تجهیز کنید.

اول، گروه بندی چندین محصول مرتبط می تواند کاربردهایی را برای محصولات پیشنهاد کند. به عنوان مثال، بسته بندی مواد مختلف آشپزخانه ممکن است به عنوان مقدمه ای برای صحنه آشپزی منطقه و توصیه آشپزی باشد. به طور مشابه، فروش یک محصول با یک سرویس ممکن است اعتماد مصرف کننده کافی را برای بیرون راندن آن دستگاه از قفسه ها القا کند. علاوه بر این، بسته‌بندی جذاب محصول ممکن است به هوس یک فرد خارجی که قبلاً کالا را ندیده است، جذاب باشد. در خارج از مناطق خاص، حتی بسیاری از شرکت های بزرگتر نیز تازگی دارند. به جای ویسکانسین، از آنجا دلمه پنیر تازه یا تگزاس به جای فلفل چیلی به سبک سینسیناتی بخرید. بازدیدکنندگان کنجکاو که قبلاً چنین محصولی را ندیده اند ممکن است با بسته بندی خلاقانه جذب شوند.

5 بهترین آمار تجارت الکترونیک

سلیم بنادل موسس Storm Internet Limited است که یک ارائه دهنده هاست برنده جایزه است و دارای متخصصان امنیت داده است.

چیزی به سادگی داشتن دکوراسیون فروشگاهی که با سلیقه با بسته بندی محصول یا دیوارهای شما مطابقت دارد در طرح رنگی یکسان، راه خوبی برای برجسته شدن به عنوان یک برند است. همچنین باید چیدمان مغازه خود را در نظر بگیرید – مشتریان شما به طور طبیعی به کجا جذب می شوند؟ و چه فضایی برای تشویق به خرید ایجاد خواهید کرد؟

اگر توانایی پرداخت هزینه اجاره یک فروشگاه را ندارید، شاید بخواهید از کسب و کاری استفاده کنید که به شما کمک می کند یک فروشگاه پاپ آپ اجاره کنید. این برای کارآفرینان مدرنی که به صورت آنلاین می فروشند عالی است، اما می خواهند به مشتریان این فرصت را بدهند تا محصول را آزمایش کنند.

سازندگان وب سایت دوست دارند Wix و فضای مربعی می تواند وب سایت هایی با طراحی حرفه ای، با ویژگی های فروش فراوان، به علاوه ابزارهای بازاریابی و سئو را به شما ارائه دهد تا محصولات شما در گوگل دیده شود.

اما در سال گذشته شاهد رونق دوباره فروشگاه آجر و ملات بودیم، به طوری که بسیاری از مردم نه تنها به دنبال یک تجربه خرید لذت بخش، بلکه بیشتر به دنبال یک تجربه خرید منحصر به فرد برای زمان و هزینه خود هستند.

برای استفاده حداکثری از فروشگاه تجارت الکترونیک خود، ممکن است ارزش استفاده از یک سازنده وب سایت برای کاهش هزینه ها را داشته باشد، زیرا نیازی به استخدام یک طراح وب ندارید.

روند رایجی که می بینیم این است که در طول همه گیری همه گیر، فرض بر این بود که تجارت آنلاین به طور کامل تصاحب می شود و فروشگاه های فیزیکی به چیزی از گذشته تبدیل می شوند.

کلی ون باکسمیر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Motion Invest.

از طریق تحقیق و گفتگو با کارشناسان، در کنار رفتن به چند نمایشگاه تجارت الکترونیک، برخی از آمارها را در زیر گردآوری کرده‌ایم.

5 بهترین آمار آجر و ملات

بنابراین همانطور که دیدیم فروشگاه های آجر و ملات در حال بازگشت پس از همه گیری هستند، اما در مورد تجارت الکترونیک چطور؟ آیا فروشگاه های آنلاین رو به وخامت می روند یا در حال افزایش هستند؟ بیایید دریابیم.

  1. 98 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید در یک فروشگاه محلی، نظرات را به صورت آنلاین بخوانید – ایده خوبی است که در فروشگاه تجارت الکترونیک خود نظراتی را دریافت کنید، یا حداقل برای جذب مشتریان بیشتر، نظرات آنلاینی برای آجر و ملات خود داشته باشید.
  2. رشد تجارت الکترونیک سال به سال بود 27 درصد در مارس 2022 – در مقایسه با رشد 8 درصدی آجر و ملات، تجارت الکترونیک در حال افزایش است زیرا به لطف کمک سازندگان وب سایت، موانع راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بسیار کوچک است.
  3. بر فراز 10٪ از کل فروش خرده فروشی در ایالات متحده تا سال 2025 از تجارت تلفن همراه خواهد آمد – با افزایش میزان فروش موبایل، ارزش آن را دارد که در کنار به حداکثر رساندن رسانه‌های اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین سازگار با تلفن همراه ایجاد کنید.
  4. خرید آنلاین فراتر خواهد رفت 1.7 تریلیون دلار تا سال 2027 در ایالات متحده – این رقم فوق العاده ای است که توسط Statista پیش بینی شده است.
  5. تجارت الکترونیک به سطحی رسیده است 15% سهم فروش در سه ماهه سوم سال 2022، از 13.4 درصد در پایان سال 2021 افزایش یافته است. – هم تجارت الکترونیک و هم فروشگاه‌های خرده‌فروشی آجر و ملات از زمان همه‌گیری شاهد افزایش فروش بوده‌اند.

چگونه از فروشگاه تجارت الکترونیک خود به بهترین شکل استفاده کنید

تاکتیک های متعددی ممکن است در یک فروشگاه فیزیکی برای برجسته کردن یک محصول جدید جذاب استفاده شود. کیوسکی با پرسنل زنده می‌تواند ادبیات را نشان دهد و کوپن بدهد. نمایش محصولات زنده می‌تواند نمونه‌هایی را ارائه دهد و نحوه استفاده از محصولی را که به موجودی فروشگاه شما راه یافته است نشان دهد. بسته بندی محصول، مراحل پرداخت، و طرح خرده فروشی را نیز در نظر بگیرید. فروشگاه های فیزیکی کوچک در معرض خطر نیستند. “مناطق خرید” واقعی و فیزیکی هنوز بسیار زنده هستند، به خصوص در شهرهای کوچکتر که از مناطق گران قیمت مرکز شهر خارج شده اند.

به نظر می رسد مشتریان به کسانی که ترکیبی از یک فروشگاه فیزیکی و یک فروشگاه تجارت الکترونیک آنلاین دارند اعتماد خواهند کرد. امکان سفارش دادن کالا به راحتی مشتریان شما می افزاید و به طور بالقوه سود خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

در مرحله بعد ارزش آن را دارد که رنگ های برند، لوگو و عکس های حرفه ای از محصول را برای شکل دادن به وب سایت خود تهیه کنید. همیشه مطمئن شوید که مشتری را در ذهن دارید، به خصوص با فرآیند پرداخت شما – هر چه خرید برای آنها آسان تر باشد، بهتر است.