میانگین نرخ تبدیل وب سایت در 5 صنعت کلیدی


اگر متوجه شده اید که نرخ تبدیل شما به بزرگی برخی از ارقامی که تا کنون ارائه کرده ایم نیست – نترسید! را میانگین نرخ تبدیل وب سایت های تجارت الکترونیک در نهایت فقط 2.86٪ است. با این وجود، ما اینترنت و تحقیقات خود را جست‌وجو کرده‌ایم تا سه نکته را برای بهبود تبدیل در سایت خود به شما ارائه دهیم، بنابراین قبل از اینکه متوجه شوید بازدیدکنندگان و تبدیل‌ها را بالا می‌برید!

نرخ تبدیل بالا مطمئناً مفید است زیرا نه تنها ثابت می کند که وب سایت شما طبق برنامه کار می کند، بلکه نشان می دهد که تعداد بازدیدکنندگان بالایی دارید. رشد آنلاین می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها برای یک صاحب وب‌سایت جدید باشد، بنابراین داشتن یک جریان ثابت از بازدیدکنندگان به سایت خود نشانه خوبی است.

نرخ تبدیل پایین معمولاً به این معنی است که مردم فقط در حال مرور سایت شما بدون تعهد به هیچ گونه تبدیلی هستند. این ممکن است به این معنی باشد که شما به اندازه کافی برای بازدیدکنندگان رقابتی یا فریبنده نیستید تا آنها را تبدیل کنید. هنگامی که آنها در سایت شما قرار گرفتند، می خواهید آنها را تا زمانی که تبدیل کنند در آنجا نگه دارید.

1. از فیلدهای فرم کمتری در وب سایت خود استفاده کنید

به عنوان یک بازاریاب آنلاین، احتمالاً تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد بازدیدکنندگان سایت خود می خواهید. چرا؟ خوب، با داده ها می توانید به طور مداوم سایت خود را بهینه کنید تا با مخاطبان هدف خود بهتر عمل کند. اگر بیشتر بازدیدکنندگان شما مسن‌تر هستند، ممکن است بخواهید برای مثال، لحن عامیانه نئون و لگن را کاهش دهید.

بیشتر داده هایی که از طریق سایت خود دریافت می کنید از طریق فیلدهای فرم انجام می شود – آن پیام هایی که از شما می خواهند ثبت نام کنید یا آدرس ایمیل خود را بگذارید. خوب، مطالعات نشان می دهد که فیلدهای فرم تبدیل را افزایش می دهند… تا حدودی. تعداد زیاد فیلدهای فرم در واقع می تواند منجر به کاهش نرخ تبدیل شود.

فیلدها را تشکیل دهید
این همان چیزی است که یک فیلد فرم معمولی به نظر می رسد. آنها یک راه عالی برای پیگیری همه تبدیل‌های شما و ارائه بینشی در مورد اینکه تبدیل‌های بعدی ممکن است از چه کسی باشد، هستند.

از دیدگاه یک بازدید کننده، این منطقی است – هیچ کس نمی خواهد به محض ورود به یک سایت با فرم ها بمباران شود. این امر باعث می‌شود که بیشتر افراد آن را ترک کنند و سعی کنند سایت دیگری را پیدا کنند که به داده‌های کمتری از آنها نیاز دارد. علاوه بر این، به نوع فیلد فرمی که استفاده می کنید فکر کنید. این مطالعه نشان داد که به نظر نمی‌رسد که فیلدهای فرم مبتنی بر متن بر تبدیل تأثیر بگذارند، اما استفاده بیش از حد از فیلدهای فرم منوی کشویی تأثیری داشته است.

نقطه شیرین فیلدهای فرم و تبدیل سه است، بنابراین فکر نکنید که مجبور نیستید فیلدهای فرم را به طور کامل از سایت خود حذف کنید.

2. یک استراتژی بازاریابی ایمیلی طراحی کنید

در حوزه تجارت الکترونیک، بازاریابی ایمیلی یکی از بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی ایجاد می کند. بر فراز 80 درصد از مشتریان ترجیح می دهند از طریق ایمیل با برندها تعامل داشته باشند، بنابراین اگر تبدیل‌های بالقوه خود را در زمین خود درگیر نمی‌کنید، ممکن است فرصت را از دست بدهید.

اما ایمیل مارکتینگ به سادگی ارسال ایمیل بعد از ایمیل بی جان نیست. مانند همه چیز، یک استراتژی وجود دارد. شما باید با بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی مانند:

  • خطوط موضوعی جذاب: شما می خواهید مردم این ایمیل ها را باز کنند و آنها را نادیده نگیرند، پس سعی کنید فورا توجه آنها را جلب کنید. به این فکر کنید که چه چیزی باعث می شود ایمیلی از یک شرکت باز کنید و آن را امتحان کنید. به احتمال زیاد، حداقل روی چند نفر کار خواهد کرد
  • طراحی منسجم: شما می خواهید مشتریانتان متوجه شوند که ایمیل از طرف شما آمده است، بنابراین یک طراحی ثابت داشته باشید تا بدانند شما چه کسی هستید
  • لحن شخصی: اگر ایمیل شما یک تجارت خالص است، مردم تمایلی به خواندن آن ندارند. شما باید با ظاهر دوستانه، خونگرم و دعوت کننده، شخصیت آنها را جلب کنید. شما می خواهید آنها را تبدیل کنند، به یاد داشته باشید
  • تست، تست!: خدمات بازاریابی ایمیلی به شما اجازه خواهد داد تست A/B برای کمپین های ایمیل شما این بدان معناست که شما می توانید دو نسخه مختلف از یک ایمیل را امتحان کنید و سپس مقایسه کنید که کدام یک عملکرد بهتری داشته است، به شما این امکان را می دهد تا روشی را که منجر به بیشترین تبدیل می شود را دقیق تر کنید و بهینه سازی کنید.

با این حال، بازاریابی ایمیلی متغیرهای بیشتری برای اندازه‌گیری موفقیت‌های آنها دارد. نه تنها تبدیل برای پیگیری وجود دارد، بلکه نرخ باز (OR)، نرخ کلیک (CTR) و نرخ پرش وجود دارد. خوشبختانه، خدمات بازاریابی ایمیلی تمام این داده ها را برای شما پیگیری می کنند. از تحقیقات خودمان، GetResponse را به عنوان ساده ترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای استفاده توصیه می کنیم. این برای مبتدیان مناسب است و برنامه های آغازین ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که صنعت شما بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. یک سایت تخصصی احتمالاً از طریق ایمیل مارکتینگ نرخ تبدیل بالاتری را دریافت می کند زیرا علاقه خاصی را هدف قرار می دهد.

3. پس از خرید مشتریان، نظرات آنلاین را تشویق کنید

اغلب اوقات، تنها چیزی که برای تبدیل شدن به یک مشتری بالقوه لازم است این است که از شخصی قبل از او پیروی کند. 97% مشتریان می گویند که بررسی های آنلاین به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید را انتخاب کنند.

اگر نظری دارید، بگویید در Yelp یا Trustpilot، شما باید آن نمرات را در جلو و در مرکز وب سایت خود قرار دهید. مشتریان بالقوه شما به آنها نگاه خواهند کرد و از نشان دادن صداقت قدردانی خواهند کرد و تمایل بیشتری به اعتماد به وب سایت شما خواهند داشت – به خصوص اگر نظرات شما خوب باشد.

اگر در حال حاضر هیچ نظری ندارید، سعی کنید برخی از آنها را ایجاد کنید. اکثر سازندگان وب سایت دارای یک ویژگی فیلد فرم هستند که از بازدیدکنندگان شما می خواهد که نظر خود را بگذارند. پس از جمع آوری، می توانید آن را در سایت خود ارائه دهید: نشانه ای برای همه بازدیدکنندگان که نه تنها قبلاً از سایت شما استفاده کرده اند، بلکه از بازدید خود راضی بوده اند.



منبع