فروشگاه خود را با حضور Omnichannel رشد دهید

همچنین مهم است که تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار تک تک نمایندگان خدمات مشتری قرار دهید. اسناد و مشخصات محصول، سیاست‌های بازگشت، خط‌مشی‌های حمل و نقل، کوپن‌ها و اطلاعات فروش و غیره را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانند به درستی به سوالات در هر پلتفرم پاسخ دهند.

مشخصات مشتری در Jetpack CRM

یک راه حل عالی برای این کار، ارائه اشتراک برای مشتریان خود است. با قابلیت اشتراک داخلی WooCommerce Payments (فقط در ایالات متحده)، می توانید به خریداران اجازه دهید اشتراک هفتگی یا ماهانه تحویل گل را از طریق وب سایت خود خریداری کنند. اگر خارج از ایالات متحده هستید، می توانید از حق بیمه استفاده کنید اشتراک های WooCommerce افزونه. صورت‌حساب خودکار و اعلامیه‌های تمدید داخلی به حذف وقفه خدمات کمک می‌کند، مشتریان تکراری را تضمین می‌کند و درآمد باقی‌مانده‌ای را که می‌توانید روی آن حساب کنید، فراهم می‌کند.

اشتراکی که در داشبورد پرداخت‌های WooCommerce مشاهده می‌شود

3. ارائه خدمات عالی به مشتریان در همه کانال ها

پسندیدن بارگذاری…



منبع

مهم نیست مشتری شما از چه کانالی خرید می کند، باید بداند که در مکان مناسبی قرار دارد. از همان لوگو، فونت، گرافیک و رنگ استفاده کنید. به زبان و پیام‌رسانی ثابت پایبند باشید. اطلاعاتی مانند قیمت، مکان، شماره تلفن و آدرس ایمیل را دقیق و به روز نگه دارید.

5. بازگرداندن محصولات را آسان کنید

بازده بخشی اجتناب ناپذیر از اداره یک تجارت است. و همانطور که خریداران می‌توانند در چندین پلتفرم خرید کنند، باید بتوانند از طریق آنها بازگردند یا مبادله کنند.

مهم نیست که مردم چگونه از شما خرید می کنند، باید همان سطح از خدمات مشتری درجه یک را دریافت کنند. البته، این برای هر کسب و کار و سناریو متفاوت به نظر می رسد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • پاسخگویی به ایمیل ها. یک آدرس ایمیل در وب سایت خود ارائه دهید یا فرمی را به صفحه تماس خود اضافه کنید تا افراد بتوانند در هر زمانی از شبانه روز با آنها تماس بگیرند.
  • پاسخگویی به تماس های تلفنی. برای کسانی که ترجیح می دهند از طریق تلفن سؤال بپرسند یا کمک بگیرند، یک شماره کسب و کار در دسترس قرار دهید.
  • فعال کردن چت زنده. با افزونه‌ای مانند LiveChat، می‌توانید خدمات فوری مشتری را از هر صفحه در سایت خود و از طریق پلتفرم‌های دیگر مانند Facebook Messenger و Apple Business Chat ارائه دهید.
  • در دسترس بودن در شبکه های اجتماعی. با ابزارهایی مانند افزونه فیس بوک برای WooCommerce، می توانید مستقیماً در رسانه های اجتماعی در دسترس قرار بگیرید. مشتریان حتی می توانند یک مکالمه را در وب سایت شما شروع کنند، سپس بدون توجه به جایی که هستند آن را در فیس بوک ادامه دهند.

ترکیب آن با یک کارت خوان (این است M2 در ایالات متحده یا ویزپد 3 اگر در کانادا هستید) و WooCommerce Mobile App به شما این امکان را می دهد که گزینه های پرداخت دلخواه مشتریان خود را در هر کجا که هستید بپذیرید.

بنابراین چگونه می توانید از تجارت همه کاناله نهایت استفاده را ببرید و بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنید؟ ما همه ابزارها را در دسترس قرار داده ایم تا به شما کمک کنیم نه تنها کانال های تجاری متعددی را ایجاد کنید، بلکه یکپارچه کنید.

1. پرداخت ها را هم به صورت آنلاین و هم غیرحضوری یکسان کنید

پرداخت های حضوری ووکامرس به شما کمک می کند گسترش دهید پرداخت های ووکامرس از آنلاین تا یک نقطه فروش فیزیکی، ایجاد یک تجربه تسویه‌حساب سفارشی در فروشگاه که کاملاً با نام تجاری شما همخوانی دارد – بدون نیاز به تخصص پرداخت حضوری یا ماه‌ها کار توسعه.

ضربه زدن مشتری به کارت اعتباری روی کارتخوان متصل به فروشگاه WooCommerce

مهم نیست که مشتریان شما چگونه پرداخت را انتخاب می کنند، داشبورد همه کاره به شما امکان می دهد پرداخت های حضوری را در WooCommerce انجام دهید، به طوری که تمام تراکنش های شما در یک مکان ردیابی و قابل مشاهده هستند. در همین حال، مشتریان شما از تجربه‌ای بدون اصطکاک لذت می‌برند که به آنها اجازه می‌دهد با برند شما در هر حال و هر کجا که برایشان راحت باشد، درگیر شوند.

2. از درآمد مکرر با اشتراک اطمینان حاصل کنید

فرض کنید یک نانوایی دارید که سفارشات آنلاین کیک تولد را می پذیرد. داشتن تجربه همه‌کانالی در این مورد به این معنی است که مشتری می‌تواند یک هفته زودتر سفارش کیک خود را به صورت آنلاین انجام دهد، چند روز بعد با نانوایی خود تماس بگیرد تا روی کیک مخصوص اضافه کند و سپس قیمت نهایی را به‌صورت حضوری پرداخت کند. آن را بردار آنها همچنین ممکن است در محل خرید تعدادی شمع تولد به سفارش خود اضافه کنند.

تجارت چند کاناله چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

  1. این یک تجربه درجه یک را ارائه می دهد. فرض کنید یک خریدار یکی از محصولات شما را در غرفه جشنواره شما شخصاً خریداری می کند، سپس چند هفته بعد می خواهد محصول دیگری را خریداری کند. آنها ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند یا از یکی از پلتفرم های اجتماعی شما برای یافتن برند شما استفاده کنند. با ارائه یک تجربه ثابت در جشنواره و آنلاین، آنها می دانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و درک می کنند که در مکان مناسبی هستند. این آنها را تشویق می کند تا بارها و بارها خرید کنند.
  2. به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید. در یک مطالعه، مشتریان omnichannel چهار تا ده برابر همتایان تک کانال خود هزینه می کنند.
  3. منجر به مشتریان وفادارتر می شود. یک مطالعه دیگر نشان داد که مشتریان 23 درصد بیشتر از فروشگاه‌های دیگر به یک خرده‌فروش همه‌کانالی مراجعه می‌کنند. و این جای تعجب نیست. اکثر مردم کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می‌کند و بهترین تجربه خرید را ارائه می‌دهد.
  4. این به شما امکان می دهد در زمان ایده آل برای خریداران در دسترس باشید. هر مشتری فردی متفاوت است. برخی ممکن است ترجیح دهند محصولات شما را شخصاً مرور کنند. دیگران ممکن است بخواهند در ساعت 11:00 بعد از ظهر که خارج از شهر هستند یک خرید سریع انجام دهند. دیگران ممکن است محصول شما را از طریق یک پلتفرم رسانه اجتماعی کشف کنند و بخواهند آن را بدون تجربه پرداخت جداگانه خریداری کنند. تجارت Omnichannel به آنها امکان می دهد در هر زمان و هر کجا که برایشان راحت تر است خرید کنند.

نکاتی برای تجارت چند کاناله

و دوباره، مطمئن شوید که خط‌مشی‌های شما در همه پلتفرم‌ها سازگار است و تیم‌های پشتیبانی خود را با هر و همه اطلاعات مربوطه مجهز کنید.

با پرداخت های ووکامرس از تجارت همه کاناله نهایت استفاده را ببرید

در زمانی پر از رضایت آنی و رقابت فزاینده برای جلب توجه مشتریان، این سطح از راحتی می تواند تفاوت را ایجاد کند. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تجارت همه‌کاناله می‌تواند به وفاداری بیشتر به برند و خریدهای بیشتر منجر شود، و همچنین چگونه WooCommerce می‌تواند کل فرآیند را یکپارچه کند.

تجارت چند کاناله چیست و چرا اهمیت دارد؟

به‌علاوه، از سپرده‌های فوری بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید بیش از 135 ارز را بپذیرید، مشتریان را قادر می‌سازید اطلاعات کارت اعتباری خود را ذخیره کنند و با کیف‌پول‌های دیجیتالی مانند Apple Pay و Google Pay یکپارچه شوید. اکنون می‌توانید بدون ساعت‌ها توسعه سفارشی، تجربه‌ای در دسترس‌تر و بدون اصطکاک برای مشتری ارائه دهید.

حتی ممکن است بخواهید از یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند Jetpack CRM استفاده کنید. این باعث می‌شود اطلاعات مربوط به هر خریدار جداگانه – مانند تاریخچه فروش و جزئیات شخصی – همیشه در دسترس باشد و قطع ارتباط بالقوه در چندین کانال حذف شود.

4. نام تجاری خود را ثابت نگه دارید

ایجاد یک سیستم پرداخت که به طور یکپارچه در تجارب آنلاین و حضوری کار می کند، می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر کسب و کار شما در طول تاریخ فقط از طریق یک کانال کار می کرده است. چه مقررات فرامرزی باشد، چه تجربه نام تجاری از هم گسسته، پرداخت‌ها و داده‌های تراکنش بی‌سابقه، یا به سادگی فاقد منابع و تخصص برای ایجاد پل ارتباطی با کانال‌های متعدد هستید، نیازی نیست که به تنهایی با هیچ یک از این چالش‌ها مقابله کنید – پرداخت‌های WooCommerce اینجا برای کمک است!

تجارت Omnichannel تعاملات آنلاین و آفلاین را یکپارچه می کند تا خریداران بتوانند شخصاً، در برنامه شما، در وب سایت شما یا از طریق رسانه های اجتماعی با برند شما درگیر شوند و تجربه ای ثابت در هر کانال داشته باشند. این دروازه ای برای راحتی نهایی برای مشتریان شما است.

به آنها اجازه دهید کالای خود را برای شما ارسال کنند یا مستقیماً به فروشگاه برگردانند. همچنین می‌توانید از ابزاری مانند درخواست‌های بازگشت و گارانتی استفاده کنید تا خریداران را قادر کنید مستقیماً از طریق حساب خود در وب‌سایت شما درخواست بازگشت بدهند.

فروش جهانی تجارت الکترونیک به بالای 5 تریلیون دلار خواهد رسید برای اولین بار در سال جاری با در نظر گرفتن این نرخ رشد، به راحتی می توان تمام تمرکز خود را به صورت آنلاین معطوف کرد. اما، ممکن است از دست داده باشید. چرا؟ زیرا پتانسیل زیادی در آن وجود دارد تجارت همه کاناله.

بیایید تصور کنیم که شما صاحب یک گل فروشی با حضور آجر و ملات هستید. مشتریان به طور معمول به فروشگاه شما مراجعه می کنند تا برای یک موقعیت خاص سفارشی یکباره ارائه دهند. سپس یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید تا مجبور نباشید صرفاً به ترافیک پیاده روی کنید. این امر دامنه جغرافیایی شما را افزایش می دهد، اما درآمد ماهانه را نابرابر و غیرقابل پیش بینی می بینید.

تجارت Omnichannel به معنای ایجاد یک فرآیند فروش یکپارچه در چندین روش خرید، از جمله فروشگاه آنلاین، مکان خرده‌فروشی، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است. این به معنای عقب نشینی و نگاه کردن به تجربه خرید به عنوان یک کل است، نه فقط در یک پلت فرم فردی.

آنها اکنون به سه روش مختلف با فروشگاه شما تعامل کرده اند. اما در باطن، همه این تعاملات به سفارش آنلاین اولیه خود گره خورده اند و به طور ایده آل از یک داشبورد مدیریتی ردیابی می شوند. این بدان معناست که در آینده می‌توانید بر اساس اولویت‌های گذشته‌شان توصیه‌هایی ارائه کنید و به شما امکان می‌دهد تجربه شخصی‌تری را برای مشتریان خود ارائه دهید، خریدهای تکراری را تشویق کنید و میانگین ارزش سفارش آنها را افزایش دهید.

WooCommerce Payments آماده است تا برای شما کار کند. شروع کنید پرداخت های حضوری M2 (فقط ما)، وایزپد 3 پرداخت های حضوری (فقط کانادا)، یا اشتراک ها و امروز سفر همه‌کانالی خود را راه‌اندازی کنید.

پرداخت های ووکامرس را دریافت کنید