دلایل کاربر برای لغو اشتراک هرچه که باشد، برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار مفید است که مشتریانی را که به سادگی به بازاریابی ایمیلی شما علاقه ای ندارند حذف کنید. این به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که یک مجموعه سالم از مشتریان بالقوه درگیر دارید، برخلاف سرنخهای غیرمجاز که بر معیارهای باز و کلیک شما تأثیر منفی میگذارند.
اول از همه، چه چیزی در واقع است ایمیل لغو اشتراک؟ به طور طبیعی، متوجه خواهید شد که با گذشت زمان برخی از کاربران می خواهند ایمیل های شما را دریافت نکنند. این را شخصی نگیرید شاید آنها مناطقی را نقل مکان کرده باشند، یا علایقشان تغییر کرده باشد، یا به سادگی از پاک کردن 473 ایمیل هر روز صبح قبل از بیدار شدن خسته شده اند.
سفر لغو اشتراک به معنای اقداماتی است که کاربر برای لغو اشتراک از ایمیلهای شما باید انجام دهد. معمولاً این به معنای ضربه زدن به “لغو اشتراک” در یک پیام، انتقال به یک صفحه وب برای جمع آوری اطلاعات خاص تر، سپس انتقال به صفحه تایید نهایی یا ایمیل است.