فروش آنلاین فروشگاه خود را افزایش دهید

نمونه وب سایت 2

“ما باید بازاریابی بیشتری انجام دهیم”

به طور متوسط ​​به ازای هر 100 بازدیدکننده از سایت، 1 فروش انجام می دهند.

همانطور که می بینید، وب سایت مثال 1 باید به اندازه کافی بازاریابی کند تا 15 برابر بیشتر بازدید کننده جذب کند تا به همان افزایش فروش مانند وب سایت 2 برسد.

برای روشن شدن این موضوع از چند مثال استفاده می کنیم:

این وب‌سایت دقیقاً همان محصولات را دقیقاً با همان قیمت وب‌سایت مثال 1 به فروش می‌رساند. اما مالکان برای بهینه‌سازی تبدیل‌ها زمان صرف کرده‌اند. طراحی شیک است و به راحتی می توان آن را هدایت کرد.

صاحبان این وب سایت زمان کمی را صرف فکر کردن به سفر مشتری کرده اند. طراحی وب سایت آنها کم رنگ است و برای پیمایش پیچیده است.

وقتی نوبت به فروش بیشتر می رسد، فکر کردن آسان است:

بهینه‌سازی وب‌سایت شما به این معناست که آن را برای مشتریان جذاب کنید و به راحتی آنچه را که می‌خواهند و نیاز دارند پیدا کنند. در اینجا برخی از بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  1. وب سایت خود را برای پیمایش آسان و کاربر پسند کنید
  2. از سرفصل های واضح و مختصر استفاده کنید
  3. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما به راحتی قابل خواندن و درک است
  4. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید
  5. از اثبات اجتماعی مانند نظرات مشتریان استفاده کنید
  6. شامل فراخوان‌های اقدام واضح و برجسته (CTA)
  7. مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است
  8. برای تشویق بازدیدکنندگان به اقدام، مشوق هایی مانند تخفیف یا آزمایش رایگان ارائه دهید
  9. به طور مداوم وب سایت خود را بر اساس بازخورد و داده های مشتری تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید تا تبدیل ها را در طول زمان بهبود بخشید.
گاهی اوقات یک CTA عالی به سادگی ارائه گزینه های پرداخت مختلف برای خرید است.
نکته برتر: ردیابی عملکرد وب سایت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد بهترین روش بهینه سازی آن به شما بگوید. به عنوان مثال، ممکن است از تجزیه و تحلیل وب سایت داخلی استفاده کنید یا Google Analytics را نصب کنید تا مشخص کنید که مشتریان سایت شما را قبل از خرید کجا می بندند – به شما نشان می دهد که دقیقاً کجا می توان بهبودها را انجام داد.

اطلاعات بیشتر



منبع

نمونه وب سایت 1

درس؟ بهینه سازی وب سایت شما یکی از ساده ترین/بهترین راه ها برای افزایش فروش شماست.

Outdoor Voices، یک شرکت پوشاک فعال، از ناوبری ساده و تصاویر با تاثیر بالا برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری استفاده می کند.

اگرچه این مطمئناً یک راه عالی برای افزایش فروش است، تنها چیزی که واقعاً به آن دست می‌یابد این است که به شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید… و بازدیدکنندگان لزوماً به معنای فروش نیستند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که وب سایت شما برای تبدیل بهینه نشده باشد.

به طور متوسط ​​به ازای هر 100 بازدید کننده از سایت، 15 فروش انجام می دهند.