طبق تحقیقات انجام شده هوای داخل منازل وشرکتها می تواند حتی از هوای بیرون آلودهتر باشد که با قرار دادن گل در نقاط مختلف منزل می توان این آلودگی را تا حدودی کنترل کرد، چرا که گلها، دی اکسید کربن هوا را می گیرند و اکسیژن آزاد می کنند. برای تزئین سقف مغازه یا فروشگاه های بزرگ می توان از سقف کناف استفاده نمود، این سقف ها تاثیر بسزایی در زیبایی فضا و نورپردازی آن ایفا می کنند. این برند که به شدن تحت تاثیر هنر و اسطوره شناسی یونان باستان قرار دارد. سعی کنید این دیوار بعد از ورود به بوتیک در سمت راست قرار بگیرد، چراکه تجربه نشان داده افراد پس از ورود به مغازه به سمت راست توجه بیشتری دارند.
همچنین از رنگ ارغوانی با بیان احساسی زیاد و جنبه های دراماتیک انتخاب کرده اند. 1. خرید گل از فروشگاه اینترنتی: شما میتوانید به سایت¬های معتبر مراجعه نمایید؛ و گل-ها را ببینید؛ و همچنین تنوع، قیمت و ضمانت آنها بررسی کنید؛ و درنهایت اقدام به سفارش نمایید. • بررسی بیماری و آفت گل، گلی ازلحاظ بیماری سالم است؛ که روی برگ و ساقه¬اش لکه-های سفیدرنگ یا چسبناک و بد بو نباشد. این سبک از قاب بندی بی شباهت به قاب عکس های قدیمی یا طرح دستمال های کوچک رومیزی نیست. در صورتی که این موضوع را در نظر نگیرید، به احتمال بسیار زیاد نمی توانید در این امر نیز موفق عمل کنید. اگر تمام مغازه با میزهای بزرگ اشغال شود دیگر جایی برای توقف مشتریان و بازدید آنها از محصولات باقی نمی ماند. همچنین با در نظر گرفتن این نکته که اکثر مشتریان چنین فروشگاهی خانمها هستند، باید چیدمان محصولات آرایشی به صورتی کاملا منظم و بهدور از بهم ریختگی انجام شود. از این رو برای جذب مشتری در مغازه های ابزارآلات باید به نظم در چیدمان وسایل و نحوه قرارگیری آن ها توجه ویژه ای کرد. این طرح برای این مکان گزینه مناسبی هست و زیبایی مغازه رو بیشتر کرده.
در واقع در طراحی ویترین یک فروشگاه، طراحان یک داستان رو روایت می کنن، برای روایت بخشی از داستان ممکنه از مانکن ها استفاده بشه که مانکن ها هم روایت رو تقویت می کنند و هم به شخصی سازی موضوع برای مخاطب کمک می کنن. طراحان از رنگ سفید به عنوان بستری خنثی برای نمایش بهتر کلیت فضا استفاده کرده اند، به طوری که خطوط شکسته و اشکال پویا در کنار رنگ خنثی سفید به تعادل رسیده است. نکته اول: اولین نکته توجه به جزئیات طراحی است و باید تلاش شود اجناس طوری چیده شوند که مشتری را بیشتر جذب کنند. همچنین قفسه ها و دکور ها را طوری طراحی نمایید که فضای لازم برای تردد در بین استندها و دسترسی کامل به لوازم برای مشتریان وجود داشته باشد. اصولا مغازه لوازم آرایشی باید به گونهای طراحی شود که فضای کافی برای تردد بازدیدکنندگان و مشتریان و همچنین تست کردن محصولات وجود داشته باشد. یک چیدمان صحیح با رعایت تمام نکات و در نظر گرفتن تمام جوانبی که یک مشتری را خواهان کفش های شما کند، برای برجسته کردن نام تجاری و تولیدات شما کفایت می کند.
همانطور که دکتر باب فیبس در وبلاگ خود گفت “کارمندان خود را از پشت پیشخوان بیرون بیاورید و از آن ها بخواهید در فضای فروشگاه فعالیت داشته باشند و طراحی داخلی مغازه مدرن حرکت کنند. شرکت طراحی آریانا عمران چندین سال است که در زمینه طراحی فضای داخلی و طراحی نما فعالیت می کند. هرچه مشتری زمان بیشتری را در فروشگاه شما سپری کرده و مسافت بیشتری را طی کند، شما نیز می توانید فروش بیشتری را انتظار داشه باشید. طراحی داخلی هر مغازهای مثلا مغازه لباس فروشی (بوتیک) هرچه قدر گیراتر و جذابتر باشه، آدما بیشتر دوست دارن اونجا بمونن و وقت بیشتری رو برای بازدید از کالاها یا خدمات شما بذارن.
یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی که این پروژه به سبب کاربری اش با آن مواجه است، مراجعه مشتریان زیاد می باشد که به تبع آن نیازمند بدنه وسیع برای کانترها می باشد. همچنین فضای زیادی برای ارائه و نمایش محصولات آرایشی مورد نیاز بود و بدنه ها نیز برای ارائه محصولات درگیر بودند، در این صورت تنها بخشی که فرصت ایفای نقش برای فضاسازی در پروژه را داشتند، سقف و کف فضا بود. یکی از اهداف اصلی در دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی زمرد، ایجاد مجموعه ای پیوسته از خطوط در بدنه، سقف و کف می باشد که در فضا گسترش یافته و تجربه ای بی نظیر، پویا و ساده ای را برای مشتریان ایجاد می کند. دوپوستهکردن مقطّع و لغزش دو لایه بر روی هم به منظور ایجاد کنتراست، با استفاده از دو رنگ سفید و ارغوانی صورت گرفت که باعث ایجاد حسّ بزرگنمایی و وسعت بصری در طبقه همکف میشود.
این برند مطرح فروشگاه های زیادی در سراسر دنیا دارد و صد البته دفاتر اصلی این برند به همراه فروشگاه های مرکزی اش در لندن و پاریس قرار دارند. معمولا فروشگاه های معروف مطرح دنیا برای تمایم شعبات خود در سراسر دنیا یک گایدلاین مشخص دارند و تمامی فروشگاه ها باید از آن گاید لاین خاص پیروی کنند که فروشگاه های شنل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. معمولا افراد میانسال، کودکان و آقایانی که به عنوان همراه با فرد مشتری به فروشگاه شما مراجعه می کنند، به علت پیاده روی های زیاد و مراجعه فروشگاه های مختلف در طول مسیر خسته به نظر می رسند و سعی می کند تا به نحوی مشتری اصلی را برای ترک سریع تر محل و برگشتن به خانه متقاعد کنند.
پروفیل های آلومینیومی معمولا برای اهداف ساختاری برخی محصولات جانبی مورد استفاده قرار میگیرند. با هدیه دادن گل میتوانید حال و هوای خود و اطرافیانتان را بسیار تحت تاثیر قرار دهید و برای خرید گل بهتر است بیش از آنکه به جنبه اقتصادی آن توجه کنیم، به تاثیر مثبت آن فکر کنیم و حتما گلدان ها را در جایی قرار دهیم که همیشه در دیدمان باشد و با دیدن آن حالمان خوب شود. در زمینه تاثیر نگهداری گل در خانه و شرکت تحقیقات نشان می دهد که افرادی که زمان زیادی را صرف نگهداری از گل و گیاه می کنند، روابط صمیمیتر و موثرتری با دیگران دارند. بهترین گل فروشی در رشت -گاهی اوقات آشنایی شما با نحوهی نگهداری و پرورش گلها ضروری خواهد بود؛ این کار میتواند برای شما لذتبخش باشد. نگهداری گل باعث کاهش اضطراب و استرس در منزل و محل کار می شود.
به عنوان مثال میتوان : از مسیرهای دورانی به سمت راست استفاده کرد. مثلاً اگر قصد شما فروش روسری نخی با قیمت مناسب و طرح تخفیف است بهتر است روسری های نخی را در سمت راست مغازه بچینید. کارشناسان این حوزه که دیدگاه مثبتی نسبت به این مسئله دارند، عنوان میکنند اصلی ترین دلیل این آمار، گرایش مردم به سمت زیبایی و پاکیزگی است و از طرفی برخی دیگر از کارشناسان با نگاه منفیتری این موضوع را ناشی از تهاجم فرهنگی و کمبود اعتماد به نفس در بین زنان و مردان ایرانی میدانند. این موضوع حتی در مواقعی که مشتری نسبت به محصول ارائه شده خیلی مشتاق هم باشد، صادق است. • اورینتال: گلی حساس نسبت به رطوبت زیاد که باید در مکانی خنک و در معرض نور غیر مستقیم آفتاب نگهداری شود. در دکوراسیون مغازه کوچک باید به میزان نور توجه کرد چون نور بیش ار اندازه در فضای کوچک باعث خستگی چشم می شود. اگر قصد دارید محصول جدیدی وارد بازار کنید، برای فروشش و تبلیغ آن به یک تابلو تبلیغاتی نیاز دارید. اگر شما مدیر یک فروشگاه لوازم آرایشی هستید و قصد دارید از بهترین متدهای نورپردازی در فروشگاه لوازم آرایشی خود بهره ببرید، میتوانید با گروه آی پی جی دکور تماس بگیرید.
گل دادن بهعنوان هدیه به یک فرد اصول خاصی دارد؛ که با رعایت آن میتوانید روابط بین خودتان را مستحکم کنید؛ قبل از هر چیزی شما باید خصوصیات روحی و اخلاقی فرد مقابل خود را در نظر بگیرید؛ مثلاً اینکه چه رنگی را دوست دارد؛ این کار را میتوان باکمی دقت در رفتار فرد مقابل فهمید؛ مثلاً کیف کفش لباس لپ تاب و … طرف مقابل چه رنگی است. شما میتوانید بر اساس اخلاق طرف مقابل، یک گل هدیه بدهید؛ اینکه فرد مقابل شما فردی مهربان، برون¬گرا، هدفگرا، کاری، شوخطبع، خجالتی، پرو، دمدمیمزاج باشد؛ میتوان گل¬ متناسب با روحیات طرف مقابل را به آن شخص هدیه داد.
طراحان از فرم زمرد که نام فروشگاه نیز می باشد الهام گرفته اند. نام دیور برای تمامی دوستداران و دنبال کندگان دنیای مد و فشن، اسمی آشنا و محبوب است. شنل، همچنین در زمینه تولید کالاهای لوکس و بسیار گران قیمت، مانند لباسهای خاص و آماده، کیف های دستی، عطر و لوام آرایشی در میان سایر برندهای مطرح دیگر همچون گوچی و دیور شناخته میشود. بعد از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، قدم بعدی این است که مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنيد. به کمک روشنایی نمای بیرونی مغازه می توان فروشگاه را درخشان تر و پویاتر جلوه داد و منافع تجاری را به سمت پیشرفت سوق داد.
یکی از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه این می باشد که تابلوی مغازه حتما باید با نوع کار و فعالیت شما تناسب داشته باشد. مانند تابلوی مغازه، استفاده ی صحیح از نورپردازی در ویترین نیز بسیار با اهمیت است. آنها به طور کلی دکور ویترین مغازه ها را شلوغ و پر زرق و برق نمیکنند و گاهاً از عناصر مفهومی که غرابت نزدیکی با ذات برند آنها دارد استفاده میکنند. قطعا یک فروشگاه لوازم آرایشی شلوغ و بهم ریخته نمیتواند مورد توجه خانمها قرار بگیرد. این سکت در سال ۱۹۲۱ توسط توسط گوچیو گوچی در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد و هم اکنون دفتر مرکزی این برند در همین شهر قرار دارد.
در صورتیکه قصد دارید با جدیدترین شیوههای طراحی دکوراسیون داخلی باعث رونق هر چه بیشتر مغازه لوازم آرایشی خود شوید میتوانید با گروه آی پی جی دکور تماس بگیرید. طراحی دکور برای مغازه لوازم آرایشی نیاز به ایده هایی نو دارد؛ ایده ای که به مشتری نشان بدهد که در این جا چه محصولاتی به فروش می رسد. فضای بیرونی باید مشتری را به درون مغازه دعوت کند برداشت اول از جانب مراجعین مهم و حیاتی است. طراحی ویترین فروشگاه اگرچه نمایش فروشگاه از نمای بیرونی ، به طور خاصی آن را معرفی میکند؛ طراحی یک ویترین برای تاثیرگذاری بیشتر مراجعین می تواند بازتاب بهتری داشته باشد. فروشگاه هایی لوکس می توانند از نور طلایی همراه با خوش بوکننده فضا و در صورت داشتن مراجعین خانوادگی از نورپردازی استفاده کنید که فضا را شاد ، روشن و سفید نمایش بدهد. این شرکت انواع کالاهای لوکس و لاکچری را تولید میکند. گروه معماری آوگون بیش از ده سال است که در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی انواع کاربری ها مانند مسکونی، اداری، تجاری درمانی و آموزشی به طور حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده است. فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت میکنند از این دسته اند.