چه زمانی پیدا کردن محصولاتی که می خواهید به صورت آنلاین بفروشید، بسیار مهم است که دقت و تحقیق لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که ادعا نمی کنید یک محصول پایدار است در حالی که اینطور نیست.
یک راه کلیدی برای تعیین پایداری یک محصول، به خاطر سپردن سه R است: کاهش، استفاده مجدد و بازیافت.
شما همچنین باید در نظر بگیرید بسته بندی پایدار از مورد به هر حال، فروش یک محصول پایدار ساخته شده از مواد بازیافتی که بسته بندی شده در انبوهی از پلاستیک غیرقابل بازیافت به دست می آید، کمی معکوس است.
بازیافت شده: محصولاتی که با استفاده از مواد بازیافتی ساخته می شوند و پس از اتمام کار کاربر می توانند دوباره بازیافت شوند.
یافتن منبع محصولات پایدار برای فروش آنلاین لزوماً ساده نیست.
کاستن: محصولاتی که به شما کمک می کنند تا به طور فعال اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهید، مانند اقلامی که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند که وابستگی شما به برق را کاهش می دهند.
استفاده مجدد: محصولاتی که می توانند بارها و بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرند مانند فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد، کیسه های حمل و نقل و نی های شیشه ای.
این فقط خود محصول نیست که باید به آنها توجه داشته باشید. بررسی کنید که چگونه یک محصول تولید شده است – آیا با استفاده از روش های سازگار با محیط زیست ساخته شده است؟ آیا محصول بدون ظلم است؟
هنگام انتخاب محصولات پایدار خود برای فروش، حتما نگاهی به آن بیندازید محصولات پرطرفدار و آنچه در حال حاضر در بین خریداران آنلاین محبوبیت دارد. یافتن یک جایگزین پایدار برای این موارد میتواند راهی عالی برای هدف قرار دادن مخاطبان آگاه از محیط زیست باشد.
با توجه به این همه علاقه به پایداری، بسیاری از تولیدکنندگان و تامینکنندگان ادعا میکنند که محصولات پایداری ارائه میدهند… اما مهم است که از خود بپرسید، واقعا چقدر پایدار هستند؟