محتوای پویا | چیست و چگونه از آن در سال 2022 استفاده کنیم

داده‌هایی را که از کاربران خود جمع‌آوری می‌کنید به شخصیت‌های خریدار مختلف تقسیم کنید – این یک راه عالی برای شخصی‌سازی محتوا برای مرتبط‌سازی آن برای مخاطبان مختلف است. شما همچنین می توانید در مورد آن از نظر چهار مرحله اصلی چرخه زندگی خریدار فکر کنید:

  • جذب کنند
  • مشغول کردن
  • تبدیل
  • لذت بسیار

مراقب عملکرد محتوای خود باشید، برای مثال:

  • آیا مردم محتوای شما را به اشتراک می گذارند؟
  • آیا آنها خیلی سریع صفحه وب شما را ترک می کنند؟
  • چرا؟

مراقب نحوه نمایش محتوای شما در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت باشید. آزمایش محتوا قبل از انتشار آن یک راه عالی برای انجام این کار است. اگر از یک سازنده وب سایت مانند Squarespace استفاده می کنید، محتوای شما اغلب به طور خودکار در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده می شود. با این حال، هنوز ارزش تست کردن آن را دارد، فقط در مورد.

#4. شخصی سازی محتوای پویا

هنگامی که به محتوای پویا نزدیک می شوید، همیشه بهتر است از کوچک شروع کنید، محتوا را آزمایش کنید، سپس بر عملکرد آن نظارت کنید. همیشه می توانید بعداً محتوای پویا بیشتری اضافه کنید. این خطرات مرتبط با محتوای تکراری و آدم خواری کلمات کلیدی را به حداقل می رساند (که در بالا توضیح داده شد)، و به این معنی است که می توانید در حین حرکت از نحوه تعامل کاربران خود با محتوا یاد بگیرید.



منبع وقت گذاشتن برای ایجاد تجربیات متفکرانه و شخصی برای مشتریان به شما کمک می کند تا تجربه کاربری ایجاد کنید که از رقبای شما متمایز باشد.

#5. از کوچک شروع کنید و یاد بگیرید

اگر نمی دانید چه می خواهند، چگونه می توانید محتوا را برای افراد شخصی سازی کنید؟ وقت بگذارید تا بفهمید مردم چگونه با وب‌سایت یا کمپین‌های ایمیلی شما تعامل دارند و محتوای متفکرانه‌ای از محتوای پویا ایجاد کنید که به مشتریان شما ارزش می‌دهد.

#2. بر عملکرد محتوای خود نظارت کنید

ایجاد محتوای پویا که موثر، کارآمد و به طور مداوم کار می کند، می تواند زمان و تلاش داشته باشد. اما بازده ارزش آن را دارد. در اینجا پنج نکته مهم وجود دارد که هنگام ساخت محتوای پویا خود باید در نظر بگیرید:

#1. کاربران خود را درک کنید

نظارت مداوم بر محتوای خود به این معنی است که می توانید محتوایی را که کارایی ندارد تنظیم کنید و آن را با علایق مشتریان خود هماهنگ کنید.

#3. بهینه سازی برای موبایل