نمونه وب سایت 2
“ما باید بازاریابی بیشتری انجام دهیم”
به طور متوسط به ازای هر 100 بازدیدکننده از سایت، 1 فروش انجام می دهند.
همانطور که می بینید، وب سایت مثال 1 باید به اندازه کافی بازاریابی کند تا 15 برابر بیشتر بازدید کننده جذب کند تا به همان افزایش فروش مانند وب سایت 2 برسد.
برای روشن شدن این موضوع از چند مثال استفاده می کنیم:
این وبسایت دقیقاً همان محصولات را دقیقاً با همان قیمت وبسایت مثال 1 به فروش میرساند. اما مالکان برای بهینهسازی تبدیلها زمان صرف کردهاند. طراحی شیک است و به راحتی می توان آن را هدایت کرد.
صاحبان این وب سایت زمان کمی را صرف فکر کردن به سفر مشتری کرده اند. طراحی وب سایت آنها کم رنگ است و برای پیمایش پیچیده است.
وقتی نوبت به فروش بیشتر می رسد، فکر کردن آسان است:
بهینهسازی وبسایت شما به این معناست که آن را برای مشتریان جذاب کنید و به راحتی آنچه را که میخواهند و نیاز دارند پیدا کنند. در اینجا برخی از بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:
- وب سایت خود را برای پیمایش آسان و کاربر پسند کنید
- از سرفصل های واضح و مختصر استفاده کنید
- اطمینان حاصل کنید که مطالب شما به راحتی قابل خواندن و درک است
- از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید
- از اثبات اجتماعی مانند نظرات مشتریان استفاده کنید
- شامل فراخوانهای اقدام واضح و برجسته (CTA)
- مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است
- برای تشویق بازدیدکنندگان به اقدام، مشوق هایی مانند تخفیف یا آزمایش رایگان ارائه دهید
- به طور مداوم وب سایت خود را بر اساس بازخورد و داده های مشتری تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید تا تبدیل ها را در طول زمان بهبود بخشید.
اطلاعات بیشتر