دادههایی را که از کاربران خود جمعآوری میکنید به شخصیتهای خریدار مختلف تقسیم کنید – این یک راه عالی برای شخصیسازی محتوا برای مرتبطسازی آن برای مخاطبان مختلف است. شما همچنین می توانید در مورد آن از نظر چهار مرحله اصلی چرخه زندگی خریدار فکر کنید:
- جذب کنند
- مشغول کردن
- تبدیل
- لذت بسیار
مراقب عملکرد محتوای خود باشید، برای مثال:
- آیا مردم محتوای شما را به اشتراک می گذارند؟
- آیا آنها خیلی سریع صفحه وب شما را ترک می کنند؟
- چرا؟
مراقب نحوه نمایش محتوای شما در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت باشید. آزمایش محتوا قبل از انتشار آن یک راه عالی برای انجام این کار است. اگر از یک سازنده وب سایت مانند Squarespace استفاده می کنید، محتوای شما اغلب به طور خودکار در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده می شود. با این حال، هنوز ارزش تست کردن آن را دارد، فقط در مورد.
#4. شخصی سازی محتوای پویا
هنگامی که به محتوای پویا نزدیک می شوید، همیشه بهتر است از کوچک شروع کنید، محتوا را آزمایش کنید، سپس بر عملکرد آن نظارت کنید. همیشه می توانید بعداً محتوای پویا بیشتری اضافه کنید. این خطرات مرتبط با محتوای تکراری و آدم خواری کلمات کلیدی را به حداقل می رساند (که در بالا توضیح داده شد)، و به این معنی است که می توانید در حین حرکت از نحوه تعامل کاربران خود با محتوا یاد بگیرید.