با یادگیری اینکه چه افرادی از وب سایت شما و چگونه استفاده می کنند، سفر مشتری خود را درک کنید، بنابراین می توانید استراتژی بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن نیازهای مشتریان خود شکل دهید. با تقسیمبندی پایگاه مشتریان خود، میتوانید استراتژی خود را برای دستیابی به گروههای مختلف شخصی سازی کنید، بهجای اینکه رویکردی یکاندازه متناسب با همه داشته باشید.
#2. کانال های مناسب را انتخاب کنید
اکنون زمان ارائه یک تجربه واقعا شخصی برای مشتریان است. با استفاده از تحقیقات خود، محتوای بازاریابی ایجاد کنید که با نیازها و مشخصات مشتریان شما صحبت کند. از کانال های مختلف برای هدایت یک استراتژی بازاریابی هماهنگ که در بین کانال ها سازگار است استفاده کنید.
#3. یک هدف واضح ایجاد کنید
در نهایت، اکنون که استراتژی محتوای خود را میدانید و از کدام کانالهایی که میخواهید استفاده کنید، زمان آن رسیده که به مشتریان خود ارائه دهید. نام تجاری خود را در کانال های متعدد، با استفاده از محتوای روی برند و فراخوان برای اقدام (CTA) برای افزایش تبدیل و فروش سایت تبلیغ کنید.
#6. کانال های خود را حفظ کنید
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: مشتریان خود را بشناسید!
از Google Analytics استفاده کنید تا ببینید کدام کانال ها بیشترین تبدیل را برای وب سایت شما دارند. در جریان آخرین تغییرات روند باشید و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس تطبیق دهید تا بتوانید در مکان مناسب به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.
در مرحله بعد، باید بفهمید که هر بخش مشتری از کدام کانال استفاده می کند. این را می توان از طریق استفاده از Google Analytics، به عنوان مثال، و همچنین ترکیبی از داده های کیفی، مانند صحبت با مشتریان خود انجام داد. در مورد عادت های مشتریان خود تحقیق کنید تا یاد بگیرید چگونه در مکان مناسب و در زمان مناسب به آنها دسترسی پیدا کنید.
#5. ارائه یکپارچه در سراسر پلتفرم ها
روند را ادامه دهید! فروش کانال Omni و مدیریت سایت تجارت الکترونیک شما یک تمرین دائمی است و بهترین کسب و کارها به طور مداوم با بازارهای در حال تغییر و رفتارهای مشتری سازگار می شوند. مراقب تجزیه و تحلیل خود باشید و به صحبت با مشتریان خود ادامه دهید تا جلوتر از روند باشید!
