از Google Analytics استفاده کنید تا ببینید کدام کانال ها بیشترین تبدیل را برای وب سایت شما دارند. در جریان آخرین تغییرات روند باشید و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس تطبیق دهید تا بتوانید در مکان مناسب به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.
اهمیت تحقیق و گزارش در توسعه و حفظ استراتژی بازاریابی همهکانالی شما را نمیتوان نادیده گرفت. به روز نگه داشتن سفر مشتری یکی از قوانین طلایی بازاریابی دیجیتال است!
روند را ادامه دهید! فروش کانال Omni و مدیریت سایت تجارت الکترونیک شما یک تمرین دائمی است و بهترین کسب و کارها به طور مداوم با بازارهای در حال تغییر و رفتارهای مشتری سازگار می شوند. مراقب تجزیه و تحلیل خود باشید و به صحبت با مشتریان خود ادامه دهید تا جلوتر از روند باشید!
#3. یک هدف واضح ایجاد کنید
در مرحله بعد، باید بفهمید که هر بخش مشتری از کدام کانال استفاده می کند. این را می توان از طریق استفاده از Google Analytics، به عنوان مثال، و همچنین ترکیبی از داده های کیفی، مانند صحبت با مشتریان خود انجام داد. در مورد عادت های مشتریان خود تحقیق کنید تا یاد بگیرید چگونه در مکان مناسب و در زمان مناسب به آنها دسترسی پیدا کنید.
#1. مشتریان خود را بشناسید
#5. ارائه یکپارچه در سراسر پلتفرم ها
در نهایت، اکنون که استراتژی محتوای خود را میدانید و از کدام کانالهایی که میخواهید استفاده کنید، زمان آن رسیده که به مشتریان خود ارائه دهید. نام تجاری خود را در کانال های متعدد، با استفاده از محتوای روی برند و فراخوان برای اقدام (CTA) برای افزایش تبدیل و فروش سایت تبلیغ کنید.
#6. کانال های خود را حفظ کنید
هنگامی که احساس کردید عادات مشتریان خود را می شناسید، کجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و چگونه آنها را به فروشگاه خود جذب کنید، یک استراتژی واضح در مورد نحوه ارائه تجربه همه کانال خود تعیین کنید. این شامل دانستن اینکه چه نیازهای مشتری را برآورده می کنید و چرا، و سپس توسعه محتوای بازاریابی متناسب با این هدف را شامل می شود.
#4. شخصی سازی را پیاده سازی کنید
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: از داده ها برای افزایش فروش استفاده کنید
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: مشتریان خود را بشناسید!
اکنون زمان ارائه یک تجربه واقعا شخصی برای مشتریان است. با استفاده از تحقیقات خود، محتوای بازاریابی ایجاد کنید که با نیازها و مشخصات مشتریان شما صحبت کند. از کانال های مختلف برای هدایت یک استراتژی بازاریابی هماهنگ که در بین کانال ها سازگار است استفاده کنید.
