قرقره های فیس بوک در مقابل حلقه های اینستاگرام


شباهت ها و همچنین تفاوت هایی در مورد حلقه های اینستاگرام در مقابل فیس بوک وجود دارد. منطقی است که شباهت هایی وجود داشته باشد: در نهایت آنها متعلق به همان سازمان مادر یعنی Meta هستند و برنامه ها به هم مرتبط هستند.

ایده کلی Reels در هر دو پلتفرم یکسان است. محتوای ویدیویی کوتاه و جذاب ایجاد کنید و از آن برای دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد تعامل با دنبال کنندگان فعلی خود استفاده کنید. اگر محتوای شما واقعاً موفق باشد، حتی می توانید از آن درآمد کسب کنید. هر دو پلتفرم برای محتوایی که در یک بازه زمانی 30 روزه بیش از 1000 بازدید داشته باشد، جایزه می پردازند.

اما، چند تفاوت کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. بزرگترین تفاوت در مخاطب است. فیس بوک بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی روی کره زمین است و مخاطبان را از هر گروه سنی جذب می کند. به همین دلیل اگر کسب و کار شما نیاز به دسترسی انبوه دارد، فیسبوک ممکن است مناسب تر باشد. مخاطبان اینستاگرام جوان‌تر هستند و به‌ویژه به خاطر علاقه‌شان به سبک زندگی و فرهنگ شهرت دارند. کسب و کارهای مربوط به غذا، مد یا تناسب اندام ممکن است از استفاده از اینستاگرام و استفاده از این علایق سود ببرند.

تفاوت های دیگر فنی است. خواهید دید که حلقه های فیس بوک از برندها و سازندگان هستند به طور پیش فرض به عنوان عمومی پست شده است، و می تواند در فید کاربر ظاهر شود حتی اگر شما را دنبال نکند. حلقه های اینستاگرام نیز می توانند باشند صلیب در فیس بوک ارسال شد، اگرچه برعکس نیست.

یک تفاوت نهایی در محتویات قرقره ها. حلقه های فیس بوک کمی کوتاه تر هستند و قابلیت ویرایش کمتری دارند.

بنابراین، چگونه واقعاً کدام پلتفرم برای شما مناسب است را انتخاب می کنید؟ در تجربه ما، برندهایی که به دنبال هدف قرار دادن مخاطبان مسن تر یا جهانی تر هستند، ممکن است از استفاده از فیس بوک سود بیشتری ببرند. از طرف دیگر، اگر به دنبال مخاطبان جوان تر یا خاص تر هستید، اینستاگرام ممکن است مناسب تر باشد.

اما، این قوانین سخت و سریع نیستند. به یاد داشته باشید که محتوایی که برای هر یک از پلتفرم‌ها ایجاد می‌کنید می‌تواند در هر دو مورد استفاده شود. بزرگترین توصیه ما این است که کانال های خود را در اینستاگرام همگام سازی کنید و فیس بوک، و با هر دو سیستم عامل آزمایش کنید



منبع