فروشگاه خود را با حضور Omnichannel رشد دهید

WooCommerce Payments آماده است تا برای شما کار کند. شروع کنید پرداخت های حضوری M2 (فقط ما)، وایزپد 3 پرداخت های حضوری (فقط کانادا)، یا اشتراک ها و امروز سفر همه‌کانالی خود را راه‌اندازی کنید.

پرداخت های ووکامرس را دریافت کنید



منبع

مهم نیست که مردم چگونه از شما خرید می کنند، باید همان سطح از خدمات مشتری درجه یک را دریافت کنند. البته، این برای هر کسب و کار و سناریو متفاوت به نظر می رسد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • پاسخگویی به ایمیل ها. یک آدرس ایمیل در وب سایت خود ارائه دهید یا فرمی را به صفحه تماس خود اضافه کنید تا افراد بتوانند در هر زمانی از شبانه روز با آنها تماس بگیرند.
  • پاسخگویی به تماس های تلفنی. برای کسانی که ترجیح می دهند از طریق تلفن سؤال بپرسند یا کمک بگیرند، یک شماره کسب و کار در دسترس قرار دهید.
  • فعال کردن چت زنده. با افزونه‌ای مانند LiveChat، می‌توانید خدمات فوری مشتری را از هر صفحه در سایت خود و از طریق پلتفرم‌های دیگر مانند Facebook Messenger و Apple Business Chat ارائه دهید.
  • در دسترس بودن در شبکه های اجتماعی. با ابزارهایی مانند افزونه فیس بوک برای WooCommerce، می توانید مستقیماً در رسانه های اجتماعی در دسترس قرار بگیرید. مشتریان حتی می توانند یک مکالمه را در وب سایت شما شروع کنند، سپس بدون توجه به جایی که هستند آن را در فیس بوک ادامه دهند.

ترجمه یک تجربه آنلاین به شخص مهم است، اما تمام داستان را بیان نمی کند. اشتراک‌ها می‌توانند ثبات و انعطاف‌پذیری را به تعاملات بین کانالی شما با مشتری اضافه کنند.

به آنها اجازه دهید کالای خود را برای شما ارسال کنند یا مستقیماً به فروشگاه برگردانند. همچنین می‌توانید از ابزاری مانند درخواست‌های بازگشت و گارانتی استفاده کنید تا خریداران را قادر کنید مستقیماً از طریق حساب خود در وب‌سایت شما درخواست بازگشت بدهند.

تجارت چند کاناله چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

  1. این یک تجربه درجه یک را ارائه می دهد. فرض کنید یک خریدار یکی از محصولات شما را در غرفه جشنواره شما شخصاً خریداری می کند، سپس چند هفته بعد می خواهد محصول دیگری را خریداری کند. آنها ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند یا از یکی از پلتفرم های اجتماعی شما برای یافتن برند شما استفاده کنند. با ارائه یک تجربه ثابت در جشنواره و آنلاین، آنها می دانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و درک می کنند که در مکان مناسبی هستند. این آنها را تشویق می کند تا بارها و بارها خرید کنند.
  2. به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید. در یک مطالعه، مشتریان omnichannel چهار تا ده برابر همتایان تک کانال خود هزینه می کنند.
  3. منجر به مشتریان وفادارتر می شود. یک مطالعه دیگر نشان داد که مشتریان 23 درصد بیشتر از فروشگاه‌های دیگر به یک خرده‌فروش همه‌کانالی مراجعه می‌کنند. و این جای تعجب نیست. اکثر مردم کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می‌کند و بهترین تجربه خرید را ارائه می‌دهد.
  4. این به شما امکان می دهد در زمان ایده آل برای خریداران در دسترس باشید. هر مشتری فردی متفاوت است. برخی ممکن است ترجیح دهند محصولات شما را شخصاً مرور کنند. دیگران ممکن است بخواهند در ساعت 11:00 بعد از ظهر که خارج از شهر هستند یک خرید سریع انجام دهند. دیگران ممکن است محصول شما را از طریق یک پلتفرم رسانه اجتماعی کشف کنند و بخواهند آن را بدون تجربه پرداخت جداگانه خریداری کنند. تجارت Omnichannel به آنها امکان می دهد در هر زمان و هر کجا که برایشان راحت تر است خرید کنند.

نکاتی برای تجارت چند کاناله

به‌علاوه، از سپرده‌های فوری بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید بیش از 135 ارز را بپذیرید، مشتریان را قادر می‌سازید اطلاعات کارت اعتباری خود را ذخیره کنند و با کیف‌پول‌های دیجیتالی مانند Apple Pay و Google Pay یکپارچه شوید. اکنون می‌توانید بدون ساعت‌ها توسعه سفارشی، تجربه‌ای در دسترس‌تر و بدون اصطکاک برای مشتری ارائه دهید.

فرض کنید یک نانوایی دارید که سفارشات آنلاین کیک تولد را می پذیرد. داشتن تجربه همه‌کانالی در این مورد به این معنی است که مشتری می‌تواند یک هفته زودتر سفارش کیک خود را به صورت آنلاین انجام دهد، چند روز بعد با نانوایی خود تماس بگیرد تا روی کیک مخصوص اضافه کند و سپس قیمت نهایی را به‌صورت حضوری پرداخت کند. آن را بردار آنها همچنین ممکن است در محل خرید تعدادی شمع تولد به سفارش خود اضافه کنند.

بیایید تصور کنیم که شما صاحب یک گل فروشی با حضور آجر و ملات هستید. مشتریان به طور معمول به فروشگاه شما مراجعه می کنند تا برای یک موقعیت خاص سفارشی یکباره ارائه دهند. سپس یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید تا مجبور نباشید صرفاً به ترافیک پیاده روی کنید. این امر دامنه جغرافیایی شما را افزایش می دهد، اما درآمد ماهانه را نابرابر و غیرقابل پیش بینی می بینید.

مهم نیست که مشتریان شما چگونه پرداخت را انتخاب می کنند، داشبورد همه کاره به شما امکان می دهد پرداخت های حضوری را در WooCommerce انجام دهید، به طوری که تمام تراکنش های شما در یک مکان ردیابی و قابل مشاهده هستند. در همین حال، مشتریان شما از تجربه‌ای بدون اصطکاک لذت می‌برند که به آنها اجازه می‌دهد با برند شما در هر حال و هر کجا که برایشان راحت باشد، درگیر شوند.

2. از درآمد مکرر با اشتراک اطمینان حاصل کنید