همچنین مهم است که از برخی از معایب کار با اینفلوئنسرهای میکرو آگاه باشید. به عنوان مثال، برای به دست آوردن همان دسترسی با اینفلوئنسرهای میکرو مانند اینفلوئنسرهای مگا یا مشهور، باید چندین نفر را پیدا کنید و با آنها همکاری کنید، که می تواند حجم کاری شما را افزایش دهد. از آنجایی که اینفلوئنسرهای خرد معمولاً همکاری های خود را مدیریت می کنند، می توانند (گاهی) در رویکرد خود کمتر حرفه ای باشند.
“اگر ارزش اینفلوئنسر بر اساس تعداد فالوورها است، چرا من می خواهم با میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام کار کنم؟”
در این مرحله احتمالاً میپرسید:
وقتی کمی عمیقتر به آنچه واقعاً اهمیت دارد میپردازید، واضح است که چرا میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام میتوانند انتخابی عالی برای برند شما باشند. در اینجا برخی از مزایای برتر آورده شده است:
- هزینه کمتر برای هر همکاری (ROI بالاتر)
- توانایی تعامل بهتر با مخاطبان خود
- تمرکز بیشتر روی تعداد کمتری از همکاری ها
- معمولاً سطوح بالاتری از اعتبار نسبت به تأثیرگذاران بزرگتر
- ارتباط و برقراری ارتباط با آنها آسان تر است
- درک عمیق تر از مخاطبان خود
همه کسبوکارها میتوانند از کار با اینفلوئنسرهای خرد بهره ببرند، بهویژه زمانی که به عنوان بخشی از ترکیبی از سطوح بهعنوان یک بازاریابی دیجیتال گستردهتر یا استراتژی رسانههای اجتماعی استفاده شوند. با این حال، کسبوکارهای کوچک و در حال رشد با بودجههای بازاریابی کوچکتر میتوانند بیشترین سود را از دسترسی و مقرون به صرفه بودن کار با اینفلوئنسرهای خرد ببرند.
خب، واقعیت این است که سیستم مبتنی بر ردیف برای درجهبندی ارزش تأثیرگذار کاملاً ناقص است. در واقع، تنها چیزی که واقعاً برای آن مفید است این است که به شما بینشی در مورد اینکه چقدر ممکن است یک تأثیرگذار برای یک همکاری هزینه بپردازد، ارائه دهد.
…این یک سوال عالی است.