محلی سازی تجارت الکترونیک 2022 | راهنمای Utimate


بیایید به جنبه تجاری کارها بپردازیم. برخی از مراحل و حوزه‌های کلیدی فروشگاه تجارت الکترونیک وجود دارد که می‌توان آنها را بومی‌سازی کرد، از جمله:

تحلیل بازار

مردم از خرید از کسب‌وکارهای آنلاینی که بومی‌سازی شده‌اند، خوشحال می‌شوند، چه طرح‌های رنگی، الگوهای خرید، نحوه استفاده از زبان، قوانین فرهنگی، یا مجموعه‌ای از عناصر دیگر. این همه اطلاعاتی است که در صورت استفاده صحیح می تواند حضور شما در بازار را عمیقاً تقویت و گسترش دهد.

زبان

زبان در بومی سازی تجارت الکترونیک شما بسیار مهم است. 75 درصد از مشتریان آنلاین اگر خدمات مشتری به زبان مادری آنها باشد، احتمال بیشتری برای خرید مجدد دارند. تبدیل کالاها و خدمات خود به یک مخاطب جدید بدون کلمات صحیح برای دستیابی به آن مخاطب جدید، واقعاً فایده ای ندارد.

داده های متا سئو

این عرصه دیگری است که فقط در مورد ترجمه اصطلاحات نیست. واقعاً اطلاعات خاصی در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی در زمینه خود وجود دارد، زیرا بسته به مکان کوچک، انتخاب کلمات و ترتیب می تواند تغییر کند.

پرداخت ها و قیمت ها

حساسیت به قیمت ضروری است زیرا شما چیزی را که بیش از حد قیمت است نمی فروشید و از چیزهایی که قیمت کمتری دارند سود کمتری خواهید داشت. و روش های پرداخت نیز مهم هستند!

همه کارت اعتباری ندارند و برخی افراد حتی در فروشگاه های تجارت الکترونیک به روش های کاغذی پرداخت نیاز دارند. به علاوه، کشورهای مختلف روش‌های پرداخت متفاوتی را ترجیح می‌دهند – ارائه گزینه‌های پرداخت آشنا می‌تواند به ایجاد اعتماد با مشتریان شما کمک کند. این نمودار از Shopify تنوع عادات پرداخت را در کشورهای مختلف نشان می دهد.

Shopify عادات پرداخت را برای کمک به شما در بومی سازی فراهم می کند.

حمل دریایی

هرچه بیشتر در مورد قابلیت اطمینان خدمات پستی و تحویل محلی، بهترین مکان‌های تحویل و تحویل، و تأثیر رویدادهای محلی و آب و هوا بر حمل و نقل بیشتر بدانید، مشتری شما راضی‌تر خواهد بود.

لجستیک

به عنوان صاحب فروشگاه آنلاین، شما بخشی از یک زنجیره تامین هستید. مشتریان بالقوه شما نیز همینطور هستند. آیا منطقه مورد نظر شما از جایی که هستید از نظر لجستیکی امکان پذیر است؟ اینطور نیست که شما نباید به مرکز تحقیقات در قطب جنوب تحویل دهید، اما آیا باید تحویل روز بعد را به آنها پیشنهاد دهید؟

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات همیشه برای هر صاحب یک تجارت الکترونیکی مشکل است. تحقیقات خود را در مورد قوانین مالیاتی بین المللی و هزینه های واردات و سفارشی انجام دهید زیرا می توانید مشتریان خود را از قبل در مورد هزینه ها مطلع کنید و از غافلگیری های حقوقی و مالی ناگوار در امان خواهید بود.

مشاوره از کارشناسان

نکته اصلی: اگر بومی سازی تجارت الکترونیک بسیار زیاد به نظر می رسد، چرا شخصی را برای کمک به شما استخدام نکنید؟ شما در زمان صرفه جویی خواهید کرد، انواع دانش تخصصی و اعتبار را دریافت خواهید کرد. One Sky مکانی عالی برای شروع با مترجمانی است که آماده کار هستند.

One Sky مترجمی را که برای دستیابی به مخاطبان خود نیاز دارید، فراهم می کند

در بومی سازی تجارت الکترونیک ملاحظات تجاری و لجستیکی بیش از آن وجود دارد. جنبه های فرهنگی کلیدی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید که نتایج شما را بسیار بهبود می بخشد از جمله:

ارزها

آیا می خواهید یک راه آسان برای افزایش 40٪ تبدیل خود داشته باشید؟ قیمت ها را به ارز محلی ارائه دهید یا یک انتخابگر ارز در وب سایت خود اضافه کنید. مشتریان قیمت ها را به واحد پول خود ترجیح می دهند تا فوراً بدانند که آیا قیمت مقرون به صرفه است یا خیر. افسانه محلی سازی تجارت الکترونیک Zalando قیمت ها را به ارزهای خانگی ارائه می دهد.

محلی سازی تجارت الکترونیک zalando لهستان
فروشگاه لهستانی Zalando قیمت ها را به złoty، واحد پول اصلی لهستان نشان می دهد.

اصطلاحات و اصطلاحات عامیانه

آیا تا به حال شنیده اید که یک توریست سعی کند به زبان شما با کلمات قدیمی و رسمی صحبت کند؟ یا این کار را در سفرهای بین المللی انجام داده اید؟ فقدان زبان عامیانه آگاهانه فرهنگی نشانه ای است که نشان می دهد شما یک تازه کار هستید. برای یادگیری زبان عامیانه وقت بگذارید و بهتر با هم ارتباط برقرار می کنید و به خود اهمیت می دهید. امتیاز: زبان عامیانه می تواند خنده دار باشد.

ابعاد

مردم ایالات متحده ممکن است به مایل، گالن و اینچ عادت کنند. اما تقریباً همه افراد دیگر (به جز میانمار و لیبریا) متریک را ترجیح می دهند. شما می خواهید خریداران شما دقیقاً بفهمند که چه چیزی به دست می آورند وگرنه با بازده گرانی مواجه خواهید شد.

محدوده های زمانی

هیچ کس نمی خواهد مشتری در ساعت 3:54 صبح با خط خدمات خود تماس بگیرد. بنابراین، چه قصد دارید یک ربات چت بازخورد یا سؤالات مشتریان بین‌المللی خود را حذف کند یا یک پنجره ارتباطی خاص برای آنها باز کنید، توجه داشته باشید که مشتریان بین‌المللی ممکن است نیازهایی خارج از 9-5 معمول شما داشته باشند.

فرمت های تاریخ

اگر فروش ویژه تعطیلات شما در 1/3 به پایان برسد، این به معنای 3 ژانویه برای شما است، درست است؟ اما برای اکثر مردم در سراسر جهان، این در واقع به معنای اول مارس است. مطمئن شوید که تاریخ‌های شما به‌طور خودکار تبدیل می‌شوند یا با نوشتن آن‌ها، آن‌ها را بی‌اشتباه کنید.

برندهای محبوب منطقه ای

رقابت ممکن است در جایی که هستید کم باشد، اما در مناطق جدیدی که به آنها توجه کرده اید چگونه است؟ محبوب ترین برندهای منطقه ای چه می کنند؟ چگونه به مخاطبان خود می رسند؟ آنها چگونه محصولات، قیمت ها و شرکت خود را ارائه می کنند؟



منبع